Miksi GSX 1400 on satapiikin hintainen?
Onko siinä jotain vikoja?
Saman ikäinen ja yhtä paljon ajettu 600 cc GSX-R on kalliimpi
Miksi GSX 1400 on hniin halpa
58
3685
Vastaukset
- Turorinkeli
kuin puolta pienemmässä Gixerissä.
- Kusuki suki suki
Ei siinä mitään vikaa ole, mutta oikeasti GSX1400 on viritelty GSX 1100 vm. 1980, joka taas juontaa juurensa 70-luvun tonnisesta. Tässä museokapistuksessa - siis GSX 1400 - on viimeinen Suzukin SACS -jäähdytysjärjestelmä, joka on kopsattu Toisen Maailmansodan aikaisesta lentokonemoottorista.
Ylivoimaisesti paras puoli on hillitön harrikkamainen vääntö.
Tumpelompikin kuski pystyy sillä ajamaan.
Alunperin malli tehtiin pelkästään Japanin markkinoille, mistä kielii alhainen teho sekä keveys.
Aika sitten näyttää onko moottori yhtä kestävä kuin GSX1100:ssa.
Älä osta viritettyä, sitä se ei kestä.
Pienikokoiselle kuskille hyvä pyörä.- pullapetexx
Aikoinaan kuulin korjaamokaverin sanovan, että niissä 1100 : ssa ja varmaan tossakin yllättävän paljon kampuran laakerivikoja mikä juontaa juurensa siihen väännöllä ajeluun. Eli, se alakerta ei kestä pitkää jurnuttelua.
- ostakaa parempi
pullapetexx kirjoitti:
Aikoinaan kuulin korjaamokaverin sanovan, että niissä 1100 : ssa ja varmaan tossakin yllättävän paljon kampuran laakerivikoja mikä juontaa juurensa siihen väännöllä ajeluun. Eli, se alakerta ei kestä pitkää jurnuttelua.
7½ on noista 80-luvun Suzukeista vahvin. Se kestää.
Tonnisatkussa oli todella paljon laakerivikoja ja valmistajakin oli rajoittanut tehot pienemmäksi kuin 7½ssa.
GSX1400:sen idea on hurmata kuutioilla.
- en ostas
Harmaatuontikamaa, mistäs meinaatte ostaa varaosia.
- harmaachapsi
Meni kommentti ohi!
- Jesse james
harmaachapsi kirjoitti:
Meni kommentti ohi!
Pari kolme vuotta sitten niitä tuli läjä maahantuojan ohi. Maksovat 8 donaa uutena. Poikkeevat muista.
- 10+12
Jesse james kirjoitti:
Pari kolme vuotta sitten niitä tuli läjä maahantuojan ohi. Maksovat 8 donaa uutena. Poikkeevat muista.
Ohan se hyvä, että persaukiset sai pyörää, vaikka jämäpaloista tehty onkin.
EIhän susna huono ole.
- halpa on
Letku putkirunki = halpa
Vajaatehonen ilmajäähdytteinen kone = halpa
Kiinanskootterista pöllityt sähkölaitteet = halpa
60-luvun iskunvaimennus = halpa
Ladamaisen vähän osia = halpa
Viimeistely = halpaa- ammu ittes-teet palv
tietämyksesi vaan kun on juuri sitä apukoulu tasoa ja kateutesi päätä huimaavaa ja suvun köyhyys vailla vertaansa niin siinä tulos-olet pohjasakkaa jo huumori mielessäkin
- 8+4
ammu ittes-teet palv kirjoitti:
tietämyksesi vaan kun on juuri sitä apukoulu tasoa ja kateutesi päätä huimaavaa ja suvun köyhyys vailla vertaansa niin siinä tulos-olet pohjasakkaa jo huumori mielessäkin
Ei nyt ihan huuhaatakaan ollut: halvoissa satapiikeissä ja Harrikassa on putkirungot samoin kun GSX1400:ssa.
