Kikkarapää malikasvattaja?

SerGay

Heips! Kuka olikaan se vanha harmaapäinen kikkarapäinen mies joka tykkää pitää sitä permanenttiä joka on peräisin 70-luvulta ja koittaa pitää itseään otsikoissa asialla kuin asialla..tais olla joku Rusti tai Vursti vai mikä se nyt oli..

10

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ++++++++

      Varmaan tarkoitat Hurstin seppoa......

    • Jksm

      Joo siltä kuulostaa!

      • sergefani

        Taidat olla kateellinen sen käkkäröistä ja otsikoissa oloon.


      • tyttären kasvatti
        sergefani kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen sen käkkäröistä ja otsikoissa oloon.

        täällä on ainakin yks kateellinen..kyseinen herra ei ollut sm:ssä katsomassa ipo-jälkiä ja silti pystyi kertomaan, että jäljet oli huonosti tehty jne..tuollaisesta kyvystä oon kyllä kateellinen


      • ipo harrastaja
        tyttären kasvatti kirjoitti:

        täällä on ainakin yks kateellinen..kyseinen herra ei ollut sm:ssä katsomassa ipo-jälkiä ja silti pystyi kertomaan, että jäljet oli huonosti tehty jne..tuollaisesta kyvystä oon kyllä kateellinen

        Minä olin katsomassa ! ja katsoin niiden tyttöjen hiipimistä. Joko niitä ei oltu ohjeistettu kunnolla koska eivät selvästikkään sisäistäneet lajin luonnetta. Jäljentekiän kuuluu kulkea 10 askelta ohjaajan perässä ja oikeaa jälkeä pitkin eikä välittää missä koira ja ohjaaja menee. Nyt ne tytöt haahuili missä sattuu ja kulkivat tuomarin perässä. Muutenkin lähtösotkut olivat tyttöjen tai ratamestarin syytä.


    • suora kanki

      Haukkumasi kikkarapää on muuten viisas ja asiallinen mies, jolta reipas läppäkin lähtee. Tietää säännöt ja tyylit paremmin kuin moni muu. Haukut nyt väärää puuta.

    • näyttelytäti

      vaikka olenkin itse saku-ihminen, niin mali-ihmisistä huipputyyppi! tietää, osaa ja tuntee säännöt, huumorintajuinen ja suoraselkäinen mielipiteissä. oletko katkera hän kikkaroista tai mistä kenkä puristaa?

      • tyttären kasvatti

        "tietää, osaa ja tuntee säännöt"
        "suoraselkäinen"

        me puhutaan varmaan eri tyypistä..


      • jälkilöyly
        tyttären kasvatti kirjoitti:

        "tietää, osaa ja tuntee säännöt"
        "suoraselkäinen"

        me puhutaan varmaan eri tyypistä..

        Oot sie aikamoinen mölli kun hyvää alat haukkumaan. Viisas mollaa (jos ylipäänsä mollaa)taitamattomia ketkuja ja kusipäitä, mutta ei koskaan kunnon väkeä.


      • tanssinut
        jälkilöyly kirjoitti:

        Oot sie aikamoinen mölli kun hyvää alat haukkumaan. Viisas mollaa (jos ylipäänsä mollaa)taitamattomia ketkuja ja kusipäitä, mutta ei koskaan kunnon väkeä.

        Jos mies tanssii niinkuin Hursti, niin se ei voi olla huano ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      264
      2926
    2. 199
      2845
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      68
      2415
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      209
      1902
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1358
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1285
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1257
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1182
    Aihe