Olen suunnittelemassa siskoni ja äitini kanssa matkaa Kreikkaan Rodokselle, mutta emme ole varmoja, milloin sinne pitäisi mennä. Onko talvi paras vaihtoehto? Matkaa pitää muutenkin viivyttää vähän äitini sijoiltaan menneen jalan takia, mutta joskus kuitenkin matkalle päästäisiin. Jos jollain on neuvoja parhaasta ajankohdasta, niin kertokaa! Kiitos etukäteen!
Vastaukset 3
- Rodos
Elo, syyskuussa. Lokakuussa ei tehä sinne enää matkoja, tai ensimmäisellä viikolla vaan.
- Vink vink
Aurinkomatkat näyttää lentävän tuonne lokakuun loppuun. Jos jaksaa matkustaa, niin vaikka marraskuussa pääsee Ateenan kautta lentämällä 375 egee/hlö. Hotellin saa viikoks jopa 250 egee 2hh tai 300 3 hh eli semmonen 500 erkkiä/nuppi/viikko. Olisko tuolloin rauhallisempaa mene ja tiedä, ei ole tullut käytyä mihinkään aikaan vuodesta.
- lomailija
Vink vink kirjoitti:
Aurinkomatkat näyttää lentävän tuonne lokakuun loppuun. Jos jaksaa matkustaa, niin vaikka marraskuussa pääsee Ateenan kautta lentämällä 375 egee/hlö. Hotellin saa viikoks jopa 250 egee 2hh tai 300 3 hh eli semmonen 500 erkkiä/nuppi/viikko. Olisko tuolloin rauhallisempaa mene ja tiedä, ei ole tullut käytyä mihinkään aikaan vuodesta.
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5891420Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432