sivusto...

ei aukee

Tietääkö joku miksi rcpro.fi sivustolle ei pääse??? Mulla ainakin näyttäs työntävän jollekkin http://vir-tuta.ru/include/index.php sivulle. Olen yrittänyt googlen kautta sekä suoraan www.rcpro.fi

4

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Troijalainen estetty! Yrität vitun urpo laittaa tänne vaan viruksia ja troijia!!! Painu vittuun spede!!!

      • ei aukee

        Ole sää pässi hiljaa, ku yritän juurikin päästä tuonne rcpro.fi sivulle, mutta ku väkisin kääntää tolle .ru sivulle. Tuotahan minä täs juuri kyselen jot mikä tolle sivustolle on tullut, kun vielä eilen sinne pääsi ihan ongelmitta mutta tänään alkoi käännellä jonnekkin ihan muualle. Jotta jos jollain olisi tietoa asiasta. Onks tää taas joku venäjältä tehty nettihyökkäys?

        On taas järki jollaan mukana. Opettele lukemaan ensin ja sitten vasta klikkailet niitä linkkejä UUNO!!

        Kiva ku on taas törpöt liikenteessä.


      • .....
        ei aukee kirjoitti:

        Ole sää pässi hiljaa, ku yritän juurikin päästä tuonne rcpro.fi sivulle, mutta ku väkisin kääntää tolle .ru sivulle. Tuotahan minä täs juuri kyselen jot mikä tolle sivustolle on tullut, kun vielä eilen sinne pääsi ihan ongelmitta mutta tänään alkoi käännellä jonnekkin ihan muualle. Jotta jos jollain olisi tietoa asiasta. Onks tää taas joku venäjältä tehty nettihyökkäys?

        On taas järki jollaan mukana. Opettele lukemaan ensin ja sitten vasta klikkailet niitä linkkejä UUNO!!

        Kiva ku on taas törpöt liikenteessä.

        hei trolli separi. Pidä sinä nyt vaan se tupasi kiini äläkä laita niitä linkkejäsi tänne! Et varoitellut etukäteen tosta linkistä mitään! Vituttaa kun tollaset aivottomat idiootit laittaa noita troija linkkejään ja näin yrittävät saada tuhoa aikaan...


      • ei aukee
        ..... kirjoitti:

        hei trolli separi. Pidä sinä nyt vaan se tupasi kiini äläkä laita niitä linkkejäsi tänne! Et varoitellut etukäteen tosta linkistä mitään! Vituttaa kun tollaset aivottomat idiootit laittaa noita troija linkkejään ja näin yrittävät saada tuhoa aikaan...

        Kuten sanoin törpöt liikenteessä.
        Sitä paitsi mulla ei ole "tupaa" ku kerrostalossa asun. Eli opettele lukemaan sekä kirjoittamaan ennen kuin alat avautuu.

        Ja hölmökin näkee(ei koske eräitä) jotta toi sivusto .ru ei ole järin järkevä.
        Ja ja minä kysyin miksi toi rcpro.fi sivusto ei aukea vaan ohjautuu tuonne .ru sivustolle, en käskenyt/mainostanut tuota .ru sivustoa klikkaamaan.
        Vaan minkäs teet, ku ei joku ymmärrä keskustelun aihetta vaan klikkailee kaikki linkit ensin ja sitten alkaa syyttelee toisia ja sitten jatkaa syyttelyä ja jatkaa ja jatkaa ja eikä loppujen lopuksi lue keskustelun kirjoituksia tai ei ymmärrä.

        Se on voi voi ja henk. kohtanen kyynel.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe