Onko keinoja miten saada vesi pois korvasta?Itsellä on ollut vuorokauden ajan jo vettä vasemmassa korvassa eikä se lähe millään sieltä pois.Olen kokeillut vaikka mitä keinoja.Onko tuosta haittaa jos sitä vettä ei saa pois sieltä korvasta ajan mittaan?
Korvassa vettä
10
8476
Vastaukset
- hhghfh
Muistan josku lapsena pitäneeni lämpimää kiveä korvan päällä, kun korvassa oli vettä jota ei meinannut saada pois. Ihme kyllä, kivi auttoi.
- ANONONYNYM
Apteekista tai jostain ostin muinoin ns korvakynttilää. Mentiin kyljelleen makaamaan ja toisesta päästä palava ontto vahakynttilä laitettiin korvaan. Vesi haihtui pois ja muutenkin tuntui ihmeen terapeuttiselta.
- ap
ANONONYNYM kirjoitti:
Apteekista tai jostain ostin muinoin ns korvakynttilää. Mentiin kyljelleen makaamaan ja toisesta päästä palava ontto vahakynttilä laitettiin korvaan. Vesi haihtui pois ja muutenkin tuntui ihmeen terapeuttiselta.
täytynee huomena koittaa jotai noita keinoja jos ei oo yön aikana vesi lähtenyt pois.
- 17+19
ap kirjoitti:
täytynee huomena koittaa jotai noita keinoja jos ei oo yön aikana vesi lähtenyt pois.
Olen tehnyt niin, että ensin olen kaatanut korvaan lisää vettä. Sittenpä ei tarvitse kuin hieman päätä kallistaa alaspäin niin kaikki vesi valuu helposti pois korvasta. On toiminut joka kerta.
- ap
Vesi lähti,en kylläkään tiedä miten mutta kun heräsin tänä aamuna niin ei ollut enää vettä korvassa.En tiedä onko se jotenkin "haihtunut" tai vastaavaa mutta kun heräsin niin olin onnellinen kun huomasin että vettä ei ole enää korvassa.
I Am Happy ; D- Anonyymi
Kiva juttu!
- jepaaa
Itsellä pari vuotta sitten korva tulehtui veden takia. Jos tulehtuu niin lääkärissä puhdistaa.
- Anonyymi
Minullakin korvassa ollut vettä? En tiedä miten saada pois?
- Anonyymi
Kannattaa nukkua kyljellään sen korvan päällä missä on vettä. Auttoi ainakin minulla! Veden pitäisi valua korvasta pois.
- Anonyymi
Rupea kyljelleen ja laita mielellään kova tyyny . Hakkaa päätäsi tyynyyn, niin vesi lähtee korvasta. Minulla toimii aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793