Allekirjoittanut haluaisi ostaa rintamaitoa yksityiseltä henkilöltä sopuhintaan pulloittain.
Mistä tällainen olisi mahdollista toteuttaa??
Mistä voisi ostaa rintamaitoa, yksityiseltä??
68
9124
Vastaukset
- milla.
PS Pääkaupunkiseudulta luottamuksella
- ihmettelevä ostaja
kyllä ensin parutaan täällä, että minulla on ylimääräistä äidinmaitoa myynnissä, mutta sitten kun joku ottaa yhteyttä maidon ostamis tarkoituksessa. niin sitä ei voikkaan sitten myydä yksityiselle henkilölle, vaikka toinen haluaisi ostaa sitä 0,5 l - eteenpäin. itsekin olen parinkertaan kysellyt, mutta aina myydä peruttaa tai keksii jotakin muuta. minun mielestä ei kannata mainostaa äidinmaitoa, jollei sitten pysty tosissaan myymään sitä ostajalle.
- bn,mcbn,bn
ihmettelevä ostaja kirjoitti:
kyllä ensin parutaan täällä, että minulla on ylimääräistä äidinmaitoa myynnissä, mutta sitten kun joku ottaa yhteyttä maidon ostamis tarkoituksessa. niin sitä ei voikkaan sitten myydä yksityiselle henkilölle, vaikka toinen haluaisi ostaa sitä 0,5 l - eteenpäin. itsekin olen parinkertaan kysellyt, mutta aina myydä peruttaa tai keksii jotakin muuta. minun mielestä ei kannata mainostaa äidinmaitoa, jollei sitten pysty tosissaan myymään sitä ostajalle.
ihan uteliaisuutta vaan, miks joku tahtoo ostaa äidinmaitoo? itellekkö?
- im.äiti
bn,mcbn,bn kirjoitti:
ihan uteliaisuutta vaan, miks joku tahtoo ostaa äidinmaitoo? itellekkö?
nuo näyttävät täällä sitä haluavan:((( Ei ole eka viesti aiheesta. Yököttävää..
- ihmettelevä ostaja
im.äiti kirjoitti:
nuo näyttävät täällä sitä haluavan:((( Ei ole eka viesti aiheesta. Yököttävää..
kerro sitten parempi paikka, mistä sitä äidinmaitoa voisi ostaa. kyseinen henkilö voi vaikka
tarvita sitä maitoa sairauden vuoksi. käytetään sitä vaippojakin aikuisena virtsasairauksien vuoksi. - ,
kerro sitten parempi paikka, mistä sitä äidinmaitoa voisi ostaa. kyseinen henkilö voi vaikka
tarvita sitä maitoa sairauden vuoksi. käytetään sitä vaippojakin aikuisena virtsasairauksien vuoksi.minkä sairauden hoitoon aikuinen ihminnen tarvitsee äidinmaitoa. (urbaaneja kaup.legendoja ei lasketa mukaan..)
Tämä äidinm. versus vaipat ei oikein auennut.. - ihmettelevä ostaja
, kirjoitti:
minkä sairauden hoitoon aikuinen ihminnen tarvitsee äidinmaitoa. (urbaaneja kaup.legendoja ei lasketa mukaan..)
Tämä äidinm. versus vaipat ei oikein auennut..Jos kerran kysyit, että mihin aikuinen tarvii äidinmaitoa. Asia voi johtua vaikka vauva aikaisista asioista, jonka johdosta on jäänyt virtsasairaus eli käyttää vaippoja, tuttia, tuttipulloa jatkuvasti.Sitten kysyinen ihminen on ihan rehellisesti puhunut tästä asiasta terveyskeskus-
lääkärin kanssa ( oma lääkäri ). Lääkäri on voinut käskeä/ tiedustellä yksityisiltä henkilöiltä
äidinmaitoa. Tuliko nyt asia sinulle tarpeeksi selvästi kerrottua. Mutta ainahan asioista täytyy
jonkun tulla valittamaan. - Anonyymi
Hei. Tämän ilmoituksen voi poistaa, koska ei ole tullut yhtään vastauksia.
- Anonyymi
Tämän ilmoituksen voi poistaa, koska ei ole tullut järkeviä vastsuksia.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
Anonyymi kirjoitti:
ostaisin rintamaitoa.
sp [email protected].Sipoosta löytyy litroittain, kunhan hinnasta päästään sopuun!
- Anonyymi
Frono kirjoitti:
Sipoosta löytyy litroittain, kunhan hinnasta päästään sopuun!
Hei. Vieläkö teillä olisi myytävänä äidinmaitoa , ja mikä olisi mahdollinen hinta
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Vieläkö teillä olisi myytävänä äidinmaitoa , ja mikä olisi mahdollinen hinta
Löytyy reilusti ja lisää tulee! Hinnasta voidaan keskustella. Mitä ajattelisit? Onnistuuko nouto Sipoon alueelta?
- Anonyymi
Frono kirjoitti:
Löytyy reilusti ja lisää tulee! Hinnasta voidaan keskustella. Mitä ajattelisit? Onnistuuko nouto Sipoon alueelta?
Hei. Kyllä minulle sopii nouto täältä Sipoosta asti. Kun vain saan tietää nouto osoitteen. Ja mikä olisi sinulla luovutettava maito määrä, että pyytämäsi korvaus hinta. Ilmoittele
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Kyllä minulle sopii nouto täältä Sipoosta asti. Kun vain saan tietää nouto osoitteen. Ja mikä olisi sinulla luovutettava maito määrä, että pyytämäsi korvaus hinta. Ilmoittele
Vähintään 10l löytyy heti luovutettavaksi. Ajattelin hinnaksi 20e/l. HUS maksaa äidinmaidon luovutuksesta 17e/l.
Mikäli kuulostaa hyvältä, niin laita mulle viestiä KIK-sovelluksessa nimimerkille frono251, niin sovitaan noudon ajankohta!- Anonyymi
Frono kirjoitti:
Sipoosta löytyy litroittain, kunhan hinnasta päästään sopuun!
Hei. Voisitko kertoa äidinmaito tilanteesta vähän lisä tietoja. Ja Sipoo on aika suuri alue hakee.
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Kuinka paljon pidät hintaa äidinmaidoilla. Ja missä päin Sipoosta sitten myytävänä.
Frono kirjoitti:
Vähintään 10l löytyy heti luovutettavaksi. Ajattelin hinnaksi 20e/l. HUS maksaa äidinmaidon luovutuksesta 17e/l.
Mikäli kuulostaa hyvältä, niin laita mulle viestiä KIK-sovelluksessa nimimerkille frono251, niin sovitaan noudon ajankohta!Minulla ei käytössä mitään KIK sovellusta. Anteeksi
Rintamaito kirjoitti:
Minulla ei käytössä mitään KIK sovellusta. Anteeksi
Puhelimeen saa helposti ladattua ilmaiseksi.👍
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Voisitko kertoa äidinmaito tilanteesta vähän lisä tietoja. Ja Sipoo on aika suuri alue hakee.
Myyn 20e/l, nouto Nikkilästä.
10l pystyn myymään heti.
En jaa tänne numeroa/osoitetta.
Laita KIK-sovelluksen kautta viestiä nimimerkille frono251, niin sovitaan ajankohta!
- milla.
Taitaa täällä tosiasiassa olla vaikeutta saada myöskään asiallista vastausta. Allekirjoittanut ei rupea ainakaan syytä kertomaan...sillä oli se miten siedettävä tai ei niin täältä saa ahdasmielisten ihmisten nälvimisen
- Entinen meijerimamma
Kysele mieluumin imetystukilistan kautta.
Kymmenisen vuotta sitten esikoiseni, kuin myös kaverin esikoinen olivat vauvoja. Kaverin imetys epäonnistui, multa tuli maitoa yli tarpeiden, myin sitä sairaalaan (kun oma pakastin oli täyttynyt). Kaverin vauvan kasvu oli vaan niin pirun hidasta... Joten lopulta sitten kaveri otti minun pakastemaitoni ja syötti ne vauvalleen (korvikkeiden ohella, noin riittivät pidempään parantaen myös korvikkeiden imeytymistä samalla). Kaverin vauva kasvoi huomattavasti paremmin sinä aikana kun sai lahjoitettua AITO-maitoa.
Ei todellakaan ole mikään huono idea ohjata aitoa oikeaa (ja huom. järkyttävän KALLISTA) maitoa niille jotka sitä tarvitsevat. Naurettavaa että toisaalla menee viemäriin ylimääräiset aito-maidot, kun toisaalla syötetään vauvalle halpaa kopio-maitoa. Litrahinta aidolla on 15€ ja kopiolla 1,5€. - Ihmettelevä ostaja
Entinen meijerimamma kirjoitti:
Kysele mieluumin imetystukilistan kautta.
Kymmenisen vuotta sitten esikoiseni, kuin myös kaverin esikoinen olivat vauvoja. Kaverin imetys epäonnistui, multa tuli maitoa yli tarpeiden, myin sitä sairaalaan (kun oma pakastin oli täyttynyt). Kaverin vauvan kasvu oli vaan niin pirun hidasta... Joten lopulta sitten kaveri otti minun pakastemaitoni ja syötti ne vauvalleen (korvikkeiden ohella, noin riittivät pidempään parantaen myös korvikkeiden imeytymistä samalla). Kaverin vauva kasvoi huomattavasti paremmin sinä aikana kun sai lahjoitettua AITO-maitoa.
Ei todellakaan ole mikään huono idea ohjata aitoa oikeaa (ja huom. järkyttävän KALLISTA) maitoa niille jotka sitä tarvitsevat. Naurettavaa että toisaalla menee viemäriin ylimääräiset aito-maidot, kun toisaalla syötetään vauvalle halpaa kopio-maitoa. Litrahinta aidolla on 15€ ja kopiolla 1,5€.Hei. Voisitko sitten auttaa ja kertoa, että mistä saan imetystukilistaan yhteyttä, että pystyisi heidän kanssaa käymään keskusteluita. Kyseisellä maidolla olisi todella tarvetta, ja hinnaltaan se ei ole päätä huimaava. Olemme valmiit maksamaan tuon 15 € / litra, kunhan vain saisi edes vähän äidinmaitoa.
- ----------------
Ihmettelevä ostaja kirjoitti:
Hei. Voisitko sitten auttaa ja kertoa, että mistä saan imetystukilistaan yhteyttä, että pystyisi heidän kanssaa käymään keskusteluita. Kyseisellä maidolla olisi todella tarvetta, ja hinnaltaan se ei ole päätä huimaava. Olemme valmiit maksamaan tuon 15 € / litra, kunhan vain saisi edes vähän äidinmaitoa.
Minkä ikäinen vauvasi on?
- ?
Ihmettelevä ostaja kirjoitti:
Hei. Voisitko sitten auttaa ja kertoa, että mistä saan imetystukilistaan yhteyttä, että pystyisi heidän kanssaa käymään keskusteluita. Kyseisellä maidolla olisi todella tarvetta, ja hinnaltaan se ei ole päätä huimaava. Olemme valmiit maksamaan tuon 15 € / litra, kunhan vain saisi edes vähän äidinmaitoa.
Olisiko halukkaita ostamaan äidinmaitoa? Kuinka paljon olisitta halukkaita maksamaan.. mistä päin olette, ettei tule ongelmaa kyydityksellä, ite olen pohjanmaalta!
- pikkumies62
? kirjoitti:
Olisiko halukkaita ostamaan äidinmaitoa? Kuinka paljon olisitta halukkaita maksamaan.. mistä päin olette, ettei tule ongelmaa kyydityksellä, ite olen pohjanmaalta!
Sanotaan nyt aluksi ainakin noin 1,0 litran verran, ja katsotaan sitten lisää. Sopisiko hinnaksi se 15 € / litra. Ostaja asuu Varsinais - Suomen alueella, mutta kyllä hakeminenkin onnistuu, jos vain asiasta pästään kauppoihin.
Mistä voisi ostaa rintamaitoa, yksityiseltä?
- Anonyymi
Hei. Löytyykö ketään äidinmaito myyjää, joka haluaisi vaihtaa äidinmaitoa euro rahaan. Voitaisiin ostaa 4 - 6 litraa.
- Anonyymi
Vieläks on tarve? Mulla on pakkasessa joku 15L.
- Anonyymi
Pakkasesta löytyy litroittain. Myyn mieluusti jos joku vailla. Mulla on tunnari siinä vihreässä, Kolmen Ison Kirjaimen sovelluksessa.
"hommataan" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kiinnostaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Vieläkö sinulla olisi myytäväksi äidinmaito. Ilmoittele niin katsotaan tilannetta paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Vieläkö sinulla olisi myytäväksi äidinmaito. Ilmoittele niin katsotaan tilannetta paremmin.
Moikka! Mulla paljon maitoa pakkasessa ja päivittäin tulee 1 litra liikaa oman vauvan tarpeisiin. Myyn mielelläni myös yksityiselle, mikäli hinta ok. Olen myös HUS alueen äidinmaidon luovuttaja, joten homma on hygienistä, taudit poissuljettu + maito tutkittu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka! Mulla paljon maitoa pakkasessa ja päivittäin tulee 1 litra liikaa oman vauvan tarpeisiin. Myyn mielelläni myös yksityiselle, mikäli hinta ok. Olen myös HUS alueen äidinmaidon luovuttaja, joten homma on hygienistä, taudit poissuljettu maito tutkittu!
Hei. Mitenkä sinuun saisi yhteyttä, että voisimme keskustella tästä äidinmaito myynti määrästä, että myös korvaus hinnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Mitenkä sinuun saisi yhteyttä, että voisimme keskustella tästä äidinmaito myynti määrästä, että myös korvaus hinnasta.
Täällä olisi myös varsinais-suomessa ylimääräistä maitoa yllin kyllin..
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Missä päin asut? Löytäisitköhän mut jodelista, jos laitan sinne aloituksen..
Frono kirjoitti:
Moi! Missä päin asut? Löytäisitköhän mut jodelista, jos laitan sinne aloituksen..
Mut löytää nyt KIK-viestipalvelusta nimimerkillä frono251 ! Laita viestiä, niin jutellaan lisää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkasesta löytyy litroittain. Myyn mieluusti jos joku vailla. Mulla on tunnari siinä vihreässä, Kolmen Ison Kirjaimen sovelluksessa.
"hommataan"Hei . Vieläkö on sinulla pakkasessa tallessa äidinmaitoa . Ilmoittele niin katsotaan nouto hetki
Anonyymi kirjoitti:
Hei . Vieläkö on sinulla pakkasessa tallessa äidinmaitoa . Ilmoittele niin katsotaan nouto hetki
10l löytyy heti!
Nouto Sipoon Nikkilästä, 20e/l.
Laita KIK-sovelluksessa viestiä nimimerkille frono251, niin sovitaan aika!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi myös varsinais-suomessa ylimääräistä maitoa yllin kyllin..
Ahdasmielisyys pois ja kysyn vaan suoraan. Onnistuukohan ostaa suoraan rinnoista imettynä? Hinta voi tietysti olla vähän korkemapikin
- Anonyymi
Mihin 40 v mies tuollaista lientä tarvitsee ?
- Anonyymi
Täällä olisi
- Anonyymi
Minulla olisi myydä maitoa, laita vaikka Redditissä viesti (luminainenxoxo)
- Anonyymi
Sipoossa olis monta litraa tarjolla, jos vielä kiinnostaa!
- Anonyymi
Joo vielä kiinnostaa! miten saan sinuun yhteyttä?
Anonyymi kirjoitti:
Joo vielä kiinnostaa! miten saan sinuun yhteyttä?
Kik-sovelluksessa jos laitat viestiä nimimerkille frono251!👍
- Anonyymi
Frono kirjoitti:
Kik-sovelluksessa jos laitat viestiä nimimerkille frono251!👍
Moi! Lähetin jo viestin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Lähetin jo viestin!
Moi! Lähetin viestin!
- Anonyymi
Minäkin ostaisin, mutta haluan sitä suoraan rinnasta. Oheistoimistakin voisi neuvotella. Varsinais-Suomesta.
- Anonyymi
Kokeile fetissi osiosta, siellä on turun suunnalla myynnissä. Ilmeisesti suoraan rinnoista mahdollista maksusta.
- Anonyymi
Minäkin haluasin ostaa!
- Anonyymi
Porista löytyis kans rintamaitoa jos täällä päin on jollain halua ostaa😊
Kik löytyy nimellä maitotytsy- Anonyymi
Suoraan rinnoista imien? Mitään mahdollisuutta jos hinnasta sovitaan?
- Anonyymi
Also selling extra breastmilk, HUS now has enough donors and my freezer is completely full. Have +-700ml extra every day. Can provide you with negative test results of possible diseases they did not so long ago, I am European & have been living in Finland for 5 years (but English is better). :)
Have been giving a lot to my friend’s baby, but wouldn’t mind making a little bit of extra money on the maternity leave.
My kik is allyonella -> we can also text on Facebook or somewhere afterwards so you see I’m a real person, but because this topic is a bit controversial, I don’t want to put my Facebook here directly.
Helsinki or capital area :) - Anonyymi
vieläkö täällä joku joka voisi kaivata äidinmaitoa?
- Anonyymi
Moi! Kyllä, haluasin ostaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi! Kyllä, haluasin ostaa!
heips, missä päin olisi tarvetta 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heips, missä päin olisi tarvetta 😄
Helsingissä olis tarvetta! miten voin ottaa sinuun yhteyttä?Kik?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä olis tarvetta! miten voin ottaa sinuun yhteyttä?Kik?
Joo! millä nimellä löydän sut sieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo! millä nimellä löydän sut sieltä
Voit löytä minut sieltä nimellä mer1mar, mikä on sun?
- Anonyymi
Voit löytä minut sieltä nimellä mer1mar, mikä on sun?
- Anonyymi
Kuopion seudun alueella olisi kiinnostusta ostaa rintamaitoa
- Anonyymi
Onko Pirkanmaan alueella tarvetta rintamaidolle?
- Anonyymi
Kyllä, mä voisin ostaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mä voisin ostaa!
Onko yhä rintamidon tarvetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko yhä rintamidon tarvetta?
Kyllä! miten voin ottaa sinuun yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768