Onko kokemuksia minkälainen hotelli aiomme mennä marrask. sinneppäin.
Royal Tulip Eilatissa
4
706
Vastaukset
- OLZ81
Ihan ok että ei matka sen takia pilalle mene
- Ei toiste!
Olin viime viikon ko. hotellissa. Aivan upea uima-allasalue isoinen altaineen, MUTTA: puolilta päivin alkaa soida musiikki, nupit kaakossa ja sitä kestää koko iltapäivän. Ainakin Aurinkomatkojen huoneet ovat kaikki allasalueen puolella, joten musiikkia ei pääse pakoon edes huoneessaan.
Jos haluaa lomaltaan rauhaa ja ehkä nukkua pienet päikkärit, on se täysin mahdotonta. Ja kyllä, kävin asiasta huomauttamassa, mutta tuloksetta.- jos musiikki
häirit´see iltaisinkin.
harkitkaa matkaa Inariin. Loiri kehuu, että siellä saa olla rauhassa. - nacht ritter
jos musiikki kirjoitti:
häirit´see iltaisinkin.
harkitkaa matkaa Inariin. Loiri kehuu, että siellä saa olla rauhassa.Maanantaina Royal Tulippiin.Musiikki ei haittaa,eipähän tarvi pitää radiota auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833526
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683052On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442212- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261751- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658