Tuure Finland

kysyvä ei erehdy

Mikä on tämän Tuure Finlandin tausta? Perustettu huhtikuussa 2010. nettisivut epämääräiset, ei kohdelistaa. Onko kokonaisuudessaan huijausta?

38

2144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmähän olen

      yhtä epämääräinen on aloituskin; kuka, mikä ja missä.
      Ei nyt mieleen tullut laittaa esim www-osoitetta.
      Ei tullut, sehän on ihan turhaa, on niin kiire haukkua ja äristä, että järjenkäyttökin unohtuu.

      • tyhmyys

        Ai että pitäisi laittaa vielä web-osoite... Ilman suoraa nettilinkkiähän ei visiin osaa etsiä mitää tyhmä nykyihminen netistä... Googgeliin haku tuure finland ja sieltähän pomppaa kotisivut...

        Lähinnä kiinnostaa onko joku törmännyt nimeen aiemmin... Perustettu 4/201o ja aputoiminimi 5/2010...

        On muka osa jotain kansainvälist'ä ketjua, mutta kuinka ollakkaan "kansaivälinen" tarvel club thailandkin taitaa olla suomalainen....

        Mikä on vanhanaikainen lomaosake joka korvataan nykyaikaisella lomaomistuksella???


      • tollo ja pöllö
        tyhmyys kirjoitti:

        Ai että pitäisi laittaa vielä web-osoite... Ilman suoraa nettilinkkiähän ei visiin osaa etsiä mitää tyhmä nykyihminen netistä... Googgeliin haku tuure finland ja sieltähän pomppaa kotisivut...

        Lähinnä kiinnostaa onko joku törmännyt nimeen aiemmin... Perustettu 4/201o ja aputoiminimi 5/2010...

        On muka osa jotain kansainvälist'ä ketjua, mutta kuinka ollakkaan "kansaivälinen" tarvel club thailandkin taitaa olla suomalainen....

        Mikä on vanhanaikainen lomaosake joka korvataan nykyaikaisella lomaomistuksella???

        googlaa ja katso kuin vanhoja löytyy. tyhmäkin osaa googlata.

        onko muuta tietoa kuin , että taitaa olla.
        kyllä reppana on kyvyillä aseilla liikenteessä


      • Piiku75
        tyhmyys kirjoitti:

        Ai että pitäisi laittaa vielä web-osoite... Ilman suoraa nettilinkkiähän ei visiin osaa etsiä mitää tyhmä nykyihminen netistä... Googgeliin haku tuure finland ja sieltähän pomppaa kotisivut...

        Lähinnä kiinnostaa onko joku törmännyt nimeen aiemmin... Perustettu 4/201o ja aputoiminimi 5/2010...

        On muka osa jotain kansainvälist'ä ketjua, mutta kuinka ollakkaan "kansaivälinen" tarvel club thailandkin taitaa olla suomalainen....

        Mikä on vanhanaikainen lomaosake joka korvataan nykyaikaisella lomaomistuksella???

        Onkohan kyseessä lomajäsenyys jolloin kiinteää viikkoa sekä kohdetta ei ole.
        Tämä antaa enemmän valinnan vapautta kohteiden valinnassa.

        100% tietoahan tämä ei ole pelkästään veikkailua.


      • TUURE3456

        POLIISI VOISI EHKÄ AUTTAA,JA KEHOITAN MYÖS TEITÄ NÄIN TEKEMÄÄN.TAUSTAHENKILÖT OVAT TIEDOSSA MIK.M JA JA MUUT THAIMAAN KUSETTAJAT.


    • hcf vuodesta -99

      HEI.
      Tuure Finland on suomalainen viikko-osakkeita markkinoiva yhtiö. Juon lonkeroa ja hcf on silti kaikista kovin ja vielä laajentaa ulkomaille, nyt oore ja viimetiedon mukaan kaikki omistajat saavat tulevaisuudessa nauttioa myös Tallinnan uudesta kulpulasta. ps. itse tiedän hcf jäsenenä.

