Katsastus

vertailija

Mikä katsastusasema Vaasassa on halvin ?

22

4817

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K1 paskin vaasassa

Mene rengastien katsastuskonttorille Seinäjoelle. Sillä säästät suuren summan. Jos autossasi on pienintäkään vikaa, niin Vaasassa se pomppaa varmasti. Jälkitarkastus on noin 30-35€ ja katsastus 100€ pinnassa, jos autosi on yli 2000 vm, koska niistä katsotaan ne pakokaasuarvot myös. Ei edes vikaa tarvitse olla, vaan muutama lamppu pimeenä, jarrupalat liian ohuet vaikkakin menisivät jarrutestistä läpi, käsijarru ei pidä tarpeeksi, alapallonivel väljä, vaikka näin ei ole jne. Kyllä täällä osataan pistää jälkitarkastukseen autot. K1 asemat pompauttaa mitä kummallisimmista syistä! Olen useasti nähnyt, että vikaakaan ei tarvitse olla, vaan se haetaan hakemalla. Ja parasta on, ettei jälkitarkastuksessa edes katsota onko osa vaihdettu uuteen! Itse ajan Seinäjoelle shoppailemaan nykyisin ja hyvillä mielin takaisin aina. Jos kävisi niin hassusti, että autosi pomppaisi Sjoella, niin jälkitarkastusmaksua, ei peritä.

• vertailija

Kiitos vastauksestasi ! Katsoinkin katsastushinnat palvelusta, että Seinäjoella toden totta on halpaa katsastaa vrt Vaasa !!! Löysin halvimmiksi asemiksi www.epkatsastus.fi ja www.lannenautokatsastus.fi. Miten voi olla katsastus Vaasassa näin törkeen kallista !!! Nuo Seinäjoen asemat näyttivät vielä olevan Suomalaisiakin ja yksityisten omistuksessa. Taidanpa suunnata Seinäjoelle katsastamaan !

• Anonyymi
        vertailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi ! Katsoinkin katsastushinnat palvelusta, että Seinäjoella toden totta on halpaa katsastaa vrt Vaasa !!! Löysin halvimmiksi asemiksi www.epkatsastus.fi ja www.lannenautokatsastus.fi. Miten voi olla katsastus Vaasassa näin törkeen kallista !!! Nuo Seinäjoen asemat näyttivät vielä olevan Suomalaisiakin ja yksityisten omistuksessa. Taidanpa suunnata Seinäjoelle katsastamaan !

Seinäjoella pomppaa takuuvarmasti.ei siis halvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seinäjoella pomppaa takuuvarmasti.ei siis halvin

Siis, jos vikaa on niin Vaasassako ei pomppaa?

Minä en yritä viallista autoa läpi katsastuksessa.

• tyttö

mutta nyt katsastushinnat on muttunut niin nyt kannattaa käydä kattomassa Vaasan hinnat www.katsastushinnat.fi sivuilta.

Ei kannata enää ajaa Seinäjoelle!

• Erkki

Ei kannata mennä Karhuntien eikä Meijerikadun katsastukseen. Noilla asemilla taatusti etsitään mahdollisia vikoja moneen kertaan. Että tosi kalliiksi tulee. Uusintanäyttöineen.

Ovat kuin entisajan tyrannit, silloinkuin oli vain yksi ainoa katsastusasema vaasassa.

• kakkaaja

Katsastuksen tarkoitus onkin varmistaa, että autossa ei ole vikoja. Itse ajan kunnon autolla niin vikoja ei ole löytynyt, mutta jos jotain vikaa tulisi niin haluan tietenkin tietää ja korjata sen enkä kuskata lapsiani vaarallisella autolla.

• 2+7

Suomen laatukatsastus Vaasan halvin kivihaassa

• syynätty

Tervajoella uusi rantaruottalaanen katsastusmies pompauttaa auton kuin auton.
      Varmaan joku vaasasta pois potkittu.
      Kannattaa kiertää kaukaa, tai ajaa edes ohi, seinäjoelle asti.

• sepeteus6

Miten muka jälkitarkastus voi maksaa Vaasassa??? Ei ole koskaan maksanut Seinäjoella.
      Ja Seinäjoella on sitten kaksi konttoria Rengastiellä. Lännen lisäksi myös A-katsastus jonka omistaa veroparatiisiyhtiö ja jonne soittaminen on sikahintaisen 071-numeron takana.

EP katsastusta kannattaa välttää sillä siellä on tyly palvelu ja siellä käydessäni katsastaja yritti väkisin löytää autostani vikaa jota ei löytänyt edes 30 min kovakouraisella etsinnälläkään (muilla konttoreilla katsastus kestää n. 10min) Autollani on ikää reilu 10 vuotta mutta se on huippukunnossa eikä mitään löytynyt vaikka hakemalla haettiin. Katsastaja oli todella ***piintynyt kun joutui luovuttamaan.

• tyttö

Ei kannata enää ajaa seinäjoelle. Kyllä bensa maksaa kun sinne ajaa edes takaisin.

• Hintavertailu

http://www.katsastushinnat.fi/ Tilanne 8.2.2013

Vaasa - halvin:
      Määräaikaiskatsastus: Enintään 3 500 kg:n ajoneuvo, varattu netissä, hinta alk 36,00
      Pakokaasumittaus: Bensiinikäyttöinen ajoneuvo 17,00

Seinäjoki - halvin:
      Määräaikaiskatsastus: Enintään 3 500 kg:n ajoneuvo, varattu netissä, hinta alk 36,00 €
      Pakokaasumittaus: Bensiinikäyttöinen ajoneuvo 10,00 €

• Pahoin pettynyt

VAASAN katsastusasemilla hinnoissa on kielilisä niinkuin muissakin hurripaikois

• 6+19

Diesseli henkilöauto:

Vaasassa 100-140 € jälkitarkastuksen kanssa.

Seinäjoella 63-70 € jälkikatsastuksen kanssa.

Erotus 30-70 €

• Leimatileimati

Oon jo vuosia katsasatuttanu S:joella. Palvelu asiallista ja neuvovaa, uusinta ilmainen. Hinta ja palvelu ratkaisee. Kun Vaasassa oli vain yksi asema, oli pompata autoni siitä ettei pissapoika toiminut kun oli päässyt jäätymään. Pakkasta oli 35 astetta. "Jaa, se pitä pela joka sää" oli kommentti. Onneksi ennen hallista ajoa painoin vielä itse pissapoikaa ja olikin siinä hallissa sulanu sen verran että toimi. Pitkin hampain tuli leima papereihin. Sen jälkeen on suuntana ollut Seinäjoki.

• Hyi sua!
        Leimatileimati kirjoitti:

Oon jo vuosia katsasatuttanu S:joella. Palvelu asiallista ja neuvovaa, uusinta ilmainen. Hinta ja palvelu ratkaisee. Kun Vaasassa oli vain yksi asema, oli pompata autoni siitä ettei pissapoika toiminut kun oli päässyt jäätymään. Pakkasta oli 35 astetta. "Jaa, se pitä pela joka sää" oli kommentti. Onneksi ennen hallista ajoa painoin vielä itse pissapoikaa ja olikin siinä hallissa sulanu sen verran että toimi. Pitkin hampain tuli leima papereihin. Sen jälkeen on suuntana ollut Seinäjoki.

"Onneksi ennen hallista ajoa painoin vielä itse pissapoikaa" Hyi...

• Hanuri

Sairaskodinkadun asemalla varmasti pomppaa pienestäkin viasta. Hakemalla haetaan vikaa,varsinkin se nuorempi virkaintoinen kyylä,en suosittele.

• mustasilmä

menkää laatukatsastukseen kaikki. osmo pesola ex kusipää nykään aivan ihana :)

• löytynee

Exspres katsastus asemat ottavat 35e, mutta en tiedä onko tässä päästömittaukset samassa ja netissä tilattuna 31-32e.

Seinäjoella on Joupin Cittarin takana, entinen A-katsastus
      Löytynee, luulisin myöskin Vaasasta.

• Anonyymi

Valitettavasti näyttää edelleen Seinäjoki häviävän Vaasalle katsastuksen hinnoissa. Seinäjoella päästömittauksineen 45 Euroa, kun Vaasassa saa katsastuksen 27 Euroa, mutta päästömittaus maksaa 32 Euroa tuohon päälle, Seinäjoella pelkkä päästömittaus on 10 Euroa! Jälkitarkastuksessakin Vaasa vei voiton 22 Euroa verrattuna Seinäjoen 10 Euroon tai jopa ilmaiseen...

Nopeasti kun käy samalla vielä ostoksilla on säästö tuplattu eikä polttoainekustannuksetkaan tunnu pahoilta ja tuleepa samalla käytyä Pohjanmaan/Etelä-Pohjanmaan keskuksessa, missä yrittäjyys on edelleen kunniassa ja rehdissä busineksessä ei tunneta mitään kielilisiä.

• Anonyymi

siitä tais olla ihan lehdessä vuosi takaperin kun joku virallinen taho tutki näitä seinäjoen katsastuspaikkoja,tuli aika monelle sanktioita ei tietenkään hinnoista mutta onhanse ymmärrettävää kun niitä nousee samaan tahtiin kun pikku joppari autoliikkeitä hyötyy yksityisautoilijatkin hinnoista..mutta.....voipi olla kun katsastus on sponsored by manun mersu myynti ltd...auto menee läpi vaikka ilman iskareita...häh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siitä tais olla ihan lehdessä vuosi takaperin kun joku virallinen taho tutki näitä seinäjoen katsastuspaikkoja,tuli aika monelle sanktioita ei tietenkään hinnoista mutta onhanse ymmärrettävää kun niitä nousee samaan tahtiin kun pikku joppari autoliikkeitä hyötyy yksityisautoilijatkin hinnoista..mutta.....voipi olla kun katsastus on sponsored by manun mersu myynti ltd...auto menee läpi vaikka ilman iskareita...häh?

seinäjoella on niin paljon katsastuskonttoreita kun on niin paljon autoliikkeitakin ja fixareita...myyvät rahoituksella toisilleen autoja...ja baarista joutuu ottaa välillä uusia johtajia,nooh kyllä siinä konttorit ja katsastusmiehet saa osansa ..piiri pieni pyörii

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe