ONKO CYMA HYVÄ?

-Rollman-

Moi! Olen 12 vuotias aloittelija,ja etsin hyvää asetta.Onko CYMAN AK-47 (CM.028 hyvä?) Kestääkö akku pitkään? Mitkä kuulat sopivat hyvin? Kun Fincoinsista tilaa,niin saa 4000 kpl 0,20 g kuulia...Toivottavasti saan vastauksia...

-Rollman-

10

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffffhhhh

      Tuo cyma on hyvä mutta fincoinssist en oo varma

      • asd2536

        kannattaa verrata eri paikkojen hintoja. esim katso seuraavat sivut:

        milgear.fi
        muovisotilas.fi

        nuo 2 sivua on ainakin luotettavia.


        sitten aseesta.

        ase on näitä cyman parempia eli hyvälaatuisia kiinapyssyjä. tehoja riittää (n. 110m/s)
        olen pelannut kyseisellä aseella ja kantamaakin riittää ja ase tuntuu hyvältä kädessä.
        ase on kevyt mutta se on käyttäjästä kiinni onko se hyvä vai huono asia

        itse käyttäisin tuossa aseessa 0.20gr kuulia koska kantamaa tulee lisää mutta jos on kyse sisäpeleistä niin 0.25gr.


      • -Rollman-
        asd2536 kirjoitti:

        kannattaa verrata eri paikkojen hintoja. esim katso seuraavat sivut:

        milgear.fi
        muovisotilas.fi

        nuo 2 sivua on ainakin luotettavia.


        sitten aseesta.

        ase on näitä cyman parempia eli hyvälaatuisia kiinapyssyjä. tehoja riittää (n. 110m/s)
        olen pelannut kyseisellä aseella ja kantamaakin riittää ja ase tuntuu hyvältä kädessä.
        ase on kevyt mutta se on käyttäjästä kiinni onko se hyvä vai huono asia

        itse käyttäisin tuossa aseessa 0.20gr kuulia koska kantamaa tulee lisää mutta jos on kyse sisäpeleistä niin 0.25gr.

        Musta Fincoins on luotettava,koska kaverini tilasi sieltä aseen,ja on toiminut jo yli vuoden!
        Mutta onko ASE luotettava?


      • Khyllä
        -Rollman- kirjoitti:

        Musta Fincoins on luotettava,koska kaverini tilasi sieltä aseen,ja on toiminut jo yli vuoden!
        Mutta onko ASE luotettava?

        On. Mun pikuveljellä on toi ase ja toimii moitteettomasti. Itselläni on Cyman aks-74u täysmetalli puuosil. Kannattaa ehdottomasti ostaa toi mieluummin ku joku kallis marui jossa pienemmät lähtönopeudet ja jne. Suosittelen Cymaa lämpimästi.


    • kassipassinussi

      ei.

    • Pro softaaja

      Cyma on hyvä mun kaveri käy joka lauantaina linna Softissa ja sillä on cyman ase se on käyttänyt cyman asetta jo kymmenen vuotta.

      • Hehehehe 10 vuotta hehehe


    • Pro softaaja

      Jep

      • Onkohan tuota kyseistä Cymaa edes ollut 2003 :D saatika kaveriasi.


    • linna soft

      no onkoscyman mp5 ump blowback hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe