Onko muille perustussuunnitelijat pistäneet mitään erikoista tavallisen kiviväliseinän alapuolelle? Vai tuleeko laatta normisti styroxin päälle? Meille pesuhuoneen ympäröiville kivi/harkko väliseinille piti pistää 3x50mm finnfoamia ja sitten 5 centtiä paksumpi laatta ylimääräisine rautoineen.
Vastaukset 2
- ettänäin...
Kyllä on aika tavallista että painaville, tai kantaville väliseinille tehdään oma antura/vahvistus laattaan.
- rak2010.
itse en sitä foumia lähtisi hommaamaan vaan styroxia vaan. Ei jää kantavuus siitä kiinni ja ylimääräistä hintaa ei ota ikinä lämmityskustannuksissa kiinni.
Laatta kannattaa toki tehdä paksummaksi ja laittaa vaikka vielä rautatankoja poikittain jolloin kuormat jakaantuu suuremmalle alalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509