Olen hankkimassa Novascotiannoutajaa ja haluaisin saada nimiehdotuksia. Mikä olisi tälläiselle koiralle sopiva nimi? Haluaisin kätevän, mutta erikoisen nimen. En hae nimeksi mitään Tassuja ja Mussuja. Minkä nimisiä tollereita teillä on?
Nimi?
4
282
Vastaukset
- virallinen nimi
papereissa?
- Tollerikuumeinen
Olen vasta suunnittelemassa tolleria, enkä ole vielä valinnut pentua tai mitään. Mietin tässä vain nimiä ja sopiiko tolleri minulle ja kunhan saan elämäntilanteeni tasaantumaan niin koira olisi valmis tulemaan.
- niin mikä?
Tollerikuumeinen kirjoitti:
Olen vasta suunnittelemassa tolleria, enkä ole vielä valinnut pentua tai mitään. Mietin tässä vain nimiä ja sopiiko tolleri minulle ja kunhan saan elämäntilanteeni tasaantumaan niin koira olisi valmis tulemaan.
Niin onko koirasi uros vai narttu?
- wuffles
http://www.hund.ch/magazin/dogname.htm saksalainen sivu, varmasti löytyy hyvä nimi, sivuilla 15000 koirannimeä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490