Onko keinoja miten saada vesi pois korvasta?Itsellä on ollut vuorokauden ajan jo vettä vasemmassa korvassa eikä se lähe millään sieltä pois.Olen kokeillut vaikka mitä keinoja.Onko tuosta haittaa jos sitä vettä ei saa pois sieltä korvasta ajan mittaan?
Vastaukset 10
- hhghfh
Muistan josku lapsena pitäneeni lämpimää kiveä korvan päällä, kun korvassa oli vettä jota ei meinannut saada pois. Ihme kyllä, kivi auttoi.
- ANONONYNYM
Apteekista tai jostain ostin muinoin ns korvakynttilää. Mentiin kyljelleen makaamaan ja toisesta päästä palava ontto vahakynttilä laitettiin korvaan. Vesi haihtui pois ja muutenkin tuntui ihmeen terapeuttiselta.
- ap
ANONONYNYM kirjoitti:
Apteekista tai jostain ostin muinoin ns korvakynttilää. Mentiin kyljelleen makaamaan ja toisesta päästä palava ontto vahakynttilä laitettiin korvaan. Vesi haihtui pois ja muutenkin tuntui ihmeen terapeuttiselta.
täytynee huomena koittaa jotai noita keinoja jos ei oo yön aikana vesi lähtenyt pois.
- 17+19
ap kirjoitti:
täytynee huomena koittaa jotai noita keinoja jos ei oo yön aikana vesi lähtenyt pois.
Olen tehnyt niin, että ensin olen kaatanut korvaan lisää vettä. Sittenpä ei tarvitse kuin hieman päätä kallistaa alaspäin niin kaikki vesi valuu helposti pois korvasta. On toiminut joka kerta.
- ap
Vesi lähti,en kylläkään tiedä miten mutta kun heräsin tänä aamuna niin ei ollut enää vettä korvassa.En tiedä onko se jotenkin "haihtunut" tai vastaavaa mutta kun heräsin niin olin onnellinen kun huomasin että vettä ei ole enää korvassa.
I Am Happy ; D- Anonyymi
Kiva juttu!
- jepaaa
Itsellä pari vuotta sitten korva tulehtui veden takia. Jos tulehtuu niin lääkärissä puhdistaa.
- Anonyymi
Minullakin korvassa ollut vettä? En tiedä miten saada pois?
- Anonyymi
Kannattaa nukkua kyljellään sen korvan päällä missä on vettä. Auttoi ainakin minulla! Veden pitäisi valua korvasta pois.
- Anonyymi
Rupea kyljelleen ja laita mielellään kova tyyny . Hakkaa päätäsi tyynyyn, niin vesi lähtee korvasta. Minulla toimii aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58800- 34795
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125746- 91679
- 31612
- 40537
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71506Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9502Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63499- 42499
- 45426
- 57419
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24410- 72403
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23398Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev103398- 34398
- 38394
- 39393
- 35387