Hei,
Osaisiko joku kertoa viisaampana mistä mahtaa johtua se, että WC-pöntöstäni (etureunan alta, mistä huuhteluvesikin tulee) nousee kylpyhuoneeseen viemärin haju? Kyseinen pönttö on vasta vaihdettu, mutta se ei myöskään huuhtele kunnolla. Olisiko mahdollista, että pönttö olisi väärin valettu? Haju todellakin tulee wc-pötön sisältä - ei lattiakaivosta tai lavuaarista..
Entä liittyisikö samaan asiaan myös se, että jos pöttöä ei muutamaan päivään käytä, muuttuu siellä oleva vesi ihan ruskeaksi - ikäänkuin pöntössä olisi pa**aa! Vai voiko tuo johtua jostain väärästä viemäröinnistä??
viemärin haju ja ruskea väri WC-pöntössä
dedeee
1
679
Vastaukset
- PatukkaUUno
vesi värjää kaiken ruskeaksi, ehkäpä pönttöösi tulee paskavettä huuhteluun, kyllähän kierrättäminen on hieno asia, mutta rajansa kaikella. pöntössä ei oikein voi olla sellaista valuvikaa, joka tulee jalasta ylös, siis joku tunneli...mietis itse. sensijaa piiloviemäripönttö, voi olla paikoillan niin, ettei mansetti ole kunnolla, niitäkin olen korjaillut...maailmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2486359
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284397- 972863
- 412267
- 332062
- 532015
- 1091850
- 221749
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491