      • lomasaparo

        olen lomaillut hcr jäsenenä jo monta kultaista vuotta...kahta en vaihda hcr ja myyntipäällikkö mika saukkoa


      • eikös?
        lomasaparo kirjoitti:

        olen lomaillut hcr jäsenenä jo monta kultaista vuotta...kahta en vaihda hcr ja myyntipäällikkö mika saukkoa

        Eikös se sama Saukon Mika ollut siinä edellisessä lomaosakejutussa?


      • ossuus
        eikös? kirjoitti:

        Eikös se sama Saukon Mika ollut siinä edellisessä lomaosakejutussa?

        Ei ollut, se oli se sitä edellinen loaosakejuttu mikä oli jo ennen sitä. Ja se tietääkseni onnistui


    • Ihmettelijä2

      Vaikuttaa epäilyttävältä toiminnalta vai onko joku ihan oikeasti saanut jotain palvelua ko. paikasta?

    • Onnekas??

      Taitaa olla huijausta ! Saimme Tuure Finlandia oy :n lahjakortin joka oikeuttaa viikonlomaan suomessa , heidän kohteissaan . Lahjakortissa lukee että loman voi varata 1.11 alkaen sähköpostilla ... olen pistänyt 3 sähköpostia ja soittanut, jossa automaatti sanoo että varaa loma sähköpostilla.....
      Näyttää siltä että on pelkkää HUMPUUKIA JA VALEHTELUA..

    • Lomalle-Not

      Mitään yhteydenottoa ei ole kulunut kahteen kuukauteen. Olemme ystävällisesti yrittäneet saada sähköpostilla tietoa siitä, miten voimme käyttää "voittamamme" ilmaisen lomaviikkon Suomen kohteissa. Mitään ei ole kuulunut ja todennäköisesti ei myöskään kuulu. Empä menisi suosittelemaan Lomaosakkeen ostoa näiltä jampoilta, jos se nyt ylipäätään on kannattavaa.

      • TUURIA ON

        Minä myös voitin ilmaisen loman jota ois pitäny kysellä 1.9 alkaen , postia olen laittanu, mutta vastausta ei kuulu....


      • mummonkoipi
        TUURIA ON kirjoitti:

        Minä myös voitin ilmaisen loman jota ois pitäny kysellä 1.9 alkaen , postia olen laittanu, mutta vastausta ei kuulu....

        hei,
        myös minä voitin lahjakortin kesällä 2010 Tuurin kauppakeskuksen pihamaalla ja kiltisti kuuntelimme mieheni kanssa 1,5 tuntia esittelyä.
        1.9 soitin heti mahdollisista loma-ajoista ja järjestelyistä, mutta minulle annettiin sähköpostiosoite johon piti ottaa yhteyttä kyseisestä asiasta. Laitoin viestin, laitoin toisen ja äkäisen kolmannenkin... mitään ei ole kuulunut, lomat on menneet tältä vuodelta ja lahjakortti on voimassa tämän vuoden loppuun ja tietysti pikkujoulu ja muut juhla-ajat on jo menossa joten turha enää mitään odotella mutta turha on myöskään mitään suosituksia ja kehuja saada. Täyttä potaskaa koko firma. Ja ihan vaan vinkiksi kyseiselle firmalle, esittelijän kannattais olla ihan selvinpäin eikä edellisen illan viinahuuruissa kun uusia asiakkaita yrittää vakuuttaa!


      • ryti
        mummonkoipi kirjoitti:

        hei,
        myös minä voitin lahjakortin kesällä 2010 Tuurin kauppakeskuksen pihamaalla ja kiltisti kuuntelimme mieheni kanssa 1,5 tuntia esittelyä.
        1.9 soitin heti mahdollisista loma-ajoista ja järjestelyistä, mutta minulle annettiin sähköpostiosoite johon piti ottaa yhteyttä kyseisestä asiasta. Laitoin viestin, laitoin toisen ja äkäisen kolmannenkin... mitään ei ole kuulunut, lomat on menneet tältä vuodelta ja lahjakortti on voimassa tämän vuoden loppuun ja tietysti pikkujoulu ja muut juhla-ajat on jo menossa joten turha enää mitään odotella mutta turha on myöskään mitään suosituksia ja kehuja saada. Täyttä potaskaa koko firma. Ja ihan vaan vinkiksi kyseiselle firmalle, esittelijän kannattais olla ihan selvinpäin eikä edellisen illan viinahuuruissa kun uusia asiakkaita yrittää vakuuttaa!

        on sentään sellanen firma , että siellä voi ainakin tehdä vaihtoja...siis vaihtaa välirahalla viikon toiseen joka kerta kun vain haluaa...ihme juttu että homma toimii ihan oikeesti.


