Aloitan opiskelut käyttäytymistieteellisessä ja etsin kämppäkaveria / huonetta solusta /kämppää 1. syyskuuta lähtien. Oon (kohta) 20-vuotias huippukiva tyttö ja aika paljon menossa eli en mikään hiljainen kotihiiri, mitkään etkoilut/jatkoilut ei siis varmastikkaan mua haittaa. Siisti sen sijaan oon enkä varmaan jaksais mitään karseeta sotkua katella eli samanhenkinen ihminen haussa. Tällä alkais olla nyt vähän kiire kun ei huvittais minkään sillan alle muuttaa kerta noi yksiöiden hinnatkin on ihan pilvissä niin pliis ottakaa yhteyttä! Mun vuokran kipuraja menee 400 eurossa kaikkineen kuluineen.
kaisukosonen (at) hotmail.com
HKI: kämppä/huone/kämppäkaveri haussa!
asdfga
2
425
Vastaukset
- asdfgf
Kämppis on löytynyt :-)
- Henrika V
Elikkä mullakin hyvin kiireellinen asunnon tarve ja tuo ilmoituksesi oli samalainen minkälaista itsekin olen kirjoitellut vaikka minne, että samoilla linjoilla mentäs. Täällä olisi siis kämppis tarjolla!! Jos kiinnostaa otathan yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784