Vietin Maarianhaminassa pitemmän viikonlopun. Oli todennäköisesti kesän vilkkain viikonloppu. Siellä oli Sjödagar-tapahtuma, paljon esiintyjiä ja paljon turisteja sekä Ruotsista että Suomesta. Oli mukavaa, vaikka ilma oli pilvisempää kuin samaan aikaan Suomessa. Ainut joka vähä vitutti olivat ruotsalaiset. Ensinnäkin kolmekymppiset apinat, jotka möykkäsivät hotellille yökerhosta tullessaan n. klo 4.30 suoraa älytöntä huutoa. Piti käydä sanomassa (puhuin silloin englantia, koska ruotsi ei olisi taipunut kunnolla), että kohta revin muutamalta pään irti, jos huutaminen ei lopu. Pellet ymmärsivät asian nopeasti. Toinen esimerkki ruotsalaisista. Istuskelin pienellä Ettan-terassilla Torikadulla (hauska alan miesten paikka, kandee käydä). Siihen tuli pari ruotsalaista pariskuntaa, molemmilla muutama lapsi. Aikuiset tilasivat Lapin Kulta-tuopit (aika makeennäköiset kupit). Ihastelivat tuoppeja, joivat hetken terassilla ja lähtivät kävelemään tuopit kourissa. Huusin perään, että jättäkää oluenne terassille. Hilppasivat puolijuoksua lähellä olevaan turistibussiin. Baarin omistaja tuli ulos ja äkkäsi, että nyt hävisi tuopit. Kerroin, että svedupellet veivät ne ja sanoin, että tuolla bussissa ovat. Omistaja kiroili ja juoksi bussille, joka lähti äijän nokan edestä. No ehkä porukka halusi matkamuistot...
Mutta kaiken kaikkiaan kesällä Ahvenanmaalla kannattaa käydä.
Ihan Jees
Åla
6
271
Vastaukset
- siivoja #26
Mitenkä Suomalaiset kaiken ikäiset apinat mellakoivat täällä Tukholman Courtyard hotellissa Sotkevat paikat ja kaikenlaista huutoja saa perän kun on nainen. Tää on niitä halvimman luokan hotelli mut kyl ne mellakoivat muuallakin. Hävettää olla suomalainen.
- Arska A
Pelästyin Ålandilaista separatismia ja kusin housuun perkäle!
- Ei ruotsalainen
Sinä voisit esiintyä vaikka kiinalaisena saatanan ruotsalainen sika.
- siivoja#25
Ei ruotsalainen kirjoitti:
Sinä voisit esiintyä vaikka kiinalaisena saatanan ruotsalainen sika.
Sinun kaltaiset siat täällää on kylliikseen
- Ei ruotsalainen
Mikä mahdat itse olla saatanan ruotsalainen sika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882