Lude-hotellit Nykissä

ilpo-matkailija

Olen menossa syksyllä Nykiin. Markus Lehtipuun matkaoppaan ja hyvien nettiarvosteluiden perusteella olisin varaamassa läheltä Central parkia, Broadwayn varrella olevaa edullista ja sympaattiselta vaikuttavaa pikkuhotellia (hotel Newton).

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6736037

Nyt kuitenkin sattumalta silmiin osui tämä vanha Suomi24-kirjoitus New Yorkin ludeongelmasta ja eikö myös hotel Newton ole ludehotellien listalla. Otin selvää ja kävi ilmi, että hotellista on tehty yksi ja ainoa luderaportti vuonna 2007.

Miten tähän asiaan nyt pitäisi suhtautua? Onko kukaan ollut hotel Newtonissa? Voin toki mennä suosilla johonkin sikahintaiseen hotelliin, mutta onko se nyt turhaa hysteriaa?

5

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Penn

Ludeongelma on ihan yleinen NewYorkissa, olin viime kesänä Hotel Pennsylvaniassa 2 viikkoa. En nähnyt itse
      elikoita mutta en olisi ihmetellyt jos niitä oli. Kuulin montakin kertaa että niitä on joka puolella kaupunkia,
      hotellit ovat vanhoissa rakennuksissa, remontit maksaa jne.

Aasiassa matkaillessani olen niitä nähnyt myös mutta siellä jotenkin "kuuluu" asiaan.

Ota mukaan Raid tai vastaava ja suihkuta ulos lähtiessä koko huone sängynalustoja myöten ja tuuleta sit kunnolla kun tulet takaisin.

Hyvää matkaa NY on hieno kaupunki, syksyllä uudemman kerran.

• kaasuttaja

Vai että Raidilla lähtee luteet. Olitko ihan tosissasi?
        Mahtaisi siinä siivooja olla ihmeissään kun huoneeseen menisi.

• poughkeepsie NY
        kaasuttaja kirjoitti:

Vai että Raidilla lähtee luteet. Olitko ihan tosissasi?
        Mahtaisi siinä siivooja olla ihmeissään kun huoneeseen menisi.

Syö sinä pääsi, itse haiset sen verta pahalle että puutkin kellastuu kun menet ohi. Neuvo oli ihan hyvä.
        Näkee et sä et oo matkustanu muuta kun kotona Kuusankoskella ja äeten tykönä Keikyällä. Nykin
        hotelleien taso ON eri kuin Suomessa, dik!

• Nyyrok visitör

New Yorkissa jos missä kannattaa ottaa huone ketjufirman hotellista. Ne ovat ehkä vähän persoonattomia, mutta hotellissahan vaan nukutaan ja silti ovat luotettavia ja luteita ei tarvi pelätä. Hyviä hotelliketjuja on paljon, mm. Hampton Inn, Comfort Inn, Hilton Garden Inn ym ym. Jos hinnat hirvittää, ota hotelli Manhattanin ulkopuolelta ja matkusta subwaylla.

• 13

Tuolla voit vertailla hintoja ja lukea kayttajien kommentteja: http://hotelicia.com/hotels_in_new_york.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      83
      3163
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1776
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1643
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      138
      1489
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1448
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      161
      1388
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      162
      1307
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      86
      1263
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      99
      1242
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      85
      1229
    Aihe