Ihan Jees

Åla

Vietin Maarianhaminassa pitemmän viikonlopun. Oli todennäköisesti kesän vilkkain viikonloppu. Siellä oli Sjödagar-tapahtuma, paljon esiintyjiä ja paljon turisteja sekä Ruotsista että Suomesta. Oli mukavaa, vaikka ilma oli pilvisempää kuin samaan aikaan Suomessa. Ainut joka vähä vitutti olivat ruotsalaiset. Ensinnäkin kolmekymppiset apinat, jotka möykkäsivät hotellille yökerhosta tullessaan n. klo 4.30 suoraa älytöntä huutoa. Piti käydä sanomassa (puhuin silloin englantia, koska ruotsi ei olisi taipunut kunnolla), että kohta revin muutamalta pään irti, jos huutaminen ei lopu. Pellet ymmärsivät asian nopeasti. Toinen esimerkki ruotsalaisista. Istuskelin pienellä Ettan-terassilla Torikadulla (hauska alan miesten paikka, kandee käydä). Siihen tuli pari ruotsalaista pariskuntaa, molemmilla muutama lapsi. Aikuiset tilasivat Lapin Kulta-tuopit (aika makeennäköiset kupit). Ihastelivat tuoppeja, joivat hetken terassilla ja lähtivät kävelemään tuopit kourissa. Huusin perään, että jättäkää oluenne terassille. Hilppasivat puolijuoksua lähellä olevaan turistibussiin. Baarin omistaja tuli ulos ja äkkäsi, että nyt hävisi tuopit. Kerroin, että svedupellet veivät ne ja sanoin, että tuolla bussissa ovat. Omistaja kiroili ja juoksi bussille, joka lähti äijän nokan edestä. No ehkä porukka halusi matkamuistot...

Mutta kaiken kaikkiaan kesällä Ahvenanmaalla kannattaa käydä.

6

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siivoja #26

      Mitenkä Suomalaiset kaiken ikäiset apinat mellakoivat täällä Tukholman Courtyard hotellissa Sotkevat paikat ja kaikenlaista huutoja saa perän kun on nainen. Tää on niitä halvimman luokan hotelli mut kyl ne mellakoivat muuallakin. Hävettää olla suomalainen.

      • Arska A

        Pelästyin Ålandilaista separatismia ja kusin housuun perkäle!


      • Ei ruotsalainen

        Sinä voisit esiintyä vaikka kiinalaisena saatanan ruotsalainen sika.


      • siivoja#25
        Ei ruotsalainen kirjoitti:

        Sinä voisit esiintyä vaikka kiinalaisena saatanan ruotsalainen sika.

        Sinun kaltaiset siat täällää on kylliikseen


      • Ei ruotsalainen

        Mikä mahdat itse olla saatanan ruotsalainen sika.


      • Ei ruotsalainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      972
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 54
      586
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe