Uudella tietokoneella on 30 päivän kokeiluversio mcafee-ohjelmasta. Kannattaako ostaa torjunta samalta firmalta vaikka vuodeksi vai olisiko joku muu parempi?
mikä virustorjunta kannattais hankkia?
5
316
Vastaukset
- MCAffee
McAfeehan piti itse windowsiakin viruksena joku aika sitten, että kyllä se ainakin virukset tunnistaa!
PS. Itsellä Avast ja Windowsin oma palomuuri. (Tosin yleensä käytän muura kuin windowsia) Suosittelen, että jos haluat jotain virustorjuntaa niin osta sellainen josta on olemassa ilmainen online versio myös koska niiden tunnisteita koeajetaan siellä ennen jakoon laittamista ja muuten sitten sellainen minkä ominaisuudet sattuu kiinnostamaan.
- JaMikäVitunMäkki?
asetukset sallivat kovalevyn skannauksen "on-line", niin myös haitakkeet käyttävät samoja "reikiä"! Tiukenna mieluummin niin käyttiksen kuin selaimen asetukset ja ota käyttöön mikä tahansa ilmaisista ja luotettavista antivirus-softista (Avast, Avira jne...) ja unohda kaupallinen töyhnä.
JaMikäVitunMäkki? kirjoitti:
asetukset sallivat kovalevyn skannauksen "on-line", niin myös haitakkeet käyttävät samoja "reikiä"! Tiukenna mieluummin niin käyttiksen kuin selaimen asetukset ja ota käyttöön mikä tahansa ilmaisista ja luotettavista antivirus-softista (Avast, Avira jne...) ja unohda kaupallinen töyhnä.
En minä online skannereita suosittele vaan samojen firmojen maksullisia tuotteita. Ne kun on luotettavia sen suhteen, ettei tule niin helposti vääriä hälyjä kun niitä testataan ensiksi online skannereissa.
Fiksuinta tietysti on olla käyttämättä mitään tietoturvaohjelmistoja kun ei sellaisia edes tarvitse.- M-KARies
M-Kar kirjoitti:
En minä online skannereita suosittele vaan samojen firmojen maksullisia tuotteita. Ne kun on luotettavia sen suhteen, ettei tule niin helposti vääriä hälyjä kun niitä testataan ensiksi online skannereissa.
Fiksuinta tietysti on olla käyttämättä mitään tietoturvaohjelmistoja kun ei sellaisia edes tarvitse.pitää päänsä kiinni antivirus-softista, jos ei mitään tarkempaa asiaa ole. Asian alullepanijalle: lataa luotettava "ilmainen" antivirus-softa (Avast, Avira, AVG tms) ja käytä nettiä vain "käyttäjän" (luo tarvittaessa) tililtä ja aseta selaimesi asetukset "tiukille" (IE:ssä High). Näin vältyt monelta harmilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389