Kyselen vaan tietääkö kukaan onko MAICO merkkistä pyörää alettu taas saksassa valmistelemaan
Maico
3
748
Vastaukset
- Enskapelle
Maicoa on tehty jatkuvasti 1980-luvun konkurssin jälkeen, tosin pajatuotantona vähän pienemmällä profiililla. Pyöriä ei ole juuri viety Keski-Euroopan ja Britannian ulkopuolelle. Maicon tehdas (koneet osat piirustukset) on vaeltanut Englanti-Hollanti-Saksa-väliä ja on jo pidempään ollut Saksassa Köstler-moottoripyöräliikkellä.
Mallisto käsittää isoja 2-T crosseja, enduroita ja supermotoja 250-kuutioisesta 620-kuutioiseen.
Vuoden 2011 mallit Köstlerin sivuilta:
http://maico-bikeworld.de/catalog/index.php?cPath=31&osCsid=a1311c6f62aff7aaeee58f49ea44e169
Englantilaisen kansainvälistä kauppaa yrittelevän dealerin sivut:
http://www.maicointernational.com/index.htmlKöstlerillä vanhat mallit. Englannin pojilla uutta tavaraa. Englannissa tiettävästi myös "uusia" -81 malleja, Maico only:n pojilla. Ei ihan varmaa tietoa. USA:n Maico only ainakin konkurssissa.
- Anonyymi
EIKS MAICO VIRALLISESTI AJETTU ALAS 1987
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619