Olenko normaali?

jääkärimaisteri

Olen 14 vuotias poika, pituutta sen 190cm ja lihasmassaa paljon enemmän kuin ikäisilläni. Periaatteessa olen koulukiusaaja, mutta periaatteessa en. Kiusaan koulukiusaajia ja autan tappeluissa kiusattuja, vaikka he eivät edes olisi kavereitani. Ja onko oikeutettua kiusata kiusaajia. Ja minun olisi vaikeaa lopettaa heidän kiusaamisensa, koska se vain ärsyttää minua, että pienempiä ja heikompia kiusataan vaikka itse teen myös niin. Onko tämä ihan normaalia vai olenko täysin pimahtanut?

9

1054

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SS

Mun mielestä teet ainakin oikein ku pallotat kiusaajia, tiedän tunteen (itteä ja kavereita kiusattu) ja yleensä se kiusaaminen vähenee sillä että tempasee jotain oikein kunnolla palloon. Hyviä jatkoja:)

• ball_sack

Tiiän yhen, joka pieksee sut keitetyllä nakilla. Minuutissa. Kädet selän takana. Silmät sidottuna. Jalat niskan takana. Vasemman käen pikkusormen kynnen kudoksen solun atomin neutronin kvarkilla. Arvaat varmaan kuka se on? :D

• jääkärimaisteri

varmaankin chuck norris, ei ole muita ehdokkaita.

• mäkään siis

normaali? olen 12, pituutta 215cm ja penis jo 25cm, päivisin syön äidin tekemää pinaattia ja öisin hakkaan rikollisia.

• joonas masentunu

mulla on monta kiusaaja ensinmäinen kiusaaja on tässä jari hiltunen joni oras juha virtanen juho arvonen henna vallamo anni salonen jenna laine pipsa mäkelä sanni vallamo emmi lehtonen nämä kaikki ovat kiusanneet mua niin vitun paljon mut kyllä niitä kiusaajia löytyy enemän onko suomesta tuolossa kiusanjien maa jos kaikki muuttuu kiusaajiksi niin mä kyllä hirttään itseni se on mulle ihan oikein vittu missään ei ole turvallista asua kokemäki uusikaupunki laitila turku pyhäranta helsinki espoo nämä kaikki paikat ovat jo kiusaajien paikka mua ollaan niin paljon kiusattu etten pysty tekemään mitään olen niin masentunut että haluan kuolla pois mulla ei oo ystäviä enää

• gffgggghh
        joonas masentunu kirjoitti:

mulla on monta kiusaaja ensinmäinen kiusaaja on tässä jari hiltunen joni oras juha virtanen juho arvonen henna vallamo anni salonen jenna laine pipsa mäkelä sanni vallamo emmi lehtonen nämä kaikki ovat kiusanneet mua niin vitun paljon mut kyllä niitä kiusaajia löytyy enemän onko suomesta tuolossa kiusanjien maa jos kaikki muuttuu kiusaajiksi niin mä kyllä hirttään itseni se on mulle ihan oikein vittu missään ei ole turvallista asua kokemäki uusikaupunki laitila turku pyhäranta helsinki espoo nämä kaikki paikat ovat jo kiusaajien paikka mua ollaan niin paljon kiusattu etten pysty tekemään mitään olen niin masentunut että haluan kuolla pois mulla ei oo ystäviä enää

täälläpäin..
        oli yksi todella kiusattu jätkä..
        kaksi 9 luokkalaista poikaa todenteolla kiusasivat häntä..

kaverini(oli tuolloin 7 luokalla) käveli kauempana yhden kaverinsa (6luokalla) kanssa..
        tämä 6luokkalainen oli muutenkin sellainen raggarikakara joka oli myös joskus tätä kiusattua kiusannut..
        jätkä ilmeisesti osasi tapella vaikka ei 160cm pidempi ollut..

meni 9 luokkalaisten luokse. sanoi että jättäkää se henkilö rauhaan tai hän pieksee kummatkin.
        9 luokkalaiset nauroivat ja tulivat paljon pienemmän 6 luokkalaisen luo.

seuraavaksi 6 luokkalainen tirvasi toista 9luokkalaista vatsaan sillä seurauksella että 9luokkalainen putosi maahan, jonka jälkeen kävi toisen kaverin kimppuun.. pisti turpaan ja niin edelleen..(samalla mahaanlyöty kaveri lähti karkuun)..

oli 9-luokkalainen pyytänyt armoa:D ja tämä 6-luokkalainen sitten korvasta repi hänet paikalliselle kaupalle jossa seisoi pari iäkkäämpää naishenkilöä. ja käski jätkän oikein huutaa olevansa homo tai hän olisi pieksenyt hänet ja pahasti..

minä ainakin nostan peukkua:D

• jkhkhjk
        joonas masentunu kirjoitti:

unohdit lahden tuolta listalta

• efwegtwtw

mun kamuki tekee samanlailla ,pituutta sillä on 115 cm ja painoa 237 kg

• 5+2=7

En nyt tiedä, 190 cm ja 14 v. No jaa, joka tapauksessa on ihan oikein, että kiusaajat saavat takaisin. Ei niitä tarvitse kuitenkaan turpaan vetää, jos ne eivät itsekään lyö. Eri asia sitten, jos käyvät päälle. Sitten annat kunnon turpasaunan hymyssä suin välittämättä opettajien kommenteista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe