Minulla on semmosta kysyttävää että olen mennyt kihloihin ja olisi tarkoitus mennä naimisiin ensi kesänä
Maistraatissa mutta en tiedä kuinka siellä menetellään ostetaanko naiselle vihkisormus ja sitten annetaan
siellä ja se virkamiiestai nainen lausuu jotain siellä ja onko se valmis siellä.Tuleeko naisen vihkisormukseen
molempien nimet ja päivämäärä vai mitä siihen kuuluu laittaa voisko joku kertoa tarkemmin etten mokaa
itseäni.kiitos kiittäen etukäteen.
en halua mokata
3
829
Vastaukset
- nimimerkkitähän
Maistraatissa voi antaa sormuksen/sormukset, jos tahtoo.
Maistraatin sivuilla taitaa olla sanasta sanaan koko toimitus, jos siihen haluaa etukäteen tutustua.
Onko mikä valmis siellä? Vihkiminen? On, saatte sieltä mukaanne vihkitodistuksen.
Sormukseen voi kaiverruttaa ihan mitä itse haluaa. - Et sä mokaa
Maistraatissa kukaan ei katso sormuksienne sisään! Sormuksiin ei ole pakko laittaa jotain tiettyä tekstiä. Yleensä laitetaan kait toisen nimi ja päivämäärä. Tai voi laittaa molempienkin, jos mahtuu. Mutta sinne voi kaivertaa mitä vaan tai olla kaivertamatta. Jotkut laittavat jonkun latinankielisen (?) tms. lauseen.
Ja sormukset ei suinkaan ole pakolliset. Teillä ei tarvitse olla kummallakaan sormusta. Mutta yleisin tapa on se, että naiselle tulee sekä kihla, että vihkisormus. Miehelle vain kihla.
Kyllä siellä paikan päällä neuvotaan. Ja kun varaat aikaa voit vaikka puhelimessakin jo kysellä. Ja täällä olikin jo neuvottu maistraatin sivuille. Sinen vaan tutustumaan etukäteen, jos jännittää! - EN HALUA MOKATA
KIITOS TEILLE KUN OLETTE VASTANNEET,NYT TIEDÄN KUINKA MENETELLÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888