gsx750f

tehoputki

Moi.

Onko kellään kokemusta 750 "äffään" tehoputken laitosta?
Onko juurikaan hyötyä,koveneeko äänet paljon matkaa ajaessa yms?
Kokemuksia ja hyviä vastauksia vailla kiitos!

3

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m83pori

itse laitoin -03:seen 750f:ään tehoputken mut pelkästään sen vaikutuksista en osaa kertoa. pistin samalla suuttimet uusiksi ja syttypyörän asentoa muutin.. noilla muutoksilla huomasi kyllä eron. toki eroa vakioon ei hirveästi tuu mut niin kuitenkin et huomaa. oikeastaan sinä 80km/h ja siitä eteenpäin huomaa kiihtyvyydessä suurimman eron. ja kyllähän ne äänet kovenee kun tuli täysin avoin putkisto. mut nyt se sentään kuulostaa hiukan moottoripyörältä. itseäni ei häiritse noi äänet matkavauhdissa. ja plussana noissa äänissä ettei koneen "perus" kilkatukset kuulu. ite en vakiota takaisin laita...

• tehoputki

Ihan hyvältä kuulostaa,pitääpä itsekkin laittaa talven aikana samat hommat,jos sillai välttyisi myös keväisestä pyöräkuumeesta:)
        Huomasitko kulutuksessa eroja noiden jälkeen,viehän se varmaan vähä enemmän jos isommat suuttimet laittaa..

• m83pori
        tehoputki kirjoitti:

Ihan hyvältä kuulostaa,pitääpä itsekkin laittaa talven aikana samat hommat,jos sillai välttyisi myös keväisestä pyöräkuumeesta:)
        Huomasitko kulutuksessa eroja noiden jälkeen,viehän se varmaan vähä enemmän jos isommat suuttimet laittaa..

eipä juuri kulutuksessa huomannut. ehkä hiukan mut ei noilla kulutuksilla voi erosta puhua.. tietenkin kun syttypyörän asentoa muutin niin aloin käyttämään 98:a 95:n sijaan. siinä suurin ero tuntui. no esim. 240km rauhallista matka-ajoa n.80-110km/h niin kulutus oli alle 5litraa/100km. eli normaalissa ajossa muutu lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe