CemusWorld on foorumiroolipeli, jonka pääpaino on eläytymisessä ja hahmojen keskeisessä vuorovaikutuksessa. Peli soveltuu hyvin myös aloittelijoille ja monenikäiselle porukalle. Kaikki Cemuksessa pelatut pelit ns. raportoidaan ja niistä rakentuu peli peliltä ehjempi maailma.
Erikoista Cemuksessa ei ole se, että pelit ovat lähinnä nykyaikaan sijoittuvia yliopisto- ja lukiopelejä. Tärkeämpi kuin miljöö tai aikakausi on se, että peliä voi halutessaan pelata muiden pelaajien kanssa sovittaessa myös esimerkiksi messengerin kautta ja kaikki tapahtumat silti tallentuvat peliin.
Myös vuorovaikutus pelaajien, moderaattoreiden ja adminien välillä on tärkeä Cemukselle. Maailma muuttuu jokaisen pelin myötä, joten vasta-alkanutkin ropettaja pääsee muuttamaan CemusWorldin historiaa pysyvästi.
Jos tahdot olla osallinen jo tänään, kun pelit vasta alkavat, pääset kiinni juoneen. Eikä muu ole tärkeää kuin se, että sinulla on taatusti hauskaa hyvässä seurassa.
Ensimmäinen foorumin peli sijoittuu CemusCollageen; mene ja laita hahmosi opiskelemaan, jotta hän saisi hyvät arvosanat collagesta, tapaisi ystäviä tunneilla ja asuntolassa ja pääsisi tahtomaansa ammattiin. Sillä CemusCollagesta hahmosi voi siirtyä toiseen peliin, ja jatkaa haluamallaan tiellä.
CemusWorld
EvilBunny
1
368
Vastaukset
- EvilBunny
Ja se linkki on:
http://p1.foorumi.info/cemusworld/index.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605654- 1002941
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.232165- 211918
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911707Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3401680Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791616- 251422
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o631371Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2181335