Minulla on semmosta kysyttävää että olen mennyt kihloihin ja olisi tarkoitus mennä naimisiin ensi kesänä
Maistraatissa mutta en tiedä kuinka siellä menetellään ostetaanko naiselle vihkisormus ja sitten annetaan
siellä ja se virkamiiestai nainen lausuu jotain siellä ja onko se valmis siellä.Tuleeko naisen vihkisormukseen
molempien nimet ja päivämäärä vai mitä siihen kuuluu laittaa voisko joku kertoa tarkemmin etten mokaa
itseäni.kiitos kiittäen etukäteen.
en halua mokata
3
835
Vastaukset
- nimimerkkitähän
Maistraatissa voi antaa sormuksen/sormukset, jos tahtoo.
Maistraatin sivuilla taitaa olla sanasta sanaan koko toimitus, jos siihen haluaa etukäteen tutustua.
Onko mikä valmis siellä? Vihkiminen? On, saatte sieltä mukaanne vihkitodistuksen.
Sormukseen voi kaiverruttaa ihan mitä itse haluaa. - Et sä mokaa
Maistraatissa kukaan ei katso sormuksienne sisään! Sormuksiin ei ole pakko laittaa jotain tiettyä tekstiä. Yleensä laitetaan kait toisen nimi ja päivämäärä. Tai voi laittaa molempienkin, jos mahtuu. Mutta sinne voi kaivertaa mitä vaan tai olla kaivertamatta. Jotkut laittavat jonkun latinankielisen (?) tms. lauseen.
Ja sormukset ei suinkaan ole pakolliset. Teillä ei tarvitse olla kummallakaan sormusta. Mutta yleisin tapa on se, että naiselle tulee sekä kihla, että vihkisormus. Miehelle vain kihla.
Kyllä siellä paikan päällä neuvotaan. Ja kun varaat aikaa voit vaikka puhelimessakin jo kysellä. Ja täällä olikin jo neuvottu maistraatin sivuille. Sinen vaan tutustumaan etukäteen, jos jännittää! - EN HALUA MOKATA
KIITOS TEILLE KUN OLETTE VASTANNEET,NYT TIEDÄN KUINKA MENETELLÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993