Lude-hotellit Nykissä

ilpo-matkailija

Olen menossa syksyllä Nykiin. Markus Lehtipuun matkaoppaan ja hyvien nettiarvosteluiden perusteella olisin varaamassa läheltä Central parkia, Broadwayn varrella olevaa edullista ja sympaattiselta vaikuttavaa pikkuhotellia (hotel Newton).

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6736037

Nyt kuitenkin sattumalta silmiin osui tämä vanha Suomi24-kirjoitus New Yorkin ludeongelmasta ja eikö myös hotel Newton ole ludehotellien listalla. Otin selvää ja kävi ilmi, että hotellista on tehty yksi ja ainoa luderaportti vuonna 2007.

Miten tähän asiaan nyt pitäisi suhtautua? Onko kukaan ollut hotel Newtonissa? Voin toki mennä suosilla johonkin sikahintaiseen hotelliin, mutta onko se nyt turhaa hysteriaa?

5

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Penn

      Ludeongelma on ihan yleinen NewYorkissa, olin viime kesänä Hotel Pennsylvaniassa 2 viikkoa. En nähnyt itse
      elikoita mutta en olisi ihmetellyt jos niitä oli. Kuulin montakin kertaa että niitä on joka puolella kaupunkia,
      hotellit ovat vanhoissa rakennuksissa, remontit maksaa jne.

      Aasiassa matkaillessani olen niitä nähnyt myös mutta siellä jotenkin "kuuluu" asiaan.

      Ota mukaan Raid tai vastaava ja suihkuta ulos lähtiessä koko huone sängynalustoja myöten ja tuuleta sit kunnolla kun tulet takaisin.

      Hyvää matkaa NY on hieno kaupunki, syksyllä uudemman kerran.

      • kaasuttaja

        Vai että Raidilla lähtee luteet. Olitko ihan tosissasi?
        Mahtaisi siinä siivooja olla ihmeissään kun huoneeseen menisi.


      • poughkeepsie NY
        kaasuttaja kirjoitti:

        Vai että Raidilla lähtee luteet. Olitko ihan tosissasi?
        Mahtaisi siinä siivooja olla ihmeissään kun huoneeseen menisi.

        Syö sinä pääsi, itse haiset sen verta pahalle että puutkin kellastuu kun menet ohi. Neuvo oli ihan hyvä.
        Näkee et sä et oo matkustanu muuta kun kotona Kuusankoskella ja äeten tykönä Keikyällä. Nykin
        hotelleien taso ON eri kuin Suomessa, dik!


    • Nyyrok visitör

      New Yorkissa jos missä kannattaa ottaa huone ketjufirman hotellista. Ne ovat ehkä vähän persoonattomia, mutta hotellissahan vaan nukutaan ja silti ovat luotettavia ja luteita ei tarvi pelätä. Hyviä hotelliketjuja on paljon, mm. Hampton Inn, Comfort Inn, Hilton Garden Inn ym ym. Jos hinnat hirvittää, ota hotelli Manhattanin ulkopuolelta ja matkusta subwaylla.

      • 13

        Tuolla voit vertailla hintoja ja lukea kayttajien kommentteja: http://hotelicia.com/hotels_in_new_york.htm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3310
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2053
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1642
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      82
      1088
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1043
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      915
    Aihe