Mistä voisi ostaa rintamaitoa, yksityiseltä??

milla.

Allekirjoittanut haluaisi ostaa rintamaitoa yksityiseltä henkilöltä sopuhintaan pulloittain.
Mistä tällainen olisi mahdollista toteuttaa??

52

7228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla.

      PS Pääkaupunkiseudulta luottamuksella

      • ihmettelevä ostaja

        kyllä ensin parutaan täällä, että minulla on ylimääräistä äidinmaitoa myynnissä, mutta sitten kun joku ottaa yhteyttä maidon ostamis tarkoituksessa. niin sitä ei voikkaan sitten myydä yksityiselle henkilölle, vaikka toinen haluaisi ostaa sitä 0,5 l - eteenpäin. itsekin olen parinkertaan kysellyt, mutta aina myydä peruttaa tai keksii jotakin muuta. minun mielestä ei kannata mainostaa äidinmaitoa, jollei sitten pysty tosissaan myymään sitä ostajalle.


      • bn,mcbn,bn
        ihmettelevä ostaja kirjoