FinnComm SASsille

BLUE1.

Kuulin Seinäjoella käydessäni sellaisen huhun että AirBaltic olisikin vain pelkkä kirittäjä
ja hinnannostaja ja kaikessa hiljaisuudessa SAS/Blue1 olisikin todellinen ostaja Finncommille.

FinnComm siirtyisi syöttämään enimmäkseen maakunnista matkustajia SASsin
Köpiksestä ja Tukholmasta lähteville lennoille sekä BLUE1 Helsingistä lähteville lennoille.

Olisi melkoinen kaappaus SASsilta viedä Finnairin koko syöttöliikenne.

3

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhuuuuuu

Ostihan SAS aikanaan myös AirBotnian Finnairin nenän edestä josta tuntuvat olevan vieläkin kovin katkeria, mutta vaikea uskoa että SAS kuitenkaan tässä tilanteessa lähtisi enää ostoksille jos toisaalla huhuillaan että koko SASsia valmisteltaisiin myyntikuntoon.

No.. huhut on kuitenkin vaan huhuja. Mistä noita tietää, lentomatkustus on lähtenyt kuitenkin taas yleisesti nousuun. SASsillakin.

• fjfjfj

Kertokaa mistä hemmetistä SAS ostaa Finncommin, kun se tekee jatkuvasti tappiota ja SASin omistajat ovat itse sanoneet, että ovat valmiita luopumaan osuuksistaan. SAS päätyy ennen pitkää Lufthansalle, kun Finnair ei halua sitä ostaa ja ei todellisuudessa Finskillä olisi rahaakaan.

• rgeashberfth
        fjfjfj kirjoitti:

Kertokaa mistä hemmetistä SAS ostaa Finncommin, kun se tekee jatkuvasti tappiota ja SASin omistajat ovat itse sanoneet, että ovat valmiita luopumaan osuuksistaan. SAS päätyy ennen pitkää Lufthansalle, kun Finnair ei halua sitä ostaa ja ei todellisuudessa Finskillä olisi rahaakaan.

Viestisi olisi ollut nasevampi vuosi sitten kun SASsilla (ja kaikilla muilla paitsi halpiksilla) meni huonosti. Nythän kaikki toitottaa että rahahanat on auki taas ja SASkin avaa taas reittejä minkä kerkeää kun matkustajat ovat palanneet. Lisäksi soppaa hämmentää vielä se, että AirBalticilla on vielä SAS ajoilta suuri velka. Hehän tahkosivat pitkään persnettoa ja ottivat lainaa SAS:ltä ja vasta parin viimevuoden aikana ovat nousseet voitolliseksi.

Eli homma ei ole ihan niin yksinkertainen kun Suoli24:n "AirBaltic RULEZ!!1 ja MUUT ON VAARALLISIA ja MENEE KONkurSIIN"-tyylisestä huutelusta voisi päätellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe