Olen paljon matkustanut junalla reittiä ilman vaihtoja kuten kaverinikin. minä ja kaverit ollaan huomattu vvvarsin hyvin että nämä junat ovat aina myöhässä..
olisin nyt menossa junalla seinäjoelta lappeenrantaan ja olis 3 vaihtoa..ja myöhästelyjen takia pelkään et se vaihtojuna ehtii ensin.. onko mahdollista??ja miten tiedän meenkö oikeeseen junaan?
nimimerkillä kokematon.. kertokaa vähän noista vaihdoista.
Ongelma
Surkeajunailija
1
461
Vastaukset
- osaat vai et?
Suurin osa junista on ajoissa. Jos on vain vähän myöhässä, toinen juna odottaa. Jos taas on enemmän myöhässä, hyppäät seuraavaan junaan. Kun olet osannut yhteen junaan mennä niin osaat vaihtaakin. Miten olet lainkaan junaan osannut mennä jos et tiedä miten oikeaan junaan mennään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770