plus tv:n irtisanominen

kanavatonko

ohjeissa sanotaan että voi soittaa plus-tv:n palvelunumeroon ja irtisanoa sopimuksen. tein näin viikko sitten (puhelinääni sanoi että opimus irtisanottu) kauankohan vie että muutos rekisteröityy, tänään tuli kuitenkin postissa ensi kuun (elokuun) maksu. onko virhe vai normaalia ( irtisanomisaka?)

39

13032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällä tavalla?

      http://www.plustv.fi/site/asiakaspalvelu.jsp?location1=4&sl2=2
      Kuinka voin irtisanoa sopimuksen PlusTV:n kanssa?
      Sopimus pitää irtisanoa kirjallisella ilmoituksella. Voit myös hoitaa asian soittamalla asiakaspalveluun, jonka numero on 010 309 8008.

      Milloin irtisanomiseni astuu voimaan?
      Irtisanominen astuu voimaan ja sopimus sekä lähetyssignaali päättyvät irtisanomisilmoituksesta seuraavan laskutuskuukauden päätyttyä.

      Onko palvelusopimuksen ehdoissa kerrottu jotain muuta??

      • sejasamakin

        soitin ja irtisanoin sopimuksen heinäkuussa niin maksan vielä elokuunjohon homma loppuu, tuleeko firmalta vielä vahvistus? entä pitääkö kortti palauttaa jonnekin?


      • asia kerrottu...
        sejasamakin kirjoitti:

        soitin ja irtisanoin sopimuksen heinäkuussa niin maksan vielä elokuunjohon homma loppuu, tuleeko firmalta vielä vahvistus? entä pitääkö kortti palauttaa jonnekin?

        ...varmaan niin pienellä tekstillä, ettei sitä tule luettua kunnolla tai se muuten vain unohtuu. Suosittelen, että kaivat moisen läpyskän esiin ja tutustut tekstiin. Sopimuksen teko on helppoa, mutta sen purkaminen saattaa olla hankalaa (varsinkin kesken sopimuskauden).

        http://www.plustv.fi/site/oma.jsp?location1=6&sl2=1 voit tarkastella oman sopimuksesi tilaa. En ole PlusTV:n asiakas, joten en ole sovellutusta käyttänyt.

        http://www.plustv.fi/site/asiakaspalvelu.jsp?location1=4&sl2=8 löytyy sopimusehdot netin kautta, ja siellä kohta 11 kertoo tuon aikaisemman tekstin:
        Palvelu on voimassa toistaiseksi tai nimenomaisesti palvelusopimuksessa määritellyn määräajan, jonka jälkeen Palvelu voi jatkua toistaiseksi voimassaolevana palvelusopimuksen mukaisesti.

        Tilaaja voi milloin tahansa irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen toimittamalla kirjallisen
        irtisanomisilmoituksen Palveluntarjoajalle. Irtisanominen on tehtävä kirjallisesti. Tilaajan irtisanottua sopimuksen Palvelu päättyy seuraavan laskutuskuukauden lopussa.

        Eli kiitä onneasi, että sanoit sopimuksesi irti jo nyt. Jos olisit sanonut sen irti 1.8. niin maksaisit vielä syyskuun maksutkin?


      • ???
        asia kerrottu... kirjoitti:

        ...varmaan niin pienellä tekstillä, ettei sitä tule luettua kunnolla tai se muuten vain unohtuu. Suosittelen, että kaivat moisen läpyskän esiin ja tutustut tekstiin. Sopimuksen teko on helppoa, mutta sen purkaminen saattaa olla hankalaa (varsinkin kesken sopimuskauden).

        http://www.plustv.fi/site/oma.jsp?location1=6&sl2=1 voit tarkastella oman sopimuksesi tilaa. En ole PlusTV:n asiakas, joten en ole sovellutusta käyttänyt.

        http://www.plustv.fi/site/asiakaspalvelu.jsp?location1=4&sl2=8 löytyy sopimusehdot netin kautta, ja siellä kohta 11 kertoo tuon aikaisemman tekstin:
        Palvelu on voimassa toistaiseksi tai nimenomaisesti palvelusopimuksessa määritellyn määräajan, jonka jälkeen Palvelu voi jatkua toistaiseksi voimassaolevana palvelusopimuksen mukaisesti.

        Tilaaja voi milloin tahansa irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen toimittamalla kirjallisen
        irtisanomisilmoituksen Palveluntarjoajalle. Irtisanominen on tehtävä kirjallisesti. Tilaajan irtisanottua sopimuksen Palvelu päättyy seuraavan laskutuskuukauden lopussa.

        Eli kiitä onneasi, että sanoit sopimuksesi irti jo nyt. Jos olisit sanonut sen irti 1.8. niin maksaisit vielä syyskuun maksutkin?

        Jatkan PlusTV:n irisanomisaihetta:Tilasin aikoinani kuuden kuukauden määräaikaisen kanavapaketin.
        Oletin tietysti,että sopimuksemme purkautuu,kun tuo määräaika on kulunut! Eipäs vaan onnistunut.Olivat lisänneet sopimukseen tuon aikaisemmin näissä yhteyksissä mainitun lisän:Tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.Empä tietystikään itse tuota lukenut ja makselin turhaan kuukausimaksua kahdelta kuukaudelta,koska tuo irtisanominen on tehty,tarkoitusella?,kiharaiseksi noilla päivämääräkuopilla!
        Ihmettelen vielä Sopimusehtojen pykälän 11/Sopimuksen voimassaolo ja irtisanomisoikeus:Siellä on virke:MÄÄRÄAIKAINEN SOPIMUS PÄÄTTY,KUN MÄÄRÄAIKA ON KULUNUT UMPEEN! Mielestäni Plus TV on toiminut vähintäin epäeettisesti lisäämällä Tilausvahvistukseen tuotuonlauseen:tilaus jatkuu toistaiseksi...
        Näin saatiin ja saadaan asiakkaalta puristettua vielä ylimääräisetkin.Minä,Suomalainen asiakas, enole sen jälkeen tarvinnut tämän yritysen palveluja!


      • Max I. Visio
        ??? kirjoitti:

        Jatkan PlusTV:n irisanomisaihetta:Tilasin aikoinani kuuden kuukauden määräaikaisen kanavapaketin.
        Oletin tietysti,että sopimuksemme purkautuu,kun tuo määräaika on kulunut! Eipäs vaan onnistunut.Olivat lisänneet sopimukseen tuon aikaisemmin näissä yhteyksissä mainitun lisän:Tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.Empä tietystikään itse tuota lukenut ja makselin turhaan kuukausimaksua kahdelta kuukaudelta,koska tuo irtisanominen on tehty,tarkoitusella?,kiharaiseksi noilla päivämääräkuopilla!
        Ihmettelen vielä Sopimusehtojen pykälän 11/Sopimuksen voimassaolo ja irtisanomisoikeus:Siellä on virke:MÄÄRÄAIKAINEN SOPIMUS PÄÄTTY,KUN MÄÄRÄAIKA ON KULUNUT UMPEEN! Mielestäni Plus TV on toiminut vähintäin epäeettisesti lisäämällä Tilausvahvistukseen tuotuonlauseen:tilaus jatkuu toistaiseksi...
        Näin saatiin ja saadaan asiakkaalta puristettua vielä ylimääräisetkin.Minä,Suomalainen asiakas, enole sen jälkeen tarvinnut tämän yritysen palveluja!

        Kuten kaikissa sopimuksissa mitä ihminen tekee, on syytä lukea tarkkaan mihin sotkeentuu. Mulla on kanssa käynyt niin, että olen kuvitellut määräaikaisen sopimuksen loppuvan automaattisesti mutta luettuani sopimuksen siellä on lukenut että jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Siispä irtisanon sopimuksen aina heti kun se on alkanut niin ei käy unohdusta. Muutenkin kannattaa irtisanoa aina välillä sopimus koska sitten saa taas halvemmalla, ainakin lehtitilaukset olen saanut jo vuosia tällä tavalla keskimäärin puoleen hintaan. Sama on koskenut plustv:tä. Nyt on viimeinen sopimuskausi menossa enkä enää aio plustv:tä ottaa vaan siirryn iptv:n pariin. Yks palveluntarjoaja löytyy joka sopii mulle, kanavia voi tilata yksitellen tai paketteina.

        Plustv sössii markkinansa pakottamalla ihmiset ottamaan monta eri pakettia. On nelonen-pakettia, mtv-pakettia, canalplus-pakettia eikä noista voi vaan valita yhtä kanavaa vaan on otettava koko paketti jos haluaa katsoa esim. nelonen pro 1-kanavaa ja maksaa siitä hyvästä turhaan.


      • Ihmiset on kummia
        ??? kirjoitti:

        Jatkan PlusTV:n irisanomisaihetta:Tilasin aikoinani kuuden kuukauden määräaikaisen kanavapaketin.
        Oletin tietysti,että sopimuksemme purkautuu,kun tuo määräaika on kulunut! Eipäs vaan onnistunut.Olivat lisänneet sopimukseen tuon aikaisemmin näissä yhteyksissä mainitun lisän:Tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.Empä tietystikään itse tuota lukenut ja makselin turhaan kuukausimaksua kahdelta kuukaudelta,koska tuo irtisanominen on tehty,tarkoitusella?,kiharaiseksi noilla päivämääräkuopilla!
        Ihmettelen vielä Sopimusehtojen pykälän 11/Sopimuksen voimassaolo ja irtisanomisoikeus:Siellä on virke:MÄÄRÄAIKAINEN SOPIMUS PÄÄTTY,KUN MÄÄRÄAIKA ON KULUNUT UMPEEN! Mielestäni Plus TV on toiminut vähintäin epäeettisesti lisäämällä Tilausvahvistukseen tuotuonlauseen:tilaus jatkuu toistaiseksi...
        Näin saatiin ja saadaan asiakkaalta puristettua vielä ylimääräisetkin.Minä,Suomalainen asiakas, enole sen jälkeen tarvinnut tämän yritysen palveluja!

        Niin. En tiedä miksi ihmiset ei lue niitä sopimuksia silloin kun niitä allekirjoittellaan / tilataan. Lehtien tilauksissahan tämä kyseinen käytäntö on vakio ollut jo pitkään. Jopa yritysmaailmassakin samanlaisia sopimuksia tehdään paljon. Siellä vaan lukee, että määräaikaisuuden jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana, ellei sitä irtisanota x-kuukautta ennen määräaikaisuuden loppumista.

