liittykää battlefield heroes ei tartte kuin asentaa ja voi pelata ''netissä'' tässä linkki ja käytä tätä linkkiä niin saat lahjan: http://www.battlefieldheroes.com/en/ref/2331364606
Vastaukset 10
- Kelol
Ei toimi mulla lataus. Pitäs rekisteröityäkkin.
http://www.kelolsmohaafansite.tk/- battlefield heroes
Mulla toimi hyvin kun latasin sen, ja rekisteröitymisestä ei ole huolta.
- tyme
alux toimi mutta ei toimi enää
- battlefieldinpelaaja
ei se enää toimi ku kokeilin!
- aettakaa
nyt tartteen helppii! En löydä sitä kansiota mistä voi mennä battlefield heroesia pelaamaan! auttakaa ja äkkiä!
- määääääääääää
sitä kansiota ei ole meet sinne bfh sivuille ja kirjaudut ja painat play now
- hijusdf
Tai kyllä se on, sitä ei vaan käytetä siihen.
- auttakaa
mää pääsen peliin asti mut sit se sanoo että mut on pistetty johon vip slottin ja sen takiin mut voidaan potkasta ja niin on aina käynykki. auttakaa jos tiiätte mist puhun.
- Pera 92
Bfh toimii vieläkin -_-''
- ??joku??
mulla toimii moitteemattomasti vaikka pelaan netti tikulla ja mulla on 7 käyttäjää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1021003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7546Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512