Lude-hotellit Nykissä

ilpo-matkailija

Olen menossa syksyllä Nykiin. Markus Lehtipuun matkaoppaan ja hyvien nettiarvosteluiden perusteella olisin varaamassa läheltä Central parkia, Broadwayn varrella olevaa edullista ja sympaattiselta vaikuttavaa pikkuhotellia (hotel Newton).

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6736037

Nyt kuitenkin sattumalta silmiin osui tämä vanha Suomi24-kirjoitus New Yorkin ludeongelmasta ja eikö myös hotel Newton ole ludehotellien listalla. Otin selvää ja kävi ilmi, että hotellista on tehty yksi ja ainoa luderaportti vuonna 2007.

Miten tähän asiaan nyt pitäisi suhtautua? Onko kukaan ollut hotel Newtonissa? Voin toki mennä suosilla johonkin sikahintaiseen hotelliin, mutta onko se nyt turhaa hysteriaa?

5

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Penn

Ludeongelma on ihan yleinen NewYorkissa, olin viime kesänä Hotel Pennsylvaniassa 2 viikkoa. En nähnyt itse
      elikoita mutta en olisi ihmetellyt jos niitä oli. Kuulin montakin kertaa että niitä on joka puolella kaupunkia,
      hotellit ovat vanhoissa rakennuksissa, remontit maksaa jne.

Aasiassa matkaillessani olen niitä nähnyt myös mutta siellä jotenkin "kuuluu" asiaan.

Ota mukaan Raid tai vastaava ja suihkuta ulos lähtiessä koko huone sängynalustoja myöten ja tuuleta sit kunnolla kun tulet takaisin.

Hyvää matkaa NY on hieno kaupunki, syksyllä uudemman kerran.

• kaasuttaja

Vai että Raidilla lähtee luteet. Olitko ihan tosissasi?
        Mahtaisi siinä siivooja olla ihmeissään kun huoneeseen menisi.

• poughkeepsie NY
        kaasuttaja kirjoitti:

Vai että Raidilla lähtee luteet. Olitko ihan tosissasi?
        Mahtaisi siinä siivooja olla ihmeissään kun huoneeseen menisi.

Syö sinä pääsi, itse haiset sen verta pahalle että puutkin kellastuu kun menet ohi. Neuvo oli ihan hyvä.
        Näkee et sä et oo matkustanu muuta kun kotona Kuusankoskella ja äeten tykönä Keikyällä. Nykin
        hotelleien taso ON eri kuin Suomessa, dik!

• Nyyrok visitör

New Yorkissa jos missä kannattaa ottaa huone ketjufirman hotellista. Ne ovat ehkä vähän persoonattomia, mutta hotellissahan vaan nukutaan ja silti ovat luotettavia ja luteita ei tarvi pelätä. Hyviä hotelliketjuja on paljon, mm. Hampton Inn, Comfort Inn, Hilton Garden Inn ym ym. Jos hinnat hirvittää, ota hotelli Manhattanin ulkopuolelta ja matkusta subwaylla.

• 13

Tuolla voit vertailla hintoja ja lukea kayttajien kommentteja: http://hotelicia.com/hotels_in_new_york.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5168
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2881
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2584
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      1993
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1942
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1779
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1772
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1647
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1388
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1220
    Aihe