      • tuuria ei ollut
        ryti kirjoitti:

        on sentään sellanen firma , että siellä voi ainakin tehdä vaihtoja...siis vaihtaa välirahalla viikon toiseen joka kerta kun vain haluaa...ihme juttu että homma toimii ihan oikeesti.

        On joo ihme firma.. kuinkahan kauan vain on. Ei ainakaan asiakaspalvelusta tiedä mitään, kun lupauksista ei pidä kiinni. Hyvin anonyymiä touhua siis.. luottakoon ken haluaa.


      • AK
        mummonkoipi kirjoitti:

        hei,
        myös minä voitin lahjakortin kesällä 2010 Tuurin kauppakeskuksen pihamaalla ja kiltisti kuuntelimme mieheni kanssa 1,5 tuntia esittelyä.
        1.9 soitin heti mahdollisista loma-ajoista ja järjestelyistä, mutta minulle annettiin sähköpostiosoite johon piti ottaa yhteyttä kyseisestä asiasta. Laitoin viestin, laitoin toisen ja äkäisen kolmannenkin... mitään ei ole kuulunut, lomat on menneet tältä vuodelta ja lahjakortti on voimassa tämän vuoden loppuun ja tietysti pikkujoulu ja muut juhla-ajat on jo menossa joten turha enää mitään odotella mutta turha on myöskään mitään suosituksia ja kehuja saada. Täyttä potaskaa koko firma. Ja ihan vaan vinkiksi kyseiselle firmalle, esittelijän kannattais olla ihan selvinpäin eikä edellisen illan viinahuuruissa kun uusia asiakkaita yrittää vakuuttaa!

        Sain Lahjakortin, Tuurin kauppakeskuksesta, voimassa alkaen 1.11.2010-31.03.2011 soitin numeroon mikä oli mukana 09-42414726 pyyrettin varaman netistä lahjalomat@tuure finland oy mutta ei vastausta
        katson vielä tämän löppuun. on halukkaita jotka näitä "PENKOO" loma osake ostetaan mutta ei näiltä


      • onneksi en laittanut
        AK kirjoitti:

        Sain Lahjakortin, Tuurin kauppakeskuksesta, voimassa alkaen 1.11.2010-31.03.2011 soitin numeroon mikä oli mukana 09-42414726 pyyrettin varaman netistä lahjalomat@tuure finland oy mutta ei vastausta
        katson vielä tämän löppuun. on halukkaita jotka näitä "PENKOO" loma osake ostetaan mutta ei näiltä

        Myös minä voitin niin sanotun lahjakortin.On soitettu ja lähetetty sähköpostia mutta täyttä humpuukia koko firma.Kyllä tuollaiset ihmisten narraajat sais panna rautoihin.Tuurin kauppakeskukselle huonoa mainosta tollanen huijaaminen ja vielä kysyin viinalta haisevalta arpamieheltä että onko tämä joku huijausjuju jolla ihmisiä narrataan kuuntelemaan ja joku hullu laittaa vielä nimensä paperiin.Varokaa kaikki näitä huijareita älkääkä olko hyväuskoisiä.


      • pohojolainen
        onneksi en laittanut kirjoitti:

        Myös minä voitin niin sanotun lahjakortin.On soitettu ja lähetetty sähköpostia mutta täyttä humpuukia koko firma.Kyllä tuollaiset ihmisten narraajat sais panna rautoihin.Tuurin kauppakeskukselle huonoa mainosta tollanen huijaaminen ja vielä kysyin viinalta haisevalta arpamieheltä että onko tämä joku huijausjuju jolla ihmisiä narrataan kuuntelemaan ja joku hullu laittaa vielä nimensä paperiin.Varokaa kaikki näitä huijareita älkääkä olko hyväuskoisiä.

