Oletko ollut syömässä? Oletko syönyt syömingissä? Saako alle 8 hlön porukka syömingit?
Onko hinta-laatu-suhde kohdallaan? Mielipiteesi?
Ravintola Troika
21
2341
Vastaukset
- lempiravintolani
Troika on ehdottomasti yksi lempiravintoloistani Tallinnassa. Palvelu on mielestäni erittäin hyvää, paikka erittäin tunnelmallinen ja näkemisen arvoinen. Iltaisin usein esityksiä kuten tanssia, musiikkia ym. Syömingeistä en tiedä, en muista kuinka monta meitä on yleensä ollut.
- harmittavaa
Troikassa meille tuotiin kylmiä blinejä, varmaan koottu pöydissä jo kerran olleilta tarjottimilta. Kun pyysimme kunnollisia blinejä, palvelu muuttui välittömästi töykeäksi. Laskutuksessakin onnistuivat kehittämään sählingin ja jälkikäteen totesimme, että tulipa tosi kalliiksi. Ei ikinä Troikaa eikä muita venäläisiä ravintoloita!
- --------------------
harmittavaa kirjoitti:
Troikassa meille tuotiin kylmiä blinejä, varmaan koottu pöydissä jo kerran olleilta tarjottimilta. Kun pyysimme kunnollisia blinejä, palvelu muuttui välittömästi töykeäksi. Laskutuksessakin onnistuivat kehittämään sählingin ja jälkikäteen totesimme, että tulipa tosi kalliiksi. Ei ikinä Troikaa eikä muita venäläisiä ravintoloita!
Oliko Troikassa venäläisiä tarjoilijoita hommissa? Sitten töykeän käytöksen ymmärtää!
Törkeämpiä käytökseltään olevia en ole missään maailmalla tavannut muita kuin venäläisiä!!!
Maassa maan tavalla....
- Aarwiid
Troika on rahastuspaikka. Ruoka on vaatimatonta tasoa, annokset pieniä ja lisäksi tarkoilijat ovat töykeitä.
Hyviä ruokailupaikkoja Tallinnassa ovat mm:
La Bottega
Ö
Chedi
Bocca
Tchaikovsky
Ribe
Chakra
Africa Kitchen- EI ÖRVELEILLE
RIBE oli positiivinen kokemus...hyvää ruokaa ja ammattitaitoinen henkilöstö
- Turistit
Meilläkin oli epämielyttävä kokomus Troikassa. Mädissä inhottava sivumaku ja palvelu töykeää. Lopuksi tarjoilija rupesi valittamaan, kun annoimme vain kolme euroa tippiä, vaati kymmentä prosenttia loppulaskusta joka oli 130 euroa. Emme tietenkään maksaneet.
paska paikka, älkää vaivaituko.- troitroi
Ollaan varmaan oltu eri ravintolassa sillä en tunista yhtään noista negatiivisista kokemuksista (olen käynyt Troikassa varmaan lähes 10 kertaa). Hintataso on ihan ok ja annokset ovat ainakin meistä olleet oikein reilun kokoisia. Ruoka on aina lämmintä ja hyvää. Palvelu on välillä oikein hyvää ja välillä ihan asiallista; huonoa ei koskaan. Suosittelen Troikaa!
Ainoa riski ko. paikassa on, että siellä on usein isohkoja seurueita, joille vodka ei sovi ja alkavat metelöidä ja häiriköidä. Kerran taisi olla joku suomalaisten autotarvikemyyjien porukka, joka käyttäytyi tökerösti. Tosin yleensä porukka on ihan normaalia.
Syömingeistä en ole tuolla koskaan kuullut, mutta Olde Hansassa niitä tarjotaan. - Hannele
troitroi kirjoitti:
Ollaan varmaan oltu eri ravintolassa sillä en tunista yhtään noista negatiivisista kokemuksista (olen käynyt Troikassa varmaan lähes 10 kertaa). Hintataso on ihan ok ja annokset ovat ainakin meistä olleet oikein reilun kokoisia. Ruoka on aina lämmintä ja hyvää. Palvelu on välillä oikein hyvää ja välillä ihan asiallista; huonoa ei koskaan. Suosittelen Troikaa!
Ainoa riski ko. paikassa on, että siellä on usein isohkoja seurueita, joille vodka ei sovi ja alkavat metelöidä ja häiriköidä. Kerran taisi olla joku suomalaisten autotarvikemyyjien porukka, joka käyttäytyi tökerösti. Tosin yleensä porukka on ihan normaalia.
Syömingeistä en ole tuolla koskaan kuullut, mutta Olde Hansassa niitä tarjotaan.Sama kokemus. Aina hyvää ruokaa ja hyvää palvelua. Lisäksi tanssiesitykset aivan mahtavia
- NO TIPPS
ASIAKAS ITSE PÄÄTTÄÄ MITÄ TIPPIÄ ANTAA,,,JOS RUOKA JA PALVELU HUONOA ON TIPPI 0
- ensi kuussa taas
Hannele kirjoitti:
Sama kokemus. Aina hyvää ruokaa ja hyvää palvelua. Lisäksi tanssiesitykset aivan mahtavia
Samoin täällä! Vain myönteistä kerrottavaa, ja on käyty kymmenen vuoden aikana varmaan 20 kertaa. Hintansa väärtti ja edullinenkin sijaintiinsa nähden. Joillekin vaan kaikki "veijo esson baarista" poikkeava on kallista jne.
- Muumi_2
Hyvä ruoka ja palvelu. Tipithän kuuluu hyviin tapoihin.Kannattaako lähteä muualle kun Suomeen ellei mitään ymmärrä.
- vladim
Olen samaa mieltä! Trioika on Tallinnan venäläisistä edullisin ja aina olen saanut rahoilleni vastinetta. Joidenkin kannattais pysyä takahikiällä rossossa/amarillossa.
- Masve
Ryhmäämme huijattiin törkeästi Virossa, Raatihuoneentorin laidalla olevassa venäläisessä Troika ravintolassa...lasku nousi netistä katsottuun hintaan verrattuna 30,60€ (me maksoimme yli 43€/ateria) ns. ALV nosti laskun hintaa yli 90€, vodka snapsi 10€/ kpl/hlö ja vielä yli 700€ laskun jälkeen olisi tarjoilijalle pitänyt maksaa juomarahaa 10% laskun summasta joka olisi ollut yli 70€. Henkilökunta alkoi uhkailemaan, kun kyseenalaistimme laskun loppusumman!
Meillä on Saarenmaalla mökki ja aika usein käymme Virossa asian tiimoilta ja koskaan emme ole joutuneet näin räikeän huijauksen kohteeksi!- lohjan poika
Taitaa kaduttaa, kun oltiin olevinaan niin varakkaita ja rahat ei sitten riittäneetkään. Minulla vain myönteisiä kokemuksia Troikasta, sentään syönyt ainakin 15 kertaa. Turha ruikuttaa usealla palstalla samasta asiasta, pysy savossa.
- Perästroikaa
Kävin syömässä Troikassa. Ajattelin laittaa oikein elämän risaiseksi tilaamalla kalleimman listalta löytyvän pihvin :) (hintaa siis ihan vähän päälle Helsingin hesburgerin "aterian" eli ~23 egeä) Pöperö tuli pöytään kuten menussa lukee, eli tirisevänä ja kuumalla parilalla. Liha oli mureaa pinnasta, mutta pihvi ikävä kyllä keskeltä täysin raaka. Siis nyt ei puhuta medium miinuksesta, vaan raa'asta lihasta. Pihviä ei oltu kypsytetty, vaan ainoastaan käristetty pinnasta. Ainut mauste, jota lihan valmistuksessa oli käytetty, oli päälle lätkäisty voi. Ei edes venäläiseen tyyliin valkosipiulia, vaan pelkkää voita. Perunalohkot olivat ilmeisesti pakastetavaraa (koska suomalaisille ravintola-annos täytyy saada kolmessa minuutissa kuten McDonaldsissa, muuten alkaa itku palvelun hitaudesta) jotka oli kuumennettu suun polttaviksi mikrossa ja sitten upotettu pihvin päältä sulaneeseen voihin. Höysteet olivat OK suolakurkkuineen ja sienineen. Jätin annoksen kesken ja päätin keskittyä ruokajuomiin, jotka olivat aluksi olutta janon sammuttamiseen, sitten talon viiniä ja vettä. Kalja oli kylmää ja viini ihan OK.
Arvio Troikasta.
Sijainti: **** Mukava paikka istua ilta-auringossa.
Palvelu: *** Palvelua saa kun pyytää, erikseen ei kuitenkaan tulla tarjoamaan.