        Eli kyllä tuossa virhe on ihan omasi, vaikka siitä kuinka kiva olisi kiukutella muille.


      • Ihmiset on kummia
        ??? kirjoitti:

        Jatkan PlusTV:n irisanomisaihetta:Tilasin aikoinani kuuden kuukauden määräaikaisen kanavapaketin.
        Oletin tietysti,että sopimuksemme purkautuu,kun tuo määräaika on kulunut! Eipäs vaan onnistunut.Olivat lisänneet sopimukseen tuon aikaisemmin näissä yhteyksissä mainitun lisän:Tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.Empä tietystikään itse tuota lukenut ja makselin turhaan kuukausimaksua kahdelta kuukaudelta,koska tuo irtisanominen on tehty,tarkoitusella?,kiharaiseksi noilla päivämääräkuopilla!
        Ihmettelen vielä Sopimusehtojen pykälän 11/Sopimuksen voimassaolo ja irtisanomisoikeus:Siellä on virke:MÄÄRÄAIKAINEN SOPIMUS PÄÄTTY,KUN MÄÄRÄAIKA ON KULUNUT UMPEEN! Mielestäni Plus TV on toiminut vähintäin epäeettisesti lisäämällä Tilausvahvistukseen tuotuonlauseen:tilaus jatkuu toistaiseksi...
        Näin saatiin ja saadaan asiakkaalta puristettua vielä ylimääräisetkin.Minä,Suomalainen asiakas, enole sen jälkeen tarvinnut tämän yritysen palveluja!

        Lisäyksenä vielä, että uskoisin vahvasti monessa kuluttajille suuntautuvassa bisneksessä hengen olevan se, että asiakkuuden alkutaival tuskin on kannattavaa palvelua tarjoavalle yritykselle. Monesti annetaan kylkiäisiä, tutustumistarjouksia yms., jotka varmasti syö tehokkaasti kannattavuutta. Pitkäaikaiset asiakkuudet ovat siis todennäköisesti niitä rahan tuottajia.

        Siitä voidaan toki olla montaa mieltä, että miten nämä yritykset voisivat hetkellisesti motivoida pidemmän asiakassuhteen omaavaa asiakasta, eikä pelkästään laskea lisämyynnin varaan. Asiakaspalvelukin on aina, varsinkin Suomalaiselle kuluttajalle, erittäin herkkä paikka ja miten hassua se onkin, niin siitä kyllä noustaan hyvinkin herkästi barrikaadeille (toisin kuin vaikkapa politiikassa, jossa kakkaa saa kaataa ihmisten harteille mielin määrin ja kukaan ei sano mitään).

        Itse en plustv:tä käytä, mutta muiden vastaavien palveluiden maksavana asiakkaana ymmärrän kyllä heidän logiikkansa. Joku sitä palvelua haluaa meille tuottaa, mutta sen on tuotettava rahaa, että toiminta voi jatkua. Itse en näe siinä minkään sortin harmaata aluetta.


      • rm
        ??? kirjoitti:

        Jatkan PlusTV:n irisanomisaihetta:Tilasin aikoinani kuuden kuukauden määräaikaisen kanavapaketin.
        Oletin tietysti,että sopimuksemme purkautuu,kun tuo määräaika on kulunut! Eipäs vaan onnistunut.Olivat lisänneet sopimukseen tuon aikaisemmin näissä yhteyksissä mainitun lisän:Tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.Empä tietystikään itse tuota lukenut ja makselin turhaan kuukausimaksua kahdelta kuukaudelta,koska tuo irtisanominen on tehty,tarkoitusella?,kiharaiseksi noilla päivämääräkuopilla!
        Ihmettelen vielä Sopimusehtojen pykälän 11/Sopimuksen voimassaolo ja irtisanomisoikeus:Siellä on virke:MÄÄRÄAIKAINEN SOPIMUS PÄÄTTY,KUN MÄÄRÄAIKA ON KULUNUT UMPEEN! Mielestäni Plus TV on toiminut vähintäin epäeettisesti lisäämällä Tilausvahvistukseen tuotuonlauseen:tilaus jatkuu toistaiseksi...
        Näin saatiin ja saadaan asiakkaalta puristettua vielä ylimääräisetkin.Minä,Suomalainen asiakas, enole sen jälkeen tarvinnut tämän yritysen palveluja!

        Minä jouduin hankkimaan isännöitsijältä todistuksen että
        sain lopulta sopimuksen poikki. Kortti oli mökillä kesän,
        muuten olen kaapelinpäässä. ei koskaan plus-tv, enää.


      • Tosi pahasti petetty
        ??? kirjoitti:

        Jatkan PlusTV:n irisanomisaihetta:Tilasin aikoinani kuuden kuukauden määräaikaisen kanavapaketin.
        Oletin tietysti,että sopimuksemme purkautuu,kun tuo määräaika on kulunut! Eipäs vaan onnistunut.Olivat lisänneet sopimukseen tuon aikaisemmin näissä yhteyksissä mainitun lisän:Tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.Empä tietystikään itse tuota lukenut ja makselin turhaan kuukausimaksua kahdelta kuukaudelta,koska tuo irtisanominen on tehty,tarkoitusella?,kiharaiseksi noilla päivämääräkuopilla!
        Ihmettelen vielä Sopimusehtojen pykälän 11/Sopimuksen voimassaolo ja irtisanomisoikeus:Siellä on virke:MÄÄRÄAIKAINEN SOPIMUS PÄÄTTY,KUN MÄÄRÄAIKA ON KULUNUT UMPEEN! Mielestäni Plus TV on toiminut vähintäin epäeettisesti lisäämällä Tilausvahvistukseen tuotuonlauseen:tilaus jatkuu toistaiseksi...
        Näin saatiin ja saadaan asiakkaalta puristettua vielä ylimääräisetkin.Minä,Suomalainen asiakas, enole sen jälkeen tarvinnut tämän yritysen palveluja!

