elikä.. tässä on nyt semmosta onkelmaa ollu että tahtoo jättää kierroksille kun pysähtyy ja hitaasti laskee kierrokset tyhjäkäynnille että lähtiskö vika löytymään niistä kaasareitten alipaine kalvoista kun tuntuvat hieman löysiltä.. onko kukaan joutunu koskaan vaihtamaan niitä ja minkähän hintasia lähtevät olemaan.. pyörä on vm.-91 ja muitaki oireita voi ehotellaan.. ideoita otetaan vastaan.. vaikka huonoja.. =)
zzr 600 jää "kierroksille"
4
637
Vastaukset
- Kaasarit
"Synkattu" koska viimeksi..??
- sakisti
viime kesänä mutta melekeen pittää vielä kerran koettaa.. ja ei kummennu kyllä viimekerrallakaan ku käytin sääjätyksillä
- vari
Ensiksi täytyy myöntää etten ole kyseisiä kaasareita koskaan nähnytkään mutta puhun yleisesti. Korjatkaa jos olen väärässä. Ei pitäisi olla alipainekalvoista kiinni. Kalvon takana on vastajousi joka painaa kalvoa alaspäin. Ei voi siis jäädä kantamaan ellei kalvolle jää vaikuttamaan paine-ero. "Perhosläppä" tekee paine-eron päästämällä ilmaa sylinterille. Tällöin kalvo nostaa luistia. Tyhjäkäynnillä polttoaine todennäköisesti kulkee pieniä salakäytäviä pitkin joiden ulostuloaukko on ennen ja jälkeen lähellä läppää . Kun läppä suljetaan, paine-ero hellittää ja luisti laskee. Siispä "perhosläppä" voisi olla tarkemman tarkastelun aiheena. Kaasuvaijerin on suorassa yhteydessä tähän läppään. Läppä voi jumittaa tai vaijeri jumittaa. Jos läppä jää raolleen, jää myös kalvo ja luisti hieman ylös. Näin siis alipainekaasuttimissa mitä itse olen availlut.
- timingadvancer
Tarkasta sytytyksen ennakonsäätimen toiminta,jos jouset ovat kuoleentuneet, niin palauttaa miten sattuu painoja kaasua löysätessä. Minun KZ750E:ssä kävi näin, putsasin ja synkkasin kaasareita, ei auttanut, viimein
irroitin ko.säätimen ja huomasin, etteivät painot palautuneet joka kerta tyhjäkäyntiasentoon, kyse oli noin millistä, mutta se riitti. Nyt uudella Timing advance:rilla pelaa kuin junan klosetti, ko.vekottimen tilasin Ruotsista
Spinnin Wheel firmasta, hinta 45€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4022699Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys172138Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1112135- 1061665
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2321511Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861210Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1931149Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1491141Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601053TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201040