Vietin Maarianhaminassa pitemmän viikonlopun. Oli todennäköisesti kesän vilkkain viikonloppu. Siellä oli Sjödagar-tapahtuma, paljon esiintyjiä ja paljon turisteja sekä Ruotsista että Suomesta. Oli mukavaa, vaikka ilma oli pilvisempää kuin samaan aikaan Suomessa. Ainut joka vähä vitutti olivat ruotsalaiset. Ensinnäkin kolmekymppiset apinat, jotka möykkäsivät hotellille yökerhosta tullessaan n. klo 4.30 suoraa älytöntä huutoa. Piti käydä sanomassa (puhuin silloin englantia, koska ruotsi ei olisi taipunut kunnolla), että kohta revin muutamalta pään irti, jos huutaminen ei lopu. Pellet ymmärsivät asian nopeasti. Toinen esimerkki ruotsalaisista. Istuskelin pienellä Ettan-terassilla Torikadulla (hauska alan miesten paikka, kandee käydä). Siihen tuli pari ruotsalaista pariskuntaa, molemmilla muutama lapsi. Aikuiset tilasivat Lapin Kulta-tuopit (aika makeennäköiset kupit). Ihastelivat tuoppeja, joivat hetken terassilla ja lähtivät kävelemään tuopit kourissa. Huusin perään, että jättäkää oluenne terassille. Hilppasivat puolijuoksua lähellä olevaan turistibussiin. Baarin omistaja tuli ulos ja äkkäsi, että nyt hävisi tuopit. Kerroin, että svedupellet veivät ne ja sanoin, että tuolla bussissa ovat. Omistaja kiroili ja juoksi bussille, joka lähti äijän nokan edestä. No ehkä porukka halusi matkamuistot...
Mutta kaiken kaikkiaan kesällä Ahvenanmaalla kannattaa käydä.
Ihan Jees
Åla
6
562
Vastaukset
- siivoja #26
Mitenkä Suomalaiset kaiken ikäiset apinat mellakoivat täällä Tukholman Courtyard hotellissa Sotkevat paikat ja kaikenlaista huutoja saa perän kun on nainen. Tää on niitä halvimman luokan hotelli mut kyl ne mellakoivat muuallakin. Hävettää olla suomalainen.
- Arska A
Pelästyin Ålandilaista separatismia ja kusin housuun perkäle!
- Ei ruotsalainen
Sinä voisit esiintyä vaikka kiinalaisena saatanan ruotsalainen sika.
- siivoja#25
Ei ruotsalainen kirjoitti:
Sinä voisit esiintyä vaikka kiinalaisena saatanan ruotsalainen sika.
Sinun kaltaiset siat täällää on kylliikseen
- Ei ruotsalainen
Mikä mahdat itse olla saatanan ruotsalainen sika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2241813- 821143
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112968- 83964
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 21622
- 48617