Teen taideteoksia tilauksesta, töitä siis, maalauksia, muotokuvia... Joten tätä ajatellen ajattelin tehdä hääparista potretin, muotokuvat. Kuulostaisko pahalta lahjaidealta? Olisiko aivan hirveää? Mauton? Luulen, että lahja ainakin olisi omaperäinen...
Oisko hirveä lahjaidea?
2
789
Vastaukset
- kesämorsian 16.7.
Tee vaan! Mun mielestä on kiva, että lahja näyttää jollain lailla lahjanantajalta. Ja uskoisin, että hääpari tykkäisi ja jos ei tykkää, niin voi kai sen muistona jossain piilossakin pitää... Itse olisin otettu omatekosesta lahjasta =)
- rewewww
on riskaabeli juttu. Ajatus on ihana ja lämmin, mutta jokaisen parin maku tauluihin on varsin henkilökohtainen. Mitä luulet ajattelevasi, jos heillä kylässä käydessäsi et missään nääkään tekemääsi potrettia (jos ovat piilottaneet komeron perälle?.
Missään nimessä lahjaideasi ei ole mauton. Ja ainakin taatusti yksilöllinen. Voisitko mitenkään kauttarantain saada selville mitä he tuollaisesta ajatuksesta pitäisivät? Ettet tee turhaa työtä. Mutta älä loukkaannu, jos saatkin selville etteivät he halua ajattelmaasi lahjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839