Moikka!
Olen lähdössä elokuussa Kaliforniaan, ja tarkoituksena on lentää ensin Tukholman kautta New Yorkiin, ja sieltä jatkan Kaliforniaan, mutta kysymys kuuluukin että onko matkalaukun painoraja tosissaan vaan se 23kg turistiluokassa? Lennän SAS:lla.. tutkiskelin SAS:n sivuja ja siellä mielestäni luki että saisi ottaa vaan 23kg mukaan.. mutta eikö käsimatkatavaroiksi meneviä laukkuja saa USA:han menevillä olla kaksi kappaletta (yksi laukku 8kg)?
Kiitos jos joku osaa auttaa. :)
Terv, girl -88
Matkalaukun painosta.
California gurl
2
426
Vastaukset
- näin on
ja saa olla vaikka 8 laukkua mutta niistä menee vain maksu. Ja vain 1 kpl käsimatkatavaroita ja ruumaan siis niin monta kuintarvitsee mutta 1 menee vain "ilman".
- California gurl
Okei. Kiitos vastauksesta.. pitää yrittää ehkä pärjätä sillä yhdellä, jos tulee vähän ylipainomaksua laukusta niin tulkoot. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882