olen tekemässä mökkiä ja saunaa.kumpikin rakennus tulee anturaharkkolle 400*590*190 ja pilariharkko 240 *240*190 3kpl harkon päälle. 15 anturaa mökkiin ja 9 anturaa saunaan.kysyisin minkälaista sementtiä laitetaan väliin ja kuinka paksua harjaterästä? sementistä ole saanut ainakin 3 vaihtoehtoa!
Vastaukset 2
- Tiri-Veikko
Parahin Liisa (kuppikoko DD )
Tuossa hommassa ei ole muuta väliä-muistamista , kun aamulla laitat ensiksi sementtilaastin laastikauhallla sinne alimmaiSEKSI ja jos illalla viimeiSEKSI sen harkon , niin silloin päivän työ onpi mennyt oikein . - rivettä rakoon
Anturaharkkoja ei ole tarkoitettu varsinaisesti pilariharkkojen alle, miksei ne periaatteessa sinnekkin sovi mutta ovat tarkoitettu korvaamaan valettava nauha-antura harkkosokkelin alle.
Toki on itse kiva ja ehkä edullista tehdä ja tehden oppii mutta joskus vain olisi yksinkertaisesti järkevintä, helpointa sekä edullisinta teettää työ ammattilaisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509