Mitenkäs pahasti siellä Kuhmossa kävi? Onko ollut miten ärhäkästi leviävää mallia?
Tv:Sympatiaa tunteva.
Rapurutto
10
931
Vastaukset
- rapulalli
ka ihan kivasti. kiitos kysymästä.
- Kivahan se on
Taittaapi olla siten että ei paljoa tarvitse ravustaa, ainakaan seuraavana viitenä vuotena. Kiitos vain sille nimeltä mainitsemattomalla henkilölle joka toi saastuneet mertansa Kuhmon puhtaisiin vesiin.
- löytäjä
Kuoleita rapuja löydetty muutamia särkkäharjun rantamilta.
- PöljaE
Rapuja tulee suht hyvin Kuhmossa.
- ok
PöljaE kirjoitti:
Rapuja tulee suht hyvin Kuhmossa.
pajakan niska mertoja täynnä. mistä ne omansa erottaa?
- rapustaja
ok kirjoitti:
pajakan niska mertoja täynnä. mistä ne omansa erottaa?
kyllä rehellinen omansa tuntee
- vaseli
pari saatanan pelleä levitti sen ruton joutas munista roikkumaan. ahneita paskoja.
- mankelpylly
en tiijä ravuist mut näil sivuil kyl rutost pellei o.
- Njöö!
mankelpylly kirjoitti:
en tiijä ravuist mut näil sivuil kyl rutost pellei o.
http://www.kuhmolainen.fi/cs/Satellite/Uutiset/1194648084504/artikkeli/taplarapuja lentualla.html
Kuka uskaltaa tunnustaa tämän? Kiitos vaan jokirapukannan tuhoamisesta.
Tämän artikkelin voi ottaa huumorilla ja kommentit, keskustelualueella kannattaa lukea:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Eläinsuojeluyhdistys Rapu kärsii elävänä keittämisestä/1135258847111
Taitaa olla tofua päänsisällä aivojen sijasta näillä hesy:n piipertäjillä! Eikös tämän saman järjestön aikaisempi "johtaja", naispuolinen, sanonut että jos lehmän päästää vapaana luontoon, se tekee pesän sinne... xD - Watson,,,
Kesämökki vesistön varrella, eteläsuomessa asuva, kiinnostunut ravustuksesta ja todenäköisesti jonkun sortin vastarannan kiiski kalastus/ravustuasioissa. Noilla tuntomerkeillä pitäisi löytyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078