        Eikö tuurella voitettu mitään tuurissa ,niin siinä käy kun luottaa liiaksi tuuriin


      • onnellinen lomalaine
        mummonkoipi kirjoitti:

        hei,
        myös minä voitin lahjakortin kesällä 2010 Tuurin kauppakeskuksen pihamaalla ja kiltisti kuuntelimme mieheni kanssa 1,5 tuntia esittelyä.
        1.9 soitin heti mahdollisista loma-ajoista ja järjestelyistä, mutta minulle annettiin sähköpostiosoite johon piti ottaa yhteyttä kyseisestä asiasta. Laitoin viestin, laitoin toisen ja äkäisen kolmannenkin... mitään ei ole kuulunut, lomat on menneet tältä vuodelta ja lahjakortti on voimassa tämän vuoden loppuun ja tietysti pikkujoulu ja muut juhla-ajat on jo menossa joten turha enää mitään odotella mutta turha on myöskään mitään suosituksia ja kehuja saada. Täyttä potaskaa koko firma. Ja ihan vaan vinkiksi kyseiselle firmalle, esittelijän kannattais olla ihan selvinpäin eikä edellisen illan viinahuuruissa kun uusia asiakkaita yrittää vakuuttaa!

        ja että kyseinen henkilö on ollut selvinpäin mut voinut ola edellisenä ilta hiukan juhlimassa,minulla on systeemi toiminut aivan loistavasti. olen pahoillani itseni puolesta,


      • Ei tyytyväiset
        onnellinen lomalaine kirjoitti:

        ja että kyseinen henkilö on ollut selvinpäin mut voinut ola edellisenä ilta hiukan juhlimassa,minulla on systeemi toiminut aivan loistavasti. olen pahoillani itseni puolesta,

        Mahdatko kuulua itse huijareihin tai sisäpiiriin? Ainakin meille ei ole vastattu mitään, kun olemme kyselleet voitetun loman perään. Mahtaako Vesa Keskinen tietää mitä laittomuuksia hänen pihallaan ja hotellissaan touhuttiin viime kesänä? Huijaukseksi haistoimme tämän kylläkin jo paikan päällä, mutta olemme silti kyselleet palkinnon perään. Turhaan meni sekin 1,5 tuntinen. Olisi sitä voinut tutustua senkin ajan Tuurin kyläkauppaan.


      • poliisit perässä
        Ei tyytyväiset kirjoitti:

        Mahdatko kuulua itse huijareihin tai sisäpiiriin? Ainakin meille ei ole vastattu mitään, kun olemme kyselleet voitetun loman perään. Mahtaako Vesa Keskinen tietää mitä laittomuuksia hänen pihallaan ja hotellissaan touhuttiin viime kesänä? Huijaukseksi haistoimme tämän kylläkin jo paikan päällä, mutta olemme silti kyselleet palkinnon perään. Turhaan meni sekin 1,5 tuntinen. Olisi sitä voinut tutustua senkin ajan Tuurin kyläkauppaan.

        laittakaas nimiä näistä kyseisistä huijareista,niin tiedetään pysyä tarapeeksi kaukana ! Mahtaakohan Vese Keskinen tietää mitä hänen nurkissaan oikein touhutaan ??????????


      • CH
        poliisit perässä kirjoitti:

        laittakaas nimiä näistä kyseisistä huijareista,niin tiedetään pysyä tarapeeksi kaukana ! Mahtaakohan Vese Keskinen tietää mitä hänen nurkissaan oikein touhutaan ??????????

        Loma tuli niinkuin pitikin...tosin ei sesonkiajalta, jolta sen halusimme. Mutta ymmärtäähän sen, että
        kyseessä on ilmainen lahjaloma.


      • HöpötiHööööö
        CH kirjoitti:

        Loma tuli niinkuin pitikin...tosin ei sesonkiajalta, jolta sen halusimme. Mutta ymmärtäähän sen, että
        kyseessä on ilmainen lahjaloma.

        Ei tullut lomaa kun ei edes vastattu mitään tiedusteluihin.. ei sesogilta eikä sesongin ulkopuolelta. sietää jättää ostamatta osake näiltä, jos on kiinnostunut saamaan palvelua oston jälkeenkin.


      • risukko
        CH kirjoitti:

        Loma tuli niinkuin pitikin...tosin ei sesonkiajalta, jolta sen halusimme. Mutta ymmärtäähän sen, että
        kyseessä on ilmainen lahjaloma.

        Voit varmaan kertoa meille kaikille jotka tuntevat itsensä petetyiksi miten sen lomasi olet saanut. Jos olet rehellinen loman saaja niin voit sen reitin avata. Jotenkin tuntuu kuitenkin sinun kuuluvan siihen porukkaan joka niitä lomia lupaili. Kirjoittele niin tiedämme.


      • jmiolnolin
        risukko kirjoitti:

        Voit varmaan kertoa meille kaikille jotka tuntevat itsensä petetyiksi miten sen lomasi olet saanut. Jos olet rehellinen loman saaja niin voit sen reitin avata. Jotenkin tuntuu kuitenkin sinun kuuluvan siihen porukkaan joka niitä lomia lupaili. Kirjoittele niin tiedämme.

        Moi. Kyseistä firmaa pyörittävä henkilö on potkittu ulos hcr:ltä kusetusten takia. Siinä fakta tietoa.


      • lino
        jmiolnolin kirjoitti:

        Moi. Kyseistä firmaa pyörittävä henkilö on potkittu ulos hcr:ltä kusetusten takia. Siinä fakta tietoa.

        Tohon en usko vai mitä esko


      • Risukko
        jmiolnolin kirjoitti:

        Moi. Kyseistä firmaa pyörittävä henkilö on potkittu ulos hcr:ltä kusetusten takia. Siinä fakta tietoa.

        Nythän ei sitten enää tarvitse edes odotella, sulkisivat sivunsa ja jäljelle jääneet myöntäisivät menetykset. Rauhallista JOULUA ja varmasti parempaa vuotta 2011.


      • se siitä
        CH kirjoitti:

        Loma tuli niinkuin pitikin...tosin ei sesonkiajalta, jolta sen halusimme. Mutta ymmärtäähän sen, että
        kyseessä on ilmainen lahjaloma.

        Hei höpö höpö! Kerro nyt ihmeessä sitten miten se loma sitten varataan! Minulle kävi ihan niinkuin muillekin, eli soitin numeroon, joka oli lahjakortissa. Siellä oli vastaaja, joka pyysi lähettämään sähköpostia. Tein työtä käskettyä ja silloin tuli vastaus, että otamme mahdollisimman pian yhteyttä. No, sitä yhteyttä ei ole vielä tähän päiväänkään mennessä otettu. Olen laittanut kolme viestiä sen jälkeen, eikä ole kuulunut vastausta niihin. Eli humpuukia koko Tuure Finland! Meillekin piti esityksen nainen, joka oli myös aika "raihnaisen" näköinen. Nimeksi hän laittoi lahjakorttiin "Anneli", enkä mitenkään jaksa muistaa hänen oikeaa nimeään. Ei annettu käyntikorttia, silloin olisi jo pitänyt raksuttaa, että petosta koko juttu! Olimme esittelyssä kesällä 2010 Keskisen Kyläkaupan hotellissa.


      • Kortilla etelään
        AK kirjoitti:

        Sain Lahjakortin, Tuurin kauppakeskuksesta, voimassa alkaen 1.11.2010-31.03.2011 soitin numeroon mikä oli mukana 09-42414726 pyyrettin varaman netistä lahjalomat@tuure finland oy mutta ei vastausta
        katson vielä tämän löppuun. on halukkaita jotka näitä "PENKOO" loma osake ostetaan mutta ei näiltä

        Minulla lahjakortti pelasi ihan hyvin.


      • Anonyymi
        se siitä kirjoitti:

        Hei höpö höpö! Kerro nyt ihmeessä sitten miten se loma sitten varataan! Minulle kävi ihan niinkuin muillekin, eli soitin numeroon, joka oli lahjakortissa. Siellä oli vastaaja, joka pyysi lähettämään sähköpostia. Tein työtä käskettyä ja silloin tuli vastaus, että otamme mahdollisimman pian yhteyttä. No, sitä yhteyttä ei ole vielä tähän päiväänkään mennessä otettu. Olen laittanut kolme viestiä sen jälkeen, eikä ole kuulunut vastausta niihin. Eli humpuukia koko Tuure Finland! Meillekin piti esityksen nainen, joka oli myös aika "raihnaisen" näköinen. Nimeksi hän laittoi lahjakorttiin "Anneli", enkä mitenkään jaksa muistaa hänen oikeaa nimeään. Ei annettu käyntikorttia, silloin olisi jo pitänyt raksuttaa, että petosta koko juttu! Olimme esittelyssä kesällä 2010 Keskisen Kyläkaupan hotellissa.

        Kävin kanssa esittelyssä *Anneli* piti sen mut mitä sinä tarkoitit sanalla *raihnaisen* näköinen? Lahjakortin sain kanssa ja käytimme sen puolisoni kanssa.


    • Lomailija

      Minun esittelijä oli puhetyön ammattilainen ja virkeä. Sain myös lahjakortin. Laitoin viestiä sähköpostilla. Vastausta ei ole kuulunut. "Hevosmiesten tietotoimistosta" sain vastauksen, että toiminta Suomessa on jäissä.
      Lama kuulema koettelee, niin kuin kaikki olemme kuulleet. Toiminta keskitetty Thaimaahan. Lahjakortin voimassaoloaikaa ehkä jatketaan. Toivotaan, että markkinat vilkastuvat ja toiminta palaa suomeen ja saamme luvatut lomat.

    • Osakkeen omistaja

      Tuure Finlandissa on ilmeisesti tapahtunut hiljattain omistajan vaihto ja itse olen ollut tyytyväinen heidän saamasta palvelusta ja olin yhteydessä myös heidän asiakaspalveluun joka vastasi heti ja järjesti haluamani lisäviikon sovittuun hintaan.. Ilmeisesti entinen omistaja ei hoitanut yritystä muun takia kuin kerätäkseen rahat omaan taskuunsa ja asiakkaitten hoito jäänyt vähemmälle

      • Ja kutsukaa lääkäri

        SKITSOFRENIAA SAIRASTAVA KIRJOITTAJA ON VAPAALLA.


    • uppista ylös

      uppista
      näkyy oleva työpaikkoja auki kyseiseen puljuun

    • Travel Club Finland

      Näyttää erikoiselta. Kaapanneet jopa firmalleen nimen luvatta Matkakerho Travel Club Finland ry:ltä (www.travelclub.fi), joka on ylläpitänyt nettisivuja ja järjestänyt matkatoimistojen kanssa kaukomatkoja jo yli 20 vuotta - paljon kauemmin kuin tuo firma on ollut edes olemassa. Myös Facebookiin luoneet meidän kanssa saman nimisen sivuston.

      Puhelintiedustelusta ei löydy tuon firman numeroa - löytyy ainoastaan matkakerhon numero jolla ei ole tuon firman kanssa mitään tekemistä.
      Kontaktit menevät sekaisin eikä ihme.

      Matkakerho Travel Club Finland ry:n toimintana on matkojen suunnittelu ja järjestäminen yhteistyössä matkailuelinkeinon kanssa. Kerhon matkojen takana on aina vastuullinen, nimetty ja rekisteröity suomalainen matkanjärjestäjä ja toiminta on kaikin puolin avointa ja rehellistä. Matkalaisia on kerhon matkoilla matkustanut satamäärin ja monet asiakkaat jopa vuosittain ja toiminta laajenee koko ajan.

      Toivoisin, että meitä ei sekoitettaisi keskenään tuon toisen samannimisen toimijan kanssa. Lisätietoja Matkakerho Travel Club Finland ry:n toiminnasta ja matkoista löytyy www.travelclub.fi tai https://www.facebook.com/matkaklubi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe