Tervehdys!
olisin kysynyt tällästä asiaa että onko kelojen ostapaikalla väliä jos tarvitsen takuu huollon/korjauksen kelaan. Ostin erämessuilta kelan joka tarvitsisi korjausta niin voinko viedä kyseisen kelan lähimpään kyseistä merkkiä myyvään liikkeeseen vai mitenkä? -kiitos-
kelan takuu/huolto
iawoghpaw
3
480
Vastaukset 3
- IMET
JOS OLET OSTANUT KELAN JA TAKUU ON VOIMASSA PITÄISI TAKUUN SEN KORJATA. EI TOKI KÄYTTÖKULUMISTA,MUTTA JOS KELASSA ON SELVÄ TEHDASVIKA .MIKÄ ON KYSEINEN KELAN MERKKI.
- joopa joo
ni voit itse lähettää kelan sinne korpilahdelle....itse lähetin katkenneen vapani sinne takuutodistuksen kera ja lähettivät uuden vavan
- arhrhrh
joopa joo kirjoitti:
ni voit itse lähettää kelan sinne korpilahdelle....itse lähetin katkenneen vapani sinne takuutodistuksen kera ja lähettivät uuden vavan
SELVÄ! PATRIOOOTTI -kiitos-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47831
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde70800Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66755- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o158695- 20679
- 53618
- 51612
- 47611