Eli kuhavinkkejä jokalähtöön. Oon kuullu että seurasaaresta nousee, mutta mistä ja millä ja milloin?
Kiitos kaikista asiallisista vastauksista.
Kuhaa, mistä ja millä?
5
957
Vastaukset
- kunkkukalastaja
liikkeellä ja mielummin uisteluveneellä, jos ei sitä ole niin jigiä järveen.
- okei(do)
ilta- ja aamuhämärissä. joskus ihan pilkkopimeellä. päivällä jigillä.
isojen selkien pakoilta ja karikoiden edustoilta. matalat lahdet, syvänteen reunat.
itse saanut parhaiten heinä- ja elokuussa illalla n klo 21-24. lusikka ja pinnan tuntumassa uivat vahvapotkuiset vaaput( merimetso, jesse, rapala husky) esim. parhaat paikat missä olen kalastanut on längelmävedellä. esim koljonselkä ja ristiselkä.- Kalastaja90
Olen huomannut , että siihen vaki 22.00-24.00 aikaan ei tule niin hyvin kuin siihen 14.00-16.00 aina yleensä kuha tai kaksi saaliina jos menen iltapäivällä vetämään täällä haukivedellä.Hyviksi väreiksi olen todennut musta vihreän ja vaappu saisi mennä siihen kolmeen metriin.Olen tänä kesänä saanut todella hyvin kuhia.... jopa enemmän kun niitä ''paskakaloja'' eli mm. haukia..
- lohivaappu......
onkos toi vahvapotkunen siis tiheästipotkiva vai isommalla alueella?
- uistelia veskulta
Kannattaa mennä illalla uisetelmaan Vesijärvelle.
Kuha ei potki eikä vedä yhtää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342176Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491767Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1171603Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,491012Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008- 59915
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54827Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102801- 61783