Marlon Brando

silverbullet

Sai taas siristää silmiään kun katsoin tuon Kummisedän, Brando vetää tosiaan melkoisen roolin.

3

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naze

...loistava on kyllä äijä tuossa mainitsemassasi elokuvassa. Ihan hienoja ovat myös kohtaukset Ilmestyskiraj nytissä, mutta jotenkin en kuitenkaan ymmärrä miten Brandoa niin kehutaan maasta taivaisiin. Useammin, kuin kerran on kuullut näyttelijäkollegoiden kehuvan miestä ja hänen taitojaan suunnilleen enemmän, kuin elämää (lukuunottamatta niitä jotka ovat hepun "tempauksiin" vittuuntuneet).

Kertokaa tyhmälle ja tietämättömälle (ainakaan Wild One's :in jälkeen en ollut vakuuttunut) onko se Brando niin loistava, kuin väitetään vai onko kaveri vain yliarvostettu kesäteatterilainen. Minulla on muuten Alastonsatama lainassa, joten ehkä sen katsomisen jälkeen ymmärrän.

• arse

Kaikillahan meillä on asioihin oma näkökantamme ja minun on tähän aiheeseen,että Marlon Brando on ehdottomasti yksi kaikkien aikojen hienoimpia näyttelijöitä.
        Kaikkihan me tiedetään,että Brando on loistava näissä jo aiemmin mainituissa elokuvissa(Ilmestyskirja,Alaston Satama ja Kummisetä)mutta neuvoisin katsastamaan myös äijältä sellaiset leffat kuin Viva Zapata,Nuoret Leijonat,Vihan Riivaama,Viimeinen Tango Pariisissa ja Don Juan De Marco(mikä se nyt suomeksi olikaan).Kaikissa noissa leffoissa on selkeää näyttöä siitä,että Brando on upea näyttelijä.
        Harmi,että hän ei itse tunnu arvostavan lahjakkuuttaan ja on ns."päästänyt itsensä menemään"ja tekee ainoastaan vasemman käden rooleja nykyään.

• maisteri
        arse kirjoitti:

Kaikillahan meillä on asioihin oma näkökantamme ja minun on tähän aiheeseen,että Marlon Brando on ehdottomasti yksi kaikkien aikojen hienoimpia näyttelijöitä.
        Kaikkihan me tiedetään,että Brando on loistava näissä jo aiemmin mainituissa elokuvissa(Ilmestyskirja,Alaston Satama ja Kummisetä)mutta neuvoisin katsastamaan myös äijältä sellaiset leffat kuin Viva Zapata,Nuoret Leijonat,Vihan Riivaama,Viimeinen Tango Pariisissa ja Don Juan De Marco(mikä se nyt suomeksi olikaan).Kaikissa noissa leffoissa on selkeää näyttöä siitä,että Brando on upea näyttelijä.
        Harmi,että hän ei itse tunnu arvostavan lahjakkuuttaan ja on ns."päästänyt itsensä menemään"ja tekee ainoastaan vasemman käden rooleja nykyään.

Pidän Marlon Brandoa loistavana näyttelijänä, mutta kyllähän hänellä ne tietyt maneerinsa on. Brandon ura on ollut erittäin mielenkiintoinen. 1950-luvulla ja 1960-luvun alussa äijä teki huippuroolin toisensa jälkeen (Esim. Miehet, Alaston satama, Käärmeennahkatakki)
        1960-luvun loppupuoli meni osallistuvien elokuvien teossa (Quemada, Heijastuksia...)ja joukossa oli myös palkkää sontaa (Candy). 1960-luvun loppupuolella, oikeastaan aina Kummisetään asti Brando oli täysin sopimattomissa rooleissa.
        Kummisedän jälkeen seuraavat kymmenen vuotta Brando esiintyi harvakseltaan, mutta Supermania lukuunnottamatta aina huippurooleissa.
        1990-luvulla äijä intoutui esiintymään kaiken maailman tusinaelokuvissa, joita ei ole edes tuotu Suomeen teatterilevitykseen ja joita ei ole edes viitsinyt katsoa. Mafiakokelas on Missourin ja Ilmestyskirjan jälkeen ainoa suht siedettävä Brandon elokuva. Muista huomaa, että Brando on vetänyt roolin "kassan kautta ja kotiin" -linjalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3097
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2984
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      191
      2504
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2205
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      27
      1529
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1416
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13