Ihan Jees

Åla

Vietin Maarianhaminassa pitemmän viikonlopun. Oli todennäköisesti kesän vilkkain viikonloppu. Siellä oli Sjödagar-tapahtuma, paljon esiintyjiä ja paljon turisteja sekä Ruotsista että Suomesta. Oli mukavaa, vaikka ilma oli pilvisempää kuin samaan aikaan Suomessa. Ainut joka vähä vitutti olivat ruotsalaiset. Ensinnäkin kolmekymppiset apinat, jotka möykkäsivät hotellille yökerhosta tullessaan n. klo 4.30 suoraa älytöntä huutoa. Piti käydä sanomassa (puhuin silloin englantia, koska ruotsi ei olisi taipunut kunnolla), että kohta revin muutamalta pään irti, jos huutaminen ei lopu. Pellet ymmärsivät asian nopeasti. Toinen esimerkki ruotsalaisista. Istuskelin pienellä Ettan-terassilla Torikadulla (hauska alan miesten paikka, kandee käydä). Siihen tuli pari ruotsalaista pariskuntaa, molemmilla muutama lapsi. Aikuiset tilasivat Lapin Kulta-tuopit (aika makeennäköiset kupit). Ihastelivat tuoppeja, joivat hetken terassilla ja lähtivät kävelemään tuopit kourissa. Huusin perään, että jättäkää oluenne terassille. Hilppasivat puolijuoksua lähellä olevaan turistibussiin. Baarin omistaja tuli ulos ja äkkäsi, että nyt hävisi tuopit. Kerroin, että svedupellet veivät ne ja sanoin, että tuolla bussissa ovat. Omistaja kiroili ja juoksi bussille, joka lähti äijän nokan edestä. No ehkä porukka halusi matkamuistot...

Mutta kaiken kaikkiaan kesällä Ahvenanmaalla kannattaa käydä.

6

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siivoja #26

      Mitenkä Suomalaiset kaiken ikäiset apinat mellakoivat täällä Tukholman Courtyard hotellissa Sotkevat paikat ja kaikenlaista huutoja saa perän kun on nainen. Tää on niitä halvimman luokan hotelli mut kyl ne mellakoivat muuallakin. Hävettää olla suomalainen.

      • Arska A

        Pelästyin Ålandilaista separatismia ja kusin housuun perkäle!


      • Ei ruotsalainen

        Sinä voisit esiintyä vaikka kiinalaisena saatanan ruotsalainen sika.


      • siivoja#25
        Ei ruotsalainen kirjoitti:

        Sinä voisit esiintyä vaikka kiinalaisena saatanan ruotsalainen sika.

        Sinun kaltaiset siat täällää on kylliikseen


      • Ei ruotsalainen

        Mikä mahdat itse olla saatanan ruotsalainen sika.


      • Ei ruotsalainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe