Olisikohan Hämeenlinnassa tai lähialueilla tarjolla palvelua, jossa auton voisi pestä itse pientä maksua vastaan?
auton itsepesu
11
5379
Vastaukset
- itsekkin pesevä
virveli vesillelaskupaikka olisi sopiva auton pesuun öisin ja aikaisin aamulla
- kalsavoda
Parkkipaikalla voi hyvin pestä. Pari ämpäriä vodaa mukaan.
- pesenn
Ei varmaan kovin kiillä jos ämpärillisellä vettä aiot selvitä autonpesusta. Mutta tyylinsä kullakin!
- TT
Moista paikkaa ei Hämeenlinnasta löydy...Vanajantiellä oli paikka vielä jokunen vuosi sitten,mutta toiminta on loppunut.
Itsepesupaikalle olis varmasti käyttöä sillä kaupungin yrittäjien pesupaikat/automaatit on surketa ja sika kalliita.- pesenitsepihassa
Kyseistä paikkaa ei ole ja tuskin tuleekaan enään koska sellaisella ei kukaan elä! Paikan vuokriin/ostoon menee jo enenmmän kuin mitä porukka kyseisestä lystistä maksaisi! Todella moni mahdollisuutta kaipailee mutta tuskin sellaista tulee, niinkuin edellisestä viestistä voi rivienvälistä lukea: niin kaikki on kallista. Eli jos sellanen paikka löytyisi niin siitä ei haluta maksaa ja kun siitä ei makseta niin miksi joku sellaista pyörittäisi!..... Käsinpesut ei mielestäni ole niin kallista puuhaa hämeenlinnassa jos mietit että se sisältää työt, pesuaineet ja vedet! "sika kalliisiin" automaatteihin en autoani veisi paskavesi naarmutukseen!
- €
Siinäpä olisi sitten luultavasti hyvä liikeidea :) Muutama euro itsepalvelu pesusta ja homma toimii!
Kuinka monen mielestä olisi katetta Hämeenlinnassa?
- itekkii
tiiriön abc nurkalla on piste jossa lasinpesupaikka/ilmanotto samasta saa letkusta vettä vaikka ämpäriin ja voi pestä koko auton
- 167-761
Turengin Nesteellä oon nähny.
- yingwann
tai sitten voi pestä vain kotipihallaan :D
- MP
yingwann kirjoitti:
tai sitten voi pestä vain kotipihallaan :D
juu ei ole enää TI/pesu-hallia hämptonissa, moottoripyörä olisi hyvä päästä pesemään kunnolla painepesurilla!
- pesu karhu
pese itse joskus kun menet vantaan koivuuhaan shellilla tai hertoniemen shellilla
on hesassa ja Vantaalla useita paikkoja. ihmittelen jos vaikka joku alkaa pita sellaisen paikan vahintaan per auto maksaa noin 3 euro per 5 minutia.jossa on paine pesurit ja shampoo harja tai suuttimet. yhta aikaa 3 -4 paikkaa tienaa tarpeeksi.
talvi aikoina varsin . kun hameenlinnassa ei ollenkaan sellaista paikka. luulisin etta.
jokapaiva vahintaa 100 autoa pestaa ta ijos on lammin paikka lisa maksulla. jne..
1500-2000 euroa per paiva. ihaan minimissa saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136