        Minäkin tein määräaikaisen kuuden kuukauden sopimuksen siinä uskossa että se automaattisesti loppuu 6 kk kuluttua. Nyt tuntuu että PlusTV on päättänyt että asikas on kaikesaa väärässä ja heillä on oikeus jatkaa sopimusta ja laskuttaa sitä vaikka en enää missään tapauksessa halua jatkaa sopimusta jonka tein alunperin 6 kuukaudeksi enkä päivääkään sen yli.


      • marijane2luukku.com

        haluan irtisanoa plus tv.n kun se ei näy vanhasta televisiostani,eikä uuteen ole varaa,mutta kun eivät vastaa puheluihini-


      • Jonostus maksaa..?
        marijane2luukku.com kirjoitti:

        haluan irtisanoa plus tv.n kun se ei näy vanhasta televisiostani,eikä uuteen ole varaa,mutta kun eivät vastaa puheluihini-

        Laita kokeeksi sähköpostia osoitteeseen [email protected] sillä pitkä maksulliseen numeroon jonottaminen alkaa joskus turhauttaa. Tämän keskustelupalstan kautta irtisanominen tuskin onnistuu..

        http://www.plustv.fi/Asiakaspalvelu/Ota-yhteytta1/ palautelomakettakin voinet kokeilla?


    • ---

      Kaikilla maksutv-operaattoreilla on kanavat myynnissä paketeittain, poikkeuksena esim. kanava UrhoTv jonka voi tilata yksittäisenä kanavana suolaiseen hintaan. Yksittäisten kanavien myyminen ei ole taloudellisesti kannattavaa joten tästä syystä tällainen paketointi on käytössä. Kyseessähän on voittoa tavoitteleva bisnes.

    • Kokemusta on

      Irtisanomisen jälkeen näkyy vielä noin kuukauden kaikki kanavat. Ja laskua ei tarvitse maksaa.

    • PlusTV sucs

      "Irtisanomisen jälkeen näkyy vielä noin kuukauden kaikki kanavat. Ja laskua ei tarvitse maksaa."

      Siis mitä laskua ei tarvi maksaa?
      Mulle tais käydä vanhanaikaisesti, kun irtisanomiseni meni päivän myöhäselle. Nykyisin mulla ainakin on laskutuskausi tyyliin 15.3-14.4 Ja laskun eräpäivä on 15. päivä. Tässä sitten laskua maksaessani päätin irtisanoa ja niinpä tein omaplustv:n kautta ilmoituksen asiasta. mitään ei kuulunut. Laitoin varalta sähköpostia asiakaspalveluun ja siitä viikon päästä mulle soittivat sieltä että tilaus päättyy "seuraavan laskutuskauden loppuun", eli jos irtisanoin 15.3, niin tilaus päättyy 14.5 mikä tarkoittaa käytännössä kahden kuukauden irtisanomisaikaa!! Melkoista keplottelua PlusTV:ltä, MISSÄ ON INHIMILLISYYS??

      • Kylläpä on huonoa palvelua. Welholla käsittääkseni riittää, kun 20 päivä mennessä katkaisee, niin paketti katkeaa kuun vaihteessa ja tämäkin on huononnus analogiajasta. Silloin paketti katkesi heti ja muutenkin homma oli joustavampaa - ainoa rajoitus oli, kahden viikon mimmitilaus.


    • wakeman50

      Tällaisen viestin laitoin Plustv:n asiakaspalveluun. Missähän päin maailmaa vastaajat työskentelee, ei ainakaan suomenkieli ole vahvuus. Vastaysta ei ole kuulunut. Muutin olemassaollutta tilaustani kun "Nelonen Pro 2" yllättäen ilmestyi eikä enää MotoGp näkynytkään. Luulin sen saavani kun "paketin" valitsin, mutta niin ei käynyt, lakkasi entisiäkin näkymästä.

      Mielestäni alla olen tehnyt selvän kysymyksen ja jopa ehdotuksen homman selkeyttämiseksi.

      Ei ole vastattu

      Moi!

      Kiitos vastauksesta!

      On vaan sanottava, että kieliasun ohella asiasisältökin on vaikeaselkoista.

      Mitä hiton "paketteja", "etuja", "veloituksettomuuksia", "sitova aika" jne?

      Entä mitä tarkoittaa lause: "Verraton paketin yhteydessä avaus
      veloituksetta sekä uuden kuukauden sitovalla sopimuksella alennuttu hinta
      on 9,95 € / kk." ??

