Osaisko joku kertoa Yamaha 125 dt vian mistä voisi johtua...en itse enää keksi mikä voisi olla pielessä.
vaihdettiin uusi mäntä kiinnileikkautuimisen jälkeen,pytty hoonattiin ja ostin wisecon uuden männän jossa ei tosin ole imuaukkoa helmassa kuten edellisessä,myöskin vaihdettiin samalla kannentiiviste.Nooh kuitenkin remonttin jälkeen lähtee käyntiin mutta hetken päästä alkaa savuttaan ja pätkimään,tulppa on märkä.Kun tulpan kuivaa niin lähtee jälleen käyntiin ja sama juttu hetken käynnissä olon jälkeen.
Keväällä teki samaa mutta vaihdettiin uudemman dt kaasari ja alkoi silloin pelaamaan.Ainoa joita ei ole vielä vaihdettu on imuläpät.
Auttakaa
2
308
Vastaukset
- on eroa
Vaihdappa alkuperinen mäntä, saattais ongelmat ratketa!!!!????
- vari
minkälaista/väristä savua? Mustalla savulla saa todennäköisesti liikaa polttoainetta tai liian vähän ilmaa. Sinisellä savulla on polttoaineen seassa liikaa öljyä. Valkoisella savulla jäähdytysnestettä pääsee palotilaan tai käy mahdollisesti laihalla. Pätkiminen voi tullla kun tulppa kastuu liiallisesta polttoaineesta tai muusta nesteestä. Tulppa voi myös antaa itsessään heikkoa kipinää jonka jälkeen ei jaksa sytyttää edes oikeaa seosmäärää . (Tulppa, johdot, puola jne.)
Onko suutinkoko kaasuttimessa sama kuin vakiossa? Ilmanputsari alkuperäinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885