Ihan Jees

Åla

Vietin Maarianhaminassa pitemmän viikonlopun. Oli todennäköisesti kesän vilkkain viikonloppu. Siellä oli Sjödagar-tapahtuma, paljon esiintyjiä ja paljon turisteja sekä Ruotsista että Suomesta. Oli mukavaa, vaikka ilma oli pilvisempää kuin samaan aikaan Suomessa. Ainut joka vähä vitutti olivat ruotsalaiset. Ensinnäkin kolmekymppiset apinat, jotka möykkäsivät hotellille yökerhosta tullessaan n. klo 4.30 suoraa älytöntä huutoa. Piti käydä sanomassa (puhuin silloin englantia, koska ruotsi ei olisi taipunut kunnolla), että kohta revin muutamalta pään irti, jos huutaminen ei lopu. Pellet ymmärsivät asian nopeasti. Toinen esimerkki ruotsalaisista. Istuskelin pienellä Ettan-terassilla Torikadulla (hauska alan miesten paikka, kandee käydä). Siihen tuli pari ruotsalaista pariskuntaa, molemmilla muutama lapsi. Aikuiset tilasivat Lapin Kulta-tuopit (aika makeennäköiset kupit). Ihastelivat tuoppeja, joivat hetken terassilla ja lähtivät kävelemään tuopit kourissa. Huusin perään, että jättäkää oluenne terassille. Hilppasivat puolijuoksua lähellä olevaan turistibussiin. Baarin omistaja tuli ulos ja äkkäsi, että nyt hävisi tuopit. Kerroin, että svedupellet veivät ne ja sanoin, että tuolla bussissa ovat. Omistaja kiroili ja juoksi bussille, joka lähti äijän nokan edestä. No ehkä porukka halusi matkamuistot...

Mutta kaiken kaikkiaan kesällä Ahvenanmaalla kannattaa käydä.

6

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siivoja #26

      Mitenkä Suomalaiset kaiken ikäiset apinat mellakoivat täällä Tukholman Courtyard hotellissa Sotkevat paikat ja kaikenlaista huutoja saa perän kun on nainen. Tää on niitä halvimman luokan hotelli mut kyl ne mellakoivat muuallakin. Hävettää olla suomalainen.

      • Arska A

        Pelästyin Ålandilaista separatismia ja kusin housuun perkäle!


      • Ei ruotsalainen

        Sinä voisit esiintyä vaikka kiinalaisena saatanan ruotsalainen sika.


      • siivoja#25
        Ei ruotsalainen kirjoitti:

        Sinä voisit esiintyä vaikka kiinalaisena saatanan ruotsalainen sika.

        Sinun kaltaiset siat täällää on kylliikseen


      • Ei ruotsalainen

        Mikä mahdat itse olla saatanan ruotsalainen sika.


      • Ei ruotsalainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1813
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      968
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      964
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    10. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    Aihe