      Ilmoittakaa minulle onko mahdollista ja mitä maksaa palvelu millä saan näkyviin kanavat:

      - Nelonen Pro 1
      - Nelonen Pro 2
      - MTV3 MAX
      - MTV3 Fakta
      - MTV3 Leffa
      - Discovery
      - Eurosport
      - Discovery
      - Digiviihde

      Voiko sopimuksia/tilauksen tehdä eripituisiksi määräajoiksi?

      Jos ymmärrän seuraavan viestinne ja teen sopimuksen niin miten käy tuolle juuri tekemälleni sopimukselle jonka sisältö ei ollut sellainen kuin oletin tilatessani sen olevan.

      Edelleenkin arvostelen tilausmenettelynne Lay-Out:ia ja selkeyttä. Eikö sen voisi toteuttaa niin, että asiakas ruksailee mitä haluaa ja saa samantien näkyviin valintojensa kuukausimaksun ja myös sen mitä kanavia "tuli kaupan päälle". Taustalla pyörisi Excel -taulukko tms.

      Näkymisiin,

    • onnistuu se

      Mulla onnistui irtisanominen sähköisestikin ja irtisanoin sen huomioon ottaen kuukauden irtisanomisajan. Eli kyllä se noinkin onnistuu kun huomioi irtisanoa ajoissa ja kertoo milloin tilauksen on tarkoitus loppua ja on maksanut laskut ajoissa.

    • ex-Jyrä

      Tämä on "firman" tyyli. Olen kahdesta määräaikaisesta PLUS Tv sopimuksesta "jäänyt roikkumaan" asiakkaaksi. Toisella kertaa näkyi kanavat 3 kk extraa. En maksanut mitään määräiakaisen sopimuksen ulkopuolisia maksuja. Vielä soittivat perään että "kun nyt otat jatkosopimuksen, niin ei tarvii maksaa ylimenneitä kk:sia". Mutta kun EN OLLUT tilannut näitä ylimääräisiä. Ei siis tarvinnut maksaa ja en ole enää näiden kahden periodin jälkeen ollut asiakkaana.

    • enoleidiootti!

      ootteko oikeesti vähän hölmöjä,jos jokin sopimus on määrä aikanen,saatte sen ilmeisesti halvemmalla,sen jälkeen hinta pompsahtaa normaali hinnaksi useimmiten ja jatkuu niin kauan että sen irtisanoo,ihan omaa tyhmyyttä jos ette lue niitä sopimus papereita! kaikki myös lehti tilaukset jatkuvat toistaiseksi voimassa olevana eli laskuja tulee jos ei ITSE tee mitään hyvissä ajoin!

    • sevaanon

      Mulle sanottiin että 1 kuukauden irtisanomisaika laskutuskauden loppuun. Eli lyhimmillään 1kk 1 päivä ja pisimmillään 1kk 29 päivää.

    • Pikkupräntti

      Kun viimeksi kyselin mahdollisuudesta irtisanoa Canal tilaus, mulle sanottiin että irtisano se hyvissäajoin. Nyt kun irtisanoin sen niin heinäkuun loppuun menee ennenkuin loppuu ja heinäkuu sillä kovemmalla hinnalla. Se pikkupräntti jäi multakin lukematta.
      Mutta mutta ... ei kaikkialla ole tälläisiä ikäviä koukkuja sopimuksissa, esim hesarin voi lopettaa kuluvan laskutuskauden loppuun, Erä lehden jopa kesken laskutuslauden ... Heillä asikaspalvelu on ystävällistä ja asiakas on kuningas - plussa heille. Plustv:lle asiakas on enemmänkin riiston kohde ja siitä pitkä miinus.

    • kyrpiintynyt

      Ostin Plus TV 3 kk. määräaikaisen tilauksen 39,90 korttimaksu hinta pitiolla noin48,00e perutin tilauksen kuukautta aikaisemmin niin kuin pitikin. Mutta plusTV laskuttikin 58,00 euron olivat lisänneet itse 2 viikkon sopimukseeni. Kun valitin hinnasta sanoivat että heidän laskutusjaksonsa päätyy kuun lopussa.Siis täysin huijarifirma ÄLKÄÄ KOSKAAN OSTAKO PLUS TV MITÄÄN.

      • mmm

        Älä anna periksi, vaan jatka valittamista asiakaspalvelun sähköpostin kautta! Itse olen samassa tilanteessa kanssasi, laskuttavat enemmän kuin mitä sopimus pitää sisällään. Minä tappelen sopimuksesta perinaatteen vuoksi. Ja mitä tulee tuohon laskutusjaksoon, ei PlusTV:n yleisissä sopimusehdoissa puhuta KALENTERIKUUKAUDESTA.


    • Ärsyyntynyt

      Tuli PlusTV:tä 6kk jatkotarjous, jonka käyttöönottoon pitää soittaa heidän asiakaspalveluun. Kun se on nimelläni ja vain muut sitä katsovat, tein työtä käskettynä ja yritin soittaa 5 kertaa sinne ottaakseni tämän jatkotarjouksen. Siinä odottaessani ainakin yli tunnin ja kun odotusjono ei liikkunut, aloin tutkimaan asiaa:
      Ensinnä tienaavat rasvaisesti myös odotuksesta. Irtisanominen kanssa vaikeaa. Firma tuottanut kokoajan tappiota. Asiakkaat kuppauksen kohteita. Jos firma kaatuu, niin varmaan maksat sopimuksen loppuun, vaikka ohjelmia ei tulisi. Jatkotarjoussopimus jää nyt tekemättä, pitäkööt tunkkinsa ja maksetaan nyt vain kiltisti toistaiseksi kuukausittain. Sanotaan sitten joskus tarvittaessa kirjattuna kirjeenä sopimus irti.

    • Asiakas 127......

      Sopimusehdoissa mainitaan, että määräaikainen tilus jatkuu tilapäisenä. Minun kohdallani tulikin ilmoitus, että en voi vaihtaa kanavia Verraton paketissa, koska tilaukseni on loppumassa!!! Piti siis uusia Verraton tilaus lisäksi minulla oli UrhoTV jonka pyysin lopettamaan (olin jo poistanut sen OMA plussan kautta maaliskuussa, mutta se ei ollut poistunut, koska Verraton paketti oli "katkeamassa" (syystä että???) eli en voinut muokata kanavia, joten pyysin s-postitse että poistavat UrhoTV:n koska olen jo poistanut sen maaliskuussa.
      Lisäksi vielä laskua tullut URHO TV paketista jopa heinäkuussa ja laskutus "unohtanut" laskuttaa siitä vuoden alusta, kunnes toukokuussa maksoin edelliset kaksi kuukautta, vaikka se URHO TV oli pitänyt jo poistaa valikoimasta. Ennen jääkiekon MM-kisoja tilasin 39,9 euroa maksavan 3kk määräaikaisen paketin josta ovat veloittaneet yli 3kk eli huhtikuun 23.4.-31.7.2012 Lisäksi olen koittanut poistaa Canal Total kanavapaketin OMA Plussan kautta mutta se ei onnistu, koska olen s-postilla ilmoittanut ettei mitään palveluita enään tuon 3kk jälkeen eli ei mityään kanavia ei yhtään ainutta laskua enää.
      Elokuulle tullut taas uusi lasku... josta ovat sentään tuon URHO TV : n poistaneet, mutta edelleen kaikki muut eli Verraton ja Canal Total on myyty minulle tahtomattani. Kuluttaja-asiamiehelle lähtee aiheesta kirjelmä, jos ei korjausta tapahdu sekä rikosilmoitus poliisille pakkomyynnistä tms. mikä se rikosnimike sitten tulee olemaan.
      Laki sanoo että asiakkaalla on oikeus irtisanoa palvelut maksuttomasti siis MAKSUTTOMASTI. Mikä se keino maksuttomaan irtisanomiseen on jos ei OMA palvelun kautta se onnistu eikä s-postilla onnistu. MIKÄ SE MAKSUTON KEINO ON?

    • ihmetys

      En tajua kyllä ihmisten käsitystä määräajasta.. Määräaikaisuushan tarkoittaa aikaa jona asiakas saa palvelun normaalia halvemmalla. esim. 6kk, ensimmäinen kk-maksu 10e. normaalistihan hinta saattaa olla suoraan 20e kuukaudessa ja asiakas joutuu vielä maksamaan usean kymmenen euron avausmaksun.. Noissa määräaikaisuuksissahan aina on sama meininki kun esim. kännykkäliittymien kytky/märäaikaisissa sopimuksissa. Jos otat vaikka saunalahden liittymän 6kk sopimuksella, niin ei ne siellä laita sulta puhelin liittymää kiinni automaattisesti määräajan jälkeen...

      • plustv konkkaan!

        En tajua,kuinka millään firmalla on varaa v..ttuilla asiakkailleen.Plustv ei välitä asiakastyytyväisyydestä pätkääkään vaan siitä,että saavat kiskoa irti mahdollisimman paljon rahaa.Joustavuutta firmasta ei löydy pätkääkään!Unohdettiin ukon kanssa plustv lasku mainospinon alle ja maksettiin se pari viikkoa myöhemmin.Muistutuslaskua ei tosin ehtinyt edes tulla.Seuraava lasku kun tuli niin siinä laskutettiin etukäteen 2 kuukautta.Ukko soitti ja sanoi,että miksei sitä voi maksaa normaalisti kk kerrallaan kuten tähän asti...vastaus oli jyrkkä EI.Ukko sanoi irtisanovansa koko paskan ja siihen he tyytyväisenä vaan tuumasivat,että siitä vaan."HIENOA" asiakaspalvelua...luokatonta asiakaspalvelua!


      • kimion1
        plustv konkkaan! kirjoitti:

        En tajua,kuinka millään firmalla on varaa v..ttuilla asiakkailleen.Plustv ei välitä asiakastyytyväisyydestä pätkääkään vaan siitä,että saavat kiskoa irti mahdollisimman paljon rahaa.Joustavuutta firmasta ei löydy pätkääkään!Unohdettiin ukon kanssa plustv lasku mainospinon alle ja maksettiin se pari viikkoa myöhemmin.Muistutuslaskua ei tosin ehtinyt edes tulla.Seuraava lasku kun tuli niin siinä laskutettiin etukäteen 2 kuukautta.Ukko soitti ja sanoi,että miksei sitä voi maksaa normaalisti kk kerrallaan kuten tähän asti...vastaus oli jyrkkä EI.Ukko sanoi irtisanovansa koko paskan ja siihen he tyytyväisenä vaan tuumasivat,että siitä vaan."HIENOA" asiakaspalvelua...luokatonta asiakaspalvelua!

        Itse en tajua ihmisiä jotka eivät maksa laskuja ajallaan ja sitten kehtaavat vielä kiukutella! HÄVETKÄÄ! En itsekään kyllä haluaisi omalle firmalleni tuollaisia asiakkaita. Missä oli viestisi logiikka, vai ymmärsinkö toden totta oikein;

        -maksatte laskun myöhässä
        -tämän vuoksi saatte laskun kuluvalta ajalta miltä maksu oli myöhässä sekä
        tulevalta kuulta
        -soitatte asiakaspalveluun asiasta ja syytätte firmaa
        -haluatte irtisanoa kun kiukuttelunne ei mene läpi
        -kiukuttelette siitä että tuote pyytämällänne tavalla irtisanottiin

        Hohhoijakkaa ja haukoitus tuollaiselle toiminnalle.

        Sen sijaan ymmärrän sen että irtisanomisajat ja sopimuskaudet tulee monelle vanhukselle yllätyksenä kun nuoret puhelinmyyjät ei niitä aina hoksaa tarpeeksi huudella ja korostaa. Mutta kuten joku jo hoksasi sanoa, kannattaahan ne sopimuspaperit lukea!


    • potpotpot

      Mistä tiedän, että sopimukseni on irtisanottu. Soitin plustv:n ja puhelinääni ilmoitti, että sopimus on irtisanottu. Samalla puhelinääni ilmoitti palauttavansa etukäteen maksetun summan, kun ilmoitan tilinumeroni. Näin tein. Haluant nyt tietää pitääkö kaikki paikkansa.

      • Skdjhfs

        No ei varmasti pidä. Minä irtisanoin oman PlusTV-liittymäni puhelimitse asiakaspalvelun kanssa maaliskuussa, eli jouduin maksamaan vielä huhtikuun laskun sopimusehtojen mukaisesti. Tämä minulle ok.

        Sen jälkeen lähettivät laskun toukokuun korttimaksusta ilman kanavapaketteja. Soitin asiakaspalveluun uudelleen kysyäkseni pitääkö kortti palauttaa. Vastaus: ei pidä, ohjelmavirhe, ja lasku aiheeton, ei tarvitse maksaa. Kysyin vielä asiakaspalvelijalta, että hän siis saa laskun kuitattua samantien pois, eikä mitä karhulaskuja tule enää ja vastattiin että asia on tällä selvä, ei tule karhuja. Paitsi että tänään se muistutuslasku sitten kuitenkin tuli.

        Tähän saakka siis vaatinut 3 soittoa maksulliseen asiakaspalveluunsa. Sähköposteihin ei tietenkään vastata, ja aina voi syyttää näitä "tietokonevirheitä" tai "kesätyöntekijöitä" tai mitä näitä nyt on. Todellisuudessa kyse pelkästä kusetuksesta. Penniäkään ylimääräistä en aio maksaa, ja taidan vaatia korvauksen myös turhista puheluista maksulliseen numeroon.


    • kusetettu2

      minä erehdyin antamaan kyseiselle firmalle suoravelotusoikeuden ja velottivat ensimmäisenä kuukautena 200e eivätkä suostu palauttamaan ylimääräisiä rahoja!

    • Erittäin pettynyt

      Irtisanominen ei onnistu. Plus-Tv:n asikaspalveluun palkkaamaat "asiakaspalvelijat" ovat todella hyviä ärsyttämään asiakasta eivätkä he merkitse
      irtisanomista ylös vaan sieltä tulee laskua asiakkaalle ainakin kaksi kuukautta eteenpäin. 6 kk määräaikainen sopimus jatkuu vaikka se on alun pitäen on tehty vain määräajaksi. Sopimusta tehdessä on varmistettu että sopimus katkeaa automaattiesti 6 kk kuluttua.

    • nea_u

      PlusTV (hämäräfirma)

      Tapahtuipa niin, että eräs hyvin tuntemani melko iäkäs henkilö, jolla ei taatusti ole ikinä ollut minkäänlaisia maksuhäiriöitä tilasi PlusTV:n sivuston kautta itselleen FLEX4-knavapaketin. Tilausvahvistus, jossa kovasti kiiteltiin tulikin sitten saman tien sähköpostiin jne. Mutta, mutta aikaa kului non kuukausi eikä posti tuonutkaan katselukorttia tahi sopimuspapruja. Asia alettiin sitten tiedustelemaan puhelimitse, jolloin asiakaspalvelija kyseli henkilötietoja ja alkoi väittämään, että tilaajalla oli jonkin näköinen luotonesto ja puheli päälle vielä jostain ihmeen edunvalvojasta. Mitä helvettiä? Kyseltiin, että mitä paskaa sä nyt oikein jauhat HÄ? Asiakaspalvelun tyyppi rupes väittään, että Suomen Asiakastieto OY:ssä on jotain ihme merkitöjä jostain ihme ehdoista... Soiteltiin kyseiseen lafkaan, että mitäs vitun ihme merkintöjä siellä muka on ja kenen vitun toimesta, MITÄ? Vastaus kuului, ettei heillä ollut minkäänlaisia merkintöjä ko. henkilön osalta.

      Nyt tuli pahat mieleen, vittu yrittääkö ne maksattaa 15 ekee siitä, että rekisteröityy Suomen Asiakastieto Oy:n palveluun ja tilaa sieltä itselleen omat puhtaat paperit...? Onko PlusTV ja em. lafka kenties samaa lafkaa tai muutoin kompuksessa keskenään, MITÄ? UUSI SOITTO PlusTV:n asiakaspalveluun: JUMALAUTA NYT ALKAA PLOKIT SAATANA SUOLTAAN ...
      vastaus: kortti lähtee tuleen postissa heti tänään...

    • Ex-Plussa

      Itse PlusTV:n aspa töissä olleena tiedän varsin hyvin miten heidän irtisanomiset hoidetaan. Sinänsä tyhmällä tavalla mutta jälkeenpäin mietittynä ihan fiksulla tavalla.
      ESIM asiakas jolla on eräpäivä kuun viimeinen päivä (esim. 31.10) ja haluaa irtisanoa pakettinsa. Hän soittaa tänään ja irtisanoo (14.10) jolloin paketti menee kiinni 30.11 (eli tässä tapauksessa seuraava laskutuskausi on 1.-31.11).
      MUTTA jos asiakas soittaa 1.11 ja irtisanoo pakettinsa, paketti menee kiinni 31.12, koska laskutuskausi on jo vaihtunut ja paketti menee aina SEURAAVAN laskutuskauden loppuun kiinni (eli tässä tapauksessa seuraava laskutuskausi on 1.-31.12). Jolloin tuntuu siltä että joutuu maksamaan 2kk. Näin ei ole, kannattaa vain soittaa ennen laskun eräpäivää koska PlusTV laskuttaa aina TULEVAA kuukautta ;)
      Jos joku on ottanu esim 6kk sitovan sopimuksen, hän on sitoutunut maksamaan 6kk jonka aikana pakettia ei voi irtisanoa (ellei asiakas kuole). Paketin pystyy aina sitovan kauden aikana irtisanomaan sitovan kauden loppuun, eli ei tarvitse odottaa sinne viimeiseen sitovaan kuukauteen että voi irtisanoa. Tässä ainoa huono kohta on se että jos soittaa ja tilaa 6kk sitovan jakson, pakettia ei voi irtisanoa samassa puhelussa koska tilausta ei ole rekisteröity järjestelmään jonka takia sitä ei pysty myöskään irtisanomaan. Eli jos haluaa niin soittaa esim saman viikon aikana tai laittaa sähköpostia.

      Toinen asia mikä ärsyttää itseäni suunnattomasti ovat itse ASIAKKAAT. Aina ei päde "asiakas on oikeassa" koska joskus asiakkaat eivät tiedä asioista hevon vittuakaan. Se että laittaa sähköpostia missä ei ole a) kortin numeroa, b) asiakasnumeroa, c) nimeä tai ei tiedä kenen nimissä koko asiakuus on tai c) hetua, vaikeuttaa meidän työtä ja koska sähköpostissa ei ole mitään tietoa millä etsiä asiakkuutta - et voi olettaa saavasi asiasi hoidettua kun meillä ei kuitenkaan sitä kristallipalloa ole mistä nähdä kuka olet ja mille asiakuudelle pitää tehdä muutoksia. Ja jos vielä soitat meille ja huudat ja kysyt miksi asiaa ei ole hoidettu, voit syyttää vain ja ainostaan itseäsi.

      Sainpahan purettua vihaani.

    • Toinen petetty

      Rahastusta koko homma. Eikö tätä hommaa saada millään kuriin minkään virkamiehen toimesta. Itsellä, kun sanoin sopimuksen irti tuli lasku, jossa hinta tuplaten ja kun viimein pääsin asiakaspalveluun luvattiin korjata, että maksan laskusta vain oikean summan. Sen jälkeen alkoi laskun loppu osasta tulla maksu kehoituksia ja uhkailuja. Ei meinattu päästä irti millään. Nyt erehdyttiin ottamaan Prepaid liittymä. Tehtiin avaus netissä ohjeen mukaan ja tulostin tilausvahvistuksen, mutta ei avautunutkaan. Eikun soittamaan ja odottamaan ja maksamaan kalliisti myös odotusajasta. Kun viimein pääsin läpi niin sieltä sanottiin, että ei olekkaan jostain syystä avaus onnistunutkaan. Lupasi avata heti ja kanavat näkyy tunnin kuluttua. Tässä odoteltu pari päivää jo. Kanavat päivitetty ja kaikki tehty, siitä ei kiinni.

      Tämän jälkeen opetus tullut ja emme tarvitse enää toisiamme. Varokaa kaikki.

    • jaakko v

      ei onistunut vaikka olisin halunnut vaihtaa 4 pro saman arvoiseen makx kanavaan vohan autoakin vaihtaa muka sopimusta jäljellä tarjottiin kyllä maksia lisä hinnalla

    • 7+22

      Meneekö näin, että kun irtisanon sopimuksen päättymään 30.6.2014 loppuun, niin maksan vielä yhden laskun heinäkuussa ja näen vielä heinäkuun ajan kanavia, kun on 1kk irtisanomisaika?

      • Elisa rokkaa

        Tietty näin on. Yleensä näet vielä pätkän ylimääräistä, riippuen mitä paketteja sulla on. Onneks mulla on vaan 2 viikon irtisanomisaika mikä ei ole edes sidottu kalenteriin vaan irtisanomispäivään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe