hei! elikkä olen vienyt esteettömyystodistuksen mastraattiin henk.koht. viime tiistai ja ne sano että torstaina sen pitäsi tulla viimeistää kotiin...eipä ole näkynyt..joten jo se esteettömyystodistus hukkuu tai jotain.. niin saako sen heti paikanpäällä maistraatissa uuden vai pitääkö taas uudelleen täyttää samanlainen lappu ja ootta 7 pv:ää...onko kellään kokemusta!!
ps. oon ihan panikissa ku tarvitaan se ens to mennessä!!
ësteettömyystodistus!!
levoton!!!
1
813
Vastaukset
- Häät tulossa
Esteetömyystodistuksen saa aikaisintaan seitsemän päivän jälkeen. Saitte varmasti mukaan esitteitä, joissa nämä asiat mainitaan. Se on voitu antaa myös suoraan papille eikä tule ollenkaan kotiin. Soitto maistraattiin ja asia selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453353
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683173Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302905Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1582723- 252199
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛112059Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141618Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231467Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31327- 151316