Heippa!
Onko joku lähettänyt laivarahtina tai ylipäätään etukäteen joitakin tavaroita tai matkalaukkua Jenkeistä Suomeen? (Oma matka suuntautuu Kaliforniaan) Haluaisin matkani päätteeksi lähettää jo etukäteen osan matkatavaroistani Suomeen rahtina.. ja haluaisin tiedustella jos joku sattuu tietämään minkä hintaista tälläinen lähetys on, ja kuinka luotettavaa tämmöinen on.. että tuleeko matkatavarat ikinä Suomeen vai ei.. ;)
Matkatavarat rahtina Suomeen.
7
867
Vastaukset
- soita vaan
sinjä täällä kyselet kun sinun pitää soittaa johonkin huolitsijafirmaan. Ei täällä kukaan osaa edes sinnepäin sanoa ja kuluu vain turhaa aikaa. Yksi soitto ja kontill ehinta selviää. Minun käsitys on että tavaraa pitää olla kontillinen.
- sellanen pieni
kontti on kooltaan noin 10mx2.1m ja hintaa tolle tulee noin $2000. toki voit saada tästä osan käyttöön pienemmällä rahdilla, jos samassa kontissa tulee suomeen muuta tavaraa joltain toiselta ihmiseltä.
- JustWondering
Okei, no ihan totta kyllä että pitää suoraan varmistaa joltain rahtifirmalta.. hinnat ja menettelyt on niin firmakohtaisia. Thanks anyways.
- hyvin pelaa
Kayta FedEX, DHL, tai UPS palveluja. Kohtuullisen halpaa, nopeata ja luotettavaa. DHL on ehka paras koska he tietavat tullit yms asiat. Lahin toimisti loytyy lahimmasta puhelinluettelosta.
Olen kayttanyt FedEXaa USAn sisaisilla matkoilla matkalaukun lahettamiseen ja hyvin toimi. - möff
Itse lähetin ison ja painavan pahvilaatikollisen tavaraa FedExillä Minnesotasta, joten ei tarvitse kokonaista kontillista tavaraa lähettää kerralla. Hinnasta ei ole tietoa, noina hyvinä aikoina kun vanhemmat vielä viitsivät maksaa kulujani, mutta ei varmasti ole kyse ollut liian suurista summista koska valituksia siitä en ole saanut. Muistaakseni ystävieni lähettämät, pienemmät paketit maksoivat noin 200 euroa. (Banaanilaatikon kokoisia, käsittääkseni.)
- möff
... jäi vielä sanomatta että paketti tuli kotiovelle melkoisen nopeaa, ja kaikki tavarat olivat kunnossa, joten ihan luotettava ja kätevä tapa myös tämä. Varmasti UPS ja DHL toimivat samoilla periaatteilla.
- JustWondering
Kiitos vinkeistä, olenkin kuullut tuosta FedEXstä, mutta katsoin jo että siellä minne olen menossa, niin lähistöllä olisi esim DHL:n toimisto, joten sitä voisi hyvin käyttää.. nettisivutkin oli firmalla tosi hyvät ja kattavat informaatioltaan, joten enköhän saa tavarat sieltä koti-Suomeen hyvin lähetettyä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059