Onko keinoja miten saada vesi pois korvasta?Itsellä on ollut vuorokauden ajan jo vettä vasemmassa korvassa eikä se lähe millään sieltä pois.Olen kokeillut vaikka mitä keinoja.Onko tuosta haittaa jos sitä vettä ei saa pois sieltä korvasta ajan mittaan?
Korvassa vettä
9
7880
Vastaukset
- hhghfh
Muistan josku lapsena pitäneeni lämpimää kiveä korvan päällä, kun korvassa oli vettä jota ei meinannut saada pois. Ihme kyllä, kivi auttoi.
- ANONONYNYM
Apteekista tai jostain ostin muinoin ns korvakynttilää. Mentiin kyljelleen makaamaan ja toisesta päästä palava ontto vahakynttilä laitettiin korvaan. Vesi haihtui pois ja muutenkin tuntui ihmeen terapeuttiselta.
- ap
ANONONYNYM kirjoitti:
Apteekista tai jostain ostin muinoin ns korvakynttilää. Mentiin kyljelleen makaamaan ja toisesta päästä palava ontto vahakynttilä laitettiin korvaan. Vesi haihtui pois ja muutenkin tuntui ihmeen terapeuttiselta.
täytynee huomena koittaa jotai noita keinoja jos ei oo yön aikana vesi lähtenyt pois.
- 17+19
ap kirjoitti:
täytynee huomena koittaa jotai noita keinoja jos ei oo yön aikana vesi lähtenyt pois.
Olen tehnyt niin, että ensin olen kaatanut korvaan lisää vettä. Sittenpä ei tarvitse kuin hieman päätä kallistaa alaspäin niin kaikki vesi valuu helposti pois korvasta. On toiminut joka kerta.
- ap
Vesi lähti,en kylläkään tiedä miten mutta kun heräsin tänä aamuna niin ei ollut enää vettä korvassa.En tiedä onko se jotenkin "haihtunut" tai vastaavaa mutta kun heräsin niin olin onnellinen kun huomasin että vettä ei ole enää korvassa.
I Am Happy ; D- Anonyymi
Kiva juttu!
- jepaaa
Itsellä pari vuotta sitten korva tulehtui veden takia. Jos tulehtuu niin lääkärissä puhdistaa.
- Anonyymi
Minullakin korvassa ollut vettä? En tiedä miten saada pois?
- Anonyymi
Kannattaa nukkua kyljellään sen korvan päällä missä on vettä. Auttoi ainakin minulla! Veden pitäisi valua korvasta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368