100 kW 1,4 litrasesta ei ole paljoa ja isommat tehot & suuremman väännön saa pienemmästä moottorista turbolla.
Ja onhan se halpa. - Jawa Chopper
8+4 kirjoitti:
Ei nyt ihan huuhaatakaan ollut: halvoissa satapiikeissä ja Harrikassa on putkirungot samoin kun GSX1400:ssa.
100 kW 1,4 litrasesta ei ole paljoa ja isommat tehot & suuremman väännön saa pienemmästä moottorista turbolla.
Ja onhan se halpa.Harrikka ainakin on kallis ja muissakin customeissa on putkirungot.
Pitkä moottori tekee ne jäykiksi. - 6+17
8+4 kirjoitti:
Ei nyt ihan huuhaatakaan ollut: halvoissa satapiikeissä ja Harrikassa on putkirungot samoin kun GSX1400:ssa.
100 kW 1,4 litrasesta ei ole paljoa ja isommat tehot & suuremman väännön saa pienemmästä moottorista turbolla.
Ja onhan se halpa.Missä,ei ainakaan gsx1400 ole läheskään noin tehokas.
- 10+20
6+17 kirjoitti:
Missä,ei ainakaan gsx1400 ole läheskään noin tehokas.
Voi sitä "piristää" aika helposti mutta ei se sitten kestä.
Lauhdutin pitäisi heti vaihtaa suuremmaksi, mutta se vain on osa ongelmaa.
Voimansiirrolle ei voi tehdä mitään.
GSX1400 on mikä on. - gsx1400
10+20 kirjoitti:
Voi sitä "piristää" aika helposti mutta ei se sitten kestä.
Lauhdutin pitäisi heti vaihtaa suuremmaksi, mutta se vain on osa ongelmaa.
Voimansiirrolle ei voi tehdä mitään.
GSX1400 on mikä on.mun pyörässä tehoputki ja power commander,käy kulkee hienosti ,kilsoja 72000...hyvä retro pyörä.orkkis taka iskarit on huonot.ja varaosia saa jos ei nyt ihan avuton ole,eli osaa käydä prätkä liikkeiden varaosa myyjältä kysymässä ;)
- 50000 km
gsx1400 kirjoitti:
mun pyörässä tehoputki ja power commander,käy kulkee hienosti ,kilsoja 72000...hyvä retro pyörä.orkkis taka iskarit on huonot.ja varaosia saa jos ei nyt ihan avuton ole,eli osaa käydä prätkä liikkeiden varaosa myyjältä kysymässä ;)
Kestää se jos ei anna hanaa ja huoltaa.
Rikki sen saa kans. Tehoreservii ei oo. - en huolla
50000 km kirjoitti:
Kestää se jos ei anna hanaa ja huoltaa.
Rikki sen saa kans. Tehoreservii ei oo.Menee se kolme vuotta ilman huoltoa.
Sitten se menee myyntiin, ostakoot paskan joku muu. - Artouolevi
gsx1400 kirjoitti:
mun pyörässä tehoputki ja power commander,käy kulkee hienosti ,kilsoja 72000...hyvä retro pyörä.orkkis taka iskarit on huonot.ja varaosia saa jos ei nyt ihan avuton ole,eli osaa käydä prätkä liikkeiden varaosa myyjältä kysymässä ;)
Olen ajanut kesän aikana yli 10000 ja nyt kysyisin että Mitä olet mieltä jos laitan 1400 Suitsaan power commanderin ja Acron vaimentimen. Onko kellään kokemusta moisesta yhdistelmästä. Penkittää pitää,se on tiedossa. Mutta kestääkö Suitsa sitä pakettia ja etenkin kun haluan vääntöä alakierroksille ja myös keskialueelle. Paljonko vääntö paranee.
- Newtonmetri
Artouolevi kirjoitti:
Olen ajanut kesän aikana yli 10000 ja nyt kysyisin että Mitä olet mieltä jos laitan 1400 Suitsaan power commanderin ja Acron vaimentimen. Onko kellään kokemusta moisesta yhdistelmästä. Penkittää pitää,se on tiedossa. Mutta kestääkö Suitsa sitä pakettia ja etenkin kun haluan vääntöä alakierroksille ja myös keskialueelle. Paljonko vääntö paranee.
Eikö muka nykyiset väännöt riitä...?
- Yrppe Bandit
= käyttövarma
- jumpsisjömpsis
Köyhä ostaa sen mihin on varaa.
- pikku vika,mut pääs
ja tällä palstalla taas tuntuvat mopo pojat kirjoittelevan...viikkoraha ilmeisesti pojilla noussut kun ollaan niin rahamiehiä.
On kyllä ihme ettei kukaan ole ottanut kantaa joka oikeasti tietää mikä 1400 gsx on pelejään.
No kait se on parempi antaa pikkupoikien temmeltää kun muutoin ei saada hyväksyntää-edes kotona - 1400 Kingi
pikku vika,mut pääs kirjoitti:
ja tällä palstalla taas tuntuvat mopo pojat kirjoittelevan...viikkoraha ilmeisesti pojilla noussut kun ollaan niin rahamiehiä.
On kyllä ihme ettei kukaan ole ottanut kantaa joka oikeasti tietää mikä 1400 gsx on pelejään.
No kait se on parempi antaa pikkupoikien temmeltää kun muutoin ei saada hyväksyntää-edes kotonaSe pyörä on MIESTEN peli ei nakkikropille joilla ei ole palaa kääntää kaasukahvaa.Antaa kateellisten jauhaa tulevasta klassikosta mitä haluaa,jos ei rahaa niin ei ole rahaa.
- GSX-R 750
1400 Kingi kirjoitti:
Se pyörä on MIESTEN peli ei nakkikropille joilla ei ole palaa kääntää kaasukahvaa.Antaa kateellisten jauhaa tulevasta klassikosta mitä haluaa,jos ei rahaa niin ei ole rahaa.
Joo, ilman rahaa sitä ei saa.Markkinoiden halvin iso pyörä se on ja tehottomuudessaan Harrikan tasoa. 600 Hornet on katu-uskottavampi, mutta myös kalliimpi. Klassikkoainesta...no jaa. Monet todelliset klassikkopyörät ovat tehokkaampia ja parempia ajaa.
- sillä ajan
GSX-R 750 kirjoitti:
Joo, ilman rahaa sitä ei saa.Markkinoiden halvin iso pyörä se on ja tehottomuudessaan Harrikan tasoa. 600 Hornet on katu-uskottavampi, mutta myös kalliimpi. Klassikkoainesta...no jaa. Monet todelliset klassikkopyörät ovat tehokkaampia ja parempia ajaa.
Hinta / laatusuhde on hyvä, Suzuki on aina tehnyt hapismalleja.GSX1400 aletaan kuulemma tekemään Kiinassa Itäblokkimarkkinoille.Voishan niitä tuoda tänne jos ne sais EU --hyväksytyksi. Vois olla vielä halvempi. Pakkoko pyörän on maksaa parikymppiä tai yli.
- V max
1400 Kingi kirjoitti:
Se pyörä on MIESTEN peli ei nakkikropille joilla ei ole palaa kääntää kaasukahvaa.Antaa kateellisten jauhaa tulevasta klassikosta mitä haluaa,jos ei rahaa niin ei ole rahaa.
Vai on lössysusna oikein MIESTEN pyörä ja vaatii PALAA kääntää kaasukahvaa.
Voi vittu missä noita kasvaa... - tarttis niin vedellä
V max kirjoitti:
Vai on lössysusna oikein MIESTEN pyörä ja vaatii PALAA kääntää kaasukahvaa.
Voi vittu missä noita kasvaa...sä vittuun niines v maxeines...pelle
- V-max'''
tarttis niin vedellä kirjoitti:
sä vittuun niines v maxeines...pelle
GSX1400 : 106 hp (78 kW)/ 6,800 rpm, 124 Nm/ 5,000 rpmGXR
GSX-R 750: 127.3 hp (94.9 kW) / 12,750 rpm (rear wheel) 86.3 Nm /10800 rpm.
V-Max: 174.3 hp (130.0 kW)/9000 rpm / 153 N·m @ 6600 rpm
Hornet 600: 102 hp (76 kW) at 12,000 rpm / 63.5 Nm 10,500 rpm
Vastaus: Lössysusna - GSX1400
V-max''' kirjoitti:
GSX1400 : 106 hp (78 kW)/ 6,800 rpm, 124 Nm/ 5,000 rpmGXR
GSX-R 750: 127.3 hp (94.9 kW) / 12,750 rpm (rear wheel) 86.3 Nm /10800 rpm.
V-Max: 174.3 hp (130.0 kW)/9000 rpm / 153 N·m @ 6600 rpm
Hornet 600: 102 hp (76 kW) at 12,000 rpm / 63.5 Nm 10,500 rpm
Vastaus: LössysusnaPakkoko peruspyörässä on paljon tehoja olla.
Isosta matalatehoistista ja vääntävistä pyöristä ovat kuuluisia Moto Guzzi, BMW ja Harley-Davidson.
GSX1400 on samaa sarjaa, vähintään yhtä laadukas, mutta puolta halvempi.
GSX1400 maksoi muutama vuosi sitten 8000 Euroa uutena. Mitä sillä rahalla olisi saanut? Satatonnia ajetun Guzzin, Bemarin tai Harrikan.
Miettikää vähän.
- \\\\\\\\\\\\////////
Saksasta sais kolmeen donaan GSX1400n. Paljoks menis veroja?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&lang=de&scopeId=MB&_features=on&category=&makeModelVariant1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelDescription=GSX1400&makeModelVariant2.makeId=&makeModelVariant2.modelDescription=&makeModelVariant3.makeId=&makeModelVariant3.modelDescription=&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=&numberOfPreviousOwners=&minMileage=&maxMileage=&minPowerAsArray=&minPowerAsArray...- semmosta se
Ei kai se Härmässä paljoa enempää maksa.
Mitä sitä Germaaniasta tuomaan vaikka verot olis alta donan. - buahaaaaa
semmosta se kirjoitti:
Ei kai se Härmässä paljoa enempää maksa.
Mitä sitä Germaaniasta tuomaan vaikka verot olis alta donan.Kolme tonnii ja Kiinassa kasattu! Buahhaaahaaa... yks idiotti on helvetin leuhka lössysuzukistaan.
- buah rääpäleelle
buahaaaaa kirjoitti:
Kolme tonnii ja Kiinassa kasattu! Buahhaaahaaa... yks idiotti on helvetin leuhka lössysuzukistaan.
buaahh mikä suzuki on kiinassa kasattu moposi lisäksi.
Idiootilta vaikutat sinä ja mikä huvittavinta taidat olla pers aukinen idiootti...voi voi mistä tommosia oikein sikiää - Made in USA
buah rääpäleelle kirjoitti:
buaahh mikä suzuki on kiinassa kasattu moposi lisäksi.
Idiootilta vaikutat sinä ja mikä huvittavinta taidat olla pers aukinen idiootti...voi voi mistä tommosia oikein sikiääLössusuzukilla ajava on ainakin persaukinen kun ei ole varaa parempaan.
Mun pyörän hinnalla sais neljä lössyy Saksasta - V max
Made in USA kirjoitti:
Lössusuzukilla ajava on ainakin persaukinen kun ei ole varaa parempaan.
Mun pyörän hinnalla sais neljä lössyy SaksastaAjatelkaa: Alle 20 donan voi ostaa uuden lössyn ja Suzuki Alton.
On halpaa. - elämä on
V max kirjoitti:
Ajatelkaa: Alle 20 donan voi ostaa uuden lössyn ja Suzuki Alton.
On halpaa.ja v-maxin ostoon tarvitaan ainoastaan tyhmä-eiks oo helppoa
- pruits..tsiihh
Made in USA kirjoitti:
Lössusuzukilla ajava on ainakin persaukinen kun ei ole varaa parempaan.
Mun pyörän hinnalla sais neljä lössyy Saksastakuka nyt jotain amerikkalaista paskaa ostais,konkurssin partaalla oleva maa-autoteollisuus kuolee ja arvaa mistä syystä..juuri niin kun oman maan porukka ei viitsisi moista paskaa ostaa.
Valtiovallan käskystä toyotaa yritettiin vuoden vaihteessa mollata ja nyt sekin on todettu valheeksi vaikka nasaa myöden oli tutkijoita.
Amerikka läskien luvattu maa ja siksi se sun läskiperseelle sopiikin - fakta rules
pruits..tsiihh kirjoitti:
kuka nyt jotain amerikkalaista paskaa ostais,konkurssin partaalla oleva maa-autoteollisuus kuolee ja arvaa mistä syystä..juuri niin kun oman maan porukka ei viitsisi moista paskaa ostaa.
Valtiovallan käskystä toyotaa yritettiin vuoden vaihteessa mollata ja nyt sekin on todettu valheeksi vaikka nasaa myöden oli tutkijoita.
Amerikka läskien luvattu maa ja siksi se sun läskiperseelle sopiikinJenkkipyörän omistaja saa helposti pyörän myytyä hyvään hintaan ja ostaa parin kolmenkypän vehkeen.
Lössyn hinnalla saa satapiikin - fakta rules
elämä on kirjoitti:
ja v-maxin ostoon tarvitaan ainoastaan tyhmä-eiks oo helppoa
V-Max on MIESTEN pyörä ja vaatii PALAA kääntää kaasukahvaa.
Lössy on 160 senttisille tehty halpis - haha haah
fakta rules kirjoitti:
Jenkkipyörän omistaja saa helposti pyörän myytyä hyvään hintaan ja ostaa parin kolmenkypän vehkeen.
Lössyn hinnalla saa satapiikintiedän paljon motoristejä jollei amerikan pyörät kelpaa koska he haluavat ainoastaan ajella ja vieläpä vauhdikkaasti eikä körötellä kuin porsaat jonossa nahkaliivit päällä ja mahan roikkuessa reisien päällä ja risuparran kasvattaminen räkäjarruksi-pelle porukkaa sanon mä-siis mä mä mä!
- 197cm
fakta rules kirjoitti:
V-Max on MIESTEN pyörä ja vaatii PALAA kääntää kaasukahvaa.
Lössy on 160 senttisille tehty halpison v-max vai mikä mix se on muka miesten pyörä....taitaa lähinnä olla pikku pilin omistajia.
Mitä ihmeen palaa se vaatii kun kaasukahvaa vääntää???...onkohan lääkityksesi kunnossa?? - lepakkomopo
haha haah kirjoitti:
tiedän paljon motoristejä jollei amerikan pyörät kelpaa koska he haluavat ainoastaan ajella ja vieläpä vauhdikkaasti eikä körötellä kuin porsaat jonossa nahkaliivit päällä ja mahan roikkuessa reisien päällä ja risuparran kasvattaminen räkäjarruksi-pelle porukkaa sanon mä-siis mä mä mä!
Joo, naapurilla on PV suzuki. Kummassa on suurempi teho/litraa - lössyssä vai PV:ssä?
- lepakkomopo
197cm kirjoitti:
on v-max vai mikä mix se on muka miesten pyörä....taitaa lähinnä olla pikku pilin omistajia.
Mitä ihmeen palaa se vaatii kun kaasukahvaa vääntää???...onkohan lääkityksesi kunnossa??Lössy vaatii vain Santander -luoton.
- buahahaaaa
lepakkomopo kirjoitti:
Joo, naapurilla on PV suzuki. Kummassa on suurempi teho/litraa - lössyssä vai PV:ssä?
Viri PV:ssä 5 heppaa = 100 heppa/litare
- hyväseonsuuttukkoon
karmee nahistelu yhestää pyörästä :D
toi on hyvä valinta sille, joka ei haluu mennä putki kuumana (RRR-jotakin) eikä kustomit ym. nahkaliivit kiinnosta vaan haluaa vaan kruisailla - vieläpä niin ettei tarvii vinguttaa sitä konetta edetäkseen ei tarvii niin helvetisti rahaa panna siihen kiinnni ja vielä vakuutukset halpoja tolle !- GSX1400
Puhut vähn mutta asiaa.
Ainoa iso pyörä johon oli varaa. Samaan hintaan olis saanut jonkun puolta pienemmän
- V MAX
Pitäiskö myydä V-Max pois ja ostaa sillä neljä lössyä. Jäis vielä rahaa...
- khsdklhkljh
Vittu, mikä keskustelun taso...
- zznn
..Se vaan on tyhmää maksaa liikaa...
- Äiti osti
Korson kovimmalla jätkällä on tämmönen Lössysuzuki.
- Hinta+laatu=paras
Outoa höpinää...Gsx 1400 tehot n 142/142 :putki,nokat,kansi,pc ,säädetty vapari.Ajettu 40tkm.Ja hanaa annettu ihan riittämiin mm.1/4 mile vetoja paljon...Kyllä kestää vaikka maailman tappiin. Jousitus ja runko ei ole paras mahdollinen..mutta eipä ole v-max:sissakaan ,vaikka hintaa melkein 30 tonnii.
- kyssäripaavo
Hinta+laatu=paras kirjoitti:
Outoa höpinää...Gsx 1400 tehot n 142/142 :putki,nokat,kansi,pc ,säädetty vapari.Ajettu 40tkm.Ja hanaa annettu ihan riittämiin mm.1/4 mile vetoja paljon...Kyllä kestää vaikka maailman tappiin. Jousitus ja runko ei ole paras mahdollinen..mutta eipä ole v-max:sissakaan ,vaikka hintaa melkein 30 tonnii.
142 142
- naked forever
parhaimpia nakuja mitä on tarjolla enemmän tehoa ja vääntöä kun yamahan naku 1200 ssa kun taasen massivisemman näköinen kun hondan 1300
kaikin puolin loistopeli siihen löytyy viripalikkaa ja kaiken moisia aihioita briteistä ja saksasta tilattuna puoleen hintaan mitä suomes myydään justbandits.com hyvä paikka tts pefrormance luis.de
pojat on poikii ne ajaa mopoil miehet suzukeilla.. 1400 is the ulitimate king - heittäen ohi
Lässyssä vajaatehonen moottori ja löysä runko. Kutosninjalla ajaa paskarinkiä lössyn ympärillä.
- Bandit 1200 s
Kato kato kun kateellisia puhuttaa hyvä pyörä,mahtisonni se on peliksi eikä mikään muovisingeri ! Iso "banditti" puhuttaa aina mopokuskeja jotka siitä haaveilee ja ajelee muovisingereillä nakkikopin ympärillä p...rinkiä ja kyttää ritsavehkeitä kyytiin !
Lössy on tosimiehille jotka käyttää rexonaa ei poikasille,niille on tupperware mopot... - susimuki..
hyvän näkönen ja ykskertanen pärjää hyvin näillä rajoituksilla on koneeltaan kestävä ja huoleton, tuplaputkilla komeempi kuin 1 iso pönttöinen (uudempi malli) vääntävä kone joka tärkeämpi minusta kuin kiekot punaselle ja kortti hyllyyn..
- Tässä syy
No kerrankin on kaksi pyörää samassa - hyvä ja halpa -
- Bensov
Hyvin perusteltuja väitteitä, mutta jos mennään vielä halvempaan niin luulisi joka toisen ajelevan nykyään Turkissa valmistettavalla kaksitahti MZillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235118
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779