Ruoka: ** Hyvät raaka-aineet, mutta turistirysätyyliin hätäilemällä pilattu.
Kokonaisuus: **½ Kaljalla voi käydä, mutta syödä kannattaa muualla. - Ah ja voih
Saimme myös melko töykeää palvelua viimeiseksi jäävällä ruokailukerrallamme. seurueessamme kaksi perhettä. Ruoka oli kuivaksi kypsennettyä, kun siitä huomautimme alkoi olkien nostelu.. Valitettavasti vatsat oli täytettävä muualla, miljöö hieno, palvelu surkeaa, ruoka umpisurkeaa.
- pläts
Hyvä ruoka,kysykää mitä se sisältää ja pitäkää mielessä tai merkatkaa muistiin mitä tilaatte ja edenkin hinnat. Muuten saattaa tulla erimielisyyttä laskun kanssa.
- Ah ja voih
eli kun menet Troikaan; ota muistiinpanovälineet mukaan? Niinkö? Jos menen lomallani syömään, käytän paikkoja joihin voin luottaa. Troika ei kuulu niihin.
- ulos syömääm
Ah ja voih kirjoitti:
eli kun menet Troikaan; ota muistiinpanovälineet mukaan? Niinkö? Jos menen lomallani syömään, käytän paikkoja joihin voin luottaa. Troika ei kuulu niihin.
Minä olen mennyt ja menen uudelleenkin. Ilman muistiinpanovälineitä... Kokemusta varmaan 15-20 kertaa, kahden hengen porukasta aina kahdenkymmenen hengen seurueeseen asti. Huijattu ei ole koskaan. Joillekin vaan hese sopii paremmin?
- 6+17
ulos syömääm kirjoitti:
Minä olen mennyt ja menen uudelleenkin. Ilman muistiinpanovälineitä... Kokemusta varmaan 15-20 kertaa, kahden hengen porukasta aina kahdenkymmenen hengen seurueeseen asti. Huijattu ei ole koskaan. Joillekin vaan hese sopii paremmin?
Tallinnassa on hyviä ravintoloita, ei tarvitse huonoon palveluun tyytyä. Suomalaisille valitettavan usein kelpaa kaikki mitä eteen tuodaan, harvemmin reklamoidaan. Kun tarjoilija kysyy, että "maistuiko?" kaikki nyökyttelee tyytyväisenä vaikka puolet on syömättä eikä ruoka ollut ollenkaan sitä mitä piti.
Onneksi nykyään ihmiset osaavat vaatia jo laatua ja palvelua kun ovat maailmaa enemmän kiertäneet. Tippi taitaa joissakin maissa kuulua itsestäänselvyytenä mutta Viro ei ole näitä maita. Se on tässä suhteessa kuin Suomi, sitä maksetaan vain hyvästä palvelusta.
Itse olen menossa Tallinnaan viikon päästä ja pöytävaraus hyvästä ravintolasta on jo tehty illaksi, koska samana päivänä ei enää pöytää saa.
Hyvä vaan kirjoitella tänne kokemuksista, tämä on se paras puskaradio joka kuuluu kauas. Troikassa en ole koskaan käynytkään, koitan välttää näitä turistirysiä.
- Hyviä paikkoja?
Olemme kerran käyneet Troikassa kuuden aikuisen illallisporukassa. Periaatteessa ihan tunnelmallinen paikka ja ruokakin ok, mutta ei niin erityistä kuin odotuksemme olivat. Tarjoilijattaret hoitivat ystävällisesti työnsä, mutta vaatenaulakon vastaavan kanssa asiointi ei ollut oikein mukavaa. Ehkä annoimme liian vähän (mielestämme ihan normi tipin) tippiä hänelle, mutta oli nuiva ja jopa täykeä ojentaessaan takkejamme. Ehkä odotti vielä suurempaa kiitollisuuden osoitusta meiltä. Emme ole enää käyneet ko. paikassa.
Onkohan kukaan käynyt viime aikoina Vanaemo Juureksessa tai Elevantissa, ne ainakin ovat olleet vuosien saatossa myönteisiä kokemuksia.
Onko Sadaman lähellä sattumoisin mitään hyvää ruokapaikkaa?
Pepper Sack ei myöskään ollut niin hyvä kuin luulimme, maineensa perusteella siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865