Opel nykyään? Neuvoja

Kiitos Jo Etukäteen

Vielä 10 vuotta sitten en ostanut Opelia, kun sillä oli "huonon auton" maine, vei jo uutena paljon öljyä ja oli vikainen auto.

Onko mikään muuttunut? Vai vieläkö Opel on vikainen? Neuvokaa, voisin hyvinkin ostaa Opelin, jos laatu on parantunut.

Jos pidätte Opelia huonona ostoksena, suositelkaa jotain muuta kestävämpää merkkiä jossa kohtuuhintaiset varaosat.

9

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opelisti

      Itse en kyllä niele tuota "opel on huono auto". Olen ajanut nyt n. 20 vuotta ja noin 650 tkm opelilla,nyt on yhdeksäs auto menossa.kaikki nämä ovat toimineet oikein luotettavasti.Kerran on jättänyt tien päälle ,ja silloinkin oli omat sormet vahvasti mukana kuvassa. Yksikään auto ei ole vienyt öljyä mitenkään merkittävästi.Mielestäni opel on kokenut kansan suussa valean naisen(blondin) kohtalon.Blondi on tyhmä ,opel on huono. Ei se mielestäni voi olla sen huonompi kuin mikään muukaan auto merkki .Osta pois vaan jos sopiva satuu kohdalle.

      • Ruostuu se vanhakin

        olet tuola yksi kyselee mikä vikana kun 90 mallin vectra on alkanut nykiin, ei varmaan monesta toyotasta enää ole liikenteessä kyseistä vuosimallia.
        Yleensäkin ihmettelen miksi joittenkin pitää yrittää vielä kyseistä juttua.
        Töissä esim yksi kehui miten ooppeli ruostuu olihan hänellä 86 vuosimallin ooppeli.


    • kestää varmana.

      Opelia sanotaan huonoksi autoksi ja että vikaa on koko ajan.

      Omien kokemuksien mielestä opelin tärkein ominaisuus on juuri luotettavuus.

    • Ole hyvä jälkikäteen

      Opel on hyvä automerkki. Niin hyvä, etten suosittele sitä Sinulle, mutta miltä kuulostaisi Renault! Rellu on niin kestävä auto, ettei tuollainen kädetön tumpulakaan saa rikki. Varaosat ovat halpoja, mutta korjata ei kumminkaan tarvi, koska Rellu kestää ja kestää.

      • moro....

        Ja paskat! :D


      • Kiitos Jo Etukäteen

        ...Renua en huoli, kun siinä on niin paljon vikoja, ja se on löysän lainen auto muutenkin.

        Miksi minulle ei sopisi suositella hyvää automerkkiä? Kädetkin löytyy, vielä tallella, ja tumpula taidat olla itse, en minä. Sillä tumpuloiden yksi pääominaisuus on se, että he eivät osaa vastata fiksusti keskustelupalstalla.

        Luulenpa, että ala-arvoisesta viestistäsi huolimatta pystyin onkimaan pointin: Mielestäsi Opel siis on kestävä ja hyvä auto (?) - - Taito tämäkin, jota tumpula ei osaisi. --


      • ole hyvä jälkikäteen
        Kiitos Jo Etukäteen kirjoitti:

        ...Renua en huoli, kun siinä on niin paljon vikoja, ja se on löysän lainen auto muutenkin.

        Miksi minulle ei sopisi suositella hyvää automerkkiä? Kädetkin löytyy, vielä tallella, ja tumpula taidat olla itse, en minä. Sillä tumpuloiden yksi pääominaisuus on se, että he eivät osaa vastata fiksusti keskustelupalstalla.

        Luulenpa, että ala-arvoisesta viestistäsi huolimatta pystyin onkimaan pointin: Mielestäsi Opel siis on kestävä ja hyvä auto (?) - - Taito tämäkin, jota tumpula ei osaisi. --

        Kyllä Opel on kestävä ja hyvä merkki. Kaikissa autoissa on omat hyvät ja huonot puolensa, täydellistä autoa ei ole vielä tehty.


    • qem-

      AUTO BILD Qualitätsreport 2010: Die Rangliste
      Rang Hersteller Note (1-5)
      Autobildin laaturaportti 2010:
      1. Hyundai 2,3
      2. Honda 2,4
      3. Audi 2,6
      Mazda 2,6
      Toyota 2,6
      6. Mitsubishi 2,6
      7. Suzuki 2,7
      8. BMW 2,7
      Mercedes 2,7
      10. Nissan 3,0
      Seat 3,0
      Skoda 3,0
      13. Ford 3,1
      Kia 3,1
      Opel 3,1
      VW 3,1
      17. Renault 3,6
      18. Citroën 3,7
      Fiat 3,7
      20. Peugeot 3,9

      • 2+16

        -87 1.6 Ascona, uutena ostettu, ajettu nyt 260 000 kilsaa, aina itse huolelle huollettu ja ruostesuojattu.

        Ei uutta häpeä, käy ja kukkuu, elikkäs ei se Obeliski nyt niin huono ole.

        Eikä tässä vielä kaikki, on helppo ja yksinkertainen huoltaa ja varaosat on halpoja.

        Se tosin sanottakoon että kulutussopuleille joilla on molemmat peukalot keskellä kämmentä en Obeliskeja suosittelisi, vaativat hieman enemmän tajuamista kuin Tojot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      106
      1972
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      96
      1376
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      478
      1073
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      48
      947
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe