Itsellä on vaihtelevia kokemuksia. Viimeisellä Pariisin reissullani hotelli ei tiennyt mitään Hotels.com-varauksestani. Onneksi huone järjestyi kuitenkin. Olen lähdössä syksyllä New Yorkiin ja silloin varauksen pitää olla idioottivarma. Arveluttaa käyttää nettifirmaa, jos sillä tehdyt varaukset häviävät ulkoavaruuteen. Mitä kokemuksia muilla on? Onko kömmähdyksiä sattunut muilla firmoilla?
Onko Hotels.com luotettava?
4
678
Vastaukset
- kirjava meininki
Ei moitittavaa. Mutta olen aina kuitenkin soittanut hotsuu muutaman päivän viiveellä, ja tarkistanut
että homma ok.
Joissain tilanteissa varannut suoraa hotellilta, mutta, niin hullua, hinta on kalliimpi kuin mutkan kautta
pelatessa. Tosin näitä ja tilanteita löytyy joka suuntaan. Hinnat ja päivät elää yllättävän paljon.- Ilpo-matkailija
Tuo varauksen tarkistaminen soittamalla tai meilillä voi olla hyvä idea, ei se ole turhaa skitsoilua. On totta, että nettifirman kautta matka voi olla halvempi kuin suoraan hotellista varattu, mutta myös peruutusehdoissa voi olla merkittäviä eroja. Pääsääntöisesti mitä halvempi hinta, sen vähemmän joustoa peruutusten suhteen.
- homma toimii
Olen käyttänyt montaakin eri varauskonetta ja aina on homma toiminut kuten pitikin. Kertaakaan en ole edes hotellista varmistanut asiaa. Olen käyttänyt myös hostelbookingia, hostelworldia ja booking.comia. Mulla on kuitenkin aina tulostettu varausvahvistus mukana, just in case, mutta koskaan sitä ei ole tarvinnut.
- hintaeroja on
ero peruutuksissa ja veloituksissa, jotkut veloittavat aina heti luottokorttia ja joillakin erilaisia peruutusmaksuja. Booking.com olen käyttänyt, koska silla on hyvät peruutus ja muutosehdot. Joillain muilla on ollut edullisempia hintoja, mutta tiukemmat ehdot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206136Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243586Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1672833- 292750
- 821714
- 1471602
- 1481551
- 91493
- 121238
- 961138