Renault Megane Break 1,4/16V 2001.
Motonetin verkkokaupasta ei löytynyt sytytysjohtosarjaa tuollaiseen.
Eikä muualtakaan netistä.
Sytytysjohtosarja
5
427
Vastaukset
- sitroen.
Mitä sitten?
Eihän tuon ikäisen syttöpiuhoissa vielä VOI olla vikaa.
Minun patonginpätkässäni tuli eilen matkamittariin 400 000 km ja alkuperäiset johdot on. Virranjakajan kansi ja pyörrin uusittu viime kesänä. Olivat syöpyneet...
Jos tarvit johdot, osta irtojohdot ja tee niistä mieleiset. Tai osta merkkiliikkeestä.- 1,4
Ei ne näemmä olekaan sellaiset silikonijohdot, vaan muovisessa haitarikumissa kulkevat tavalliset johdot?
Johtoja näyttäisi menevän kaksi jokaisen tulpan päässä olevalle puolalle.
Osaisikohan joku selittää, miten tuollainen neljän puolan systeemi toimii? - Puoliapuolia
1,4 kirjoitti:
Ei ne näemmä olekaan sellaiset silikonijohdot, vaan muovisessa haitarikumissa kulkevat tavalliset johdot?
Johtoja näyttäisi menevän kaksi jokaisen tulpan päässä olevalle puolalle.
Osaisikohan joku selittää, miten tuollainen neljän puolan systeemi toimii?Tekninen kehtitys menee niin nopeasti eteenpäin, ettei kaikki pysy mukana. Kun autossa ei ole sytytysjohtoja, niin niitä ei myöskään tarvitse vaihtaa. Kun jokaisella sytytys tulpalla on oma puolansa, niin kipinä tulee suoraan puolasta tulppaa, eikä sytytysjohtoja ole lainkaan. Haitarikumissa kulkevat johdot ovat tavallisia 12 voltin heikkovirta piuhoja. Nämä ohuet johdot "lataavat" puolat korkeajännite virralla ja kipinä on mahdollinen. Puolien virrankulutus on kohtuullista, eikä paksumpia johtoja tarvita.
- anteronautotalli
Onko kellään ollut ehjää renaulttia.Mä en ole itse vielä törmännyt ensimmäiseenkään.No ei sikäli ne ovat mukavia ajaa, tosin ne joutuu ensin rakentamaan itse.
- tinonhevostalli
Minäkään en ole ehjään relluun törmännyt, enkä rikkinäiseenkään. En nähkääs ole elämäni aikana vielä kertaakaan kolaroinut! Niinhän se on että kaikki autot joutuu ensin rakentamaan tehtaalla. Olemattomalla autolla on paha ajaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841