Sytytysjohtosarja

1,4

Renault Megane Break 1,4/16V 2001.

Motonetin verkkokaupasta ei löytynyt sytytysjohtosarjaa tuollaiseen.
Eikä muualtakaan netistä.

5

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitroen.

Mitä sitten?
      Eihän tuon ikäisen syttöpiuhoissa vielä VOI olla vikaa.
      Minun patonginpätkässäni tuli eilen matkamittariin 400 000 km ja alkuperäiset johdot on. Virranjakajan kansi ja pyörrin uusittu viime kesänä. Olivat syöpyneet...

Jos tarvit johdot, osta irtojohdot ja tee niistä mieleiset. Tai osta merkkiliikkeestä.

• 1,4

Ei ne näemmä olekaan sellaiset silikonijohdot, vaan muovisessa haitarikumissa kulkevat tavalliset johdot?
        Johtoja näyttäisi menevän kaksi jokaisen tulpan päässä olevalle puolalle.
        Osaisikohan joku selittää, miten tuollainen neljän puolan systeemi toimii?

• Puoliapuolia
        1,4 kirjoitti:

Ei ne näemmä olekaan sellaiset silikonijohdot, vaan muovisessa haitarikumissa kulkevat tavalliset johdot?
        Johtoja näyttäisi menevän kaksi jokaisen tulpan päässä olevalle puolalle.
        Osaisikohan joku selittää, miten tuollainen neljän puolan systeemi toimii?

Tekninen kehtitys menee niin nopeasti eteenpäin, ettei kaikki pysy mukana. Kun autossa ei ole sytytysjohtoja, niin niitä ei myöskään tarvitse vaihtaa. Kun jokaisella sytytys tulpalla on oma puolansa, niin kipinä tulee suoraan puolasta tulppaa, eikä sytytysjohtoja ole lainkaan. Haitarikumissa kulkevat johdot ovat tavallisia 12 voltin heikkovirta piuhoja. Nämä ohuet johdot "lataavat" puolat korkeajännite virralla ja kipinä on mahdollinen. Puolien virrankulutus on kohtuullista, eikä paksumpia johtoja tarvita.

• anteronautotalli

Onko kellään ollut ehjää renaulttia.Mä en ole itse vielä törmännyt ensimmäiseenkään.No ei sikäli ne ovat mukavia ajaa, tosin ne joutuu ensin rakentamaan itse.

• tinonhevostalli

Minäkään en ole ehjään relluun törmännyt, enkä rikkinäiseenkään. En nähkääs ole elämäni aikana vielä kertaakaan kolaroinut! Niinhän se on että kaikki autot joutuu ensin rakentamaan tehtaalla. Olemattomalla autolla on paha ajaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2814
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2097
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1932
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1541
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      83
      1251
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      199
      1039
    Aihe