Olen nyt noin 10v toiminut seuraavasti seuraavan tulevan jymymenestyksen kanssa. Sain idean n. 15-vuotiaana pojan kloppina kasvattaa lihansyöjätorakoita. Nämä tietysti vaativat suurta vaivaa, koska jouduin hankkimaan heille murkinaa ja viihdykettä terraarioihin.
Lopulta keksin että näillehän on loistava hyötykäyttöäkin. Nimittäin minua alkoi suoraan sanoen vituttamaan joka päiväiset kissanpaskat ja -kuset nurkissani. Joten päätin ryhtyä tuumasta toimeen ja varmasti kissattomat naapuritkin ovat olleet tietämättään tyytyväisiä.
Aloin nimittäin ottamaan naapurin kisumirrejä syliin ja aina samalla aloin kiinnittämään noita kyseisiä torakoita niiden turkkiin. Torakat siis tunkeutuvat vähitellen turkinsisään ja nahan alle. Pikkuhiljaa torakat alkavatkin syömään kissasta pieniä paloja, kuten yhden jalan lihaksen. Siinä sitten tarpeeksi tuhoa saaneena naapurin kissoja alkoi yhdistämään uusi harvinainen piirre - ne kuolivat lihaksettomuuteen. Syiksi ihmeteltiin kaiken maailman miljöötauteja, mutta mitäpäs onkaan oikeasti tapahtunut.
Kyseisiä torakoita saa minulta kappalehintaan. Ne ovat kovia poikia poikimaan, joten muutama ahkera yksilö riittänee.
Oiva Keksintö!
keksija64
3
519
Vastaukset
- paskahomo64 olet
Olet räkärunkkari ja huoran poika. Tapa itsesi.
- ::o
häpee ittees saatanan runkkari! vittu viattomia eläimii tapatat! voi helvetti ku nostattaa verenpainetta tollane. TEE MAAILMALLE PALVELUS JA TAPA ITTES!
- eläintenpuolesta
TUNGEN PERSEESEEES NOITA TORAKOITA, KATOTAAN SITTE KUKA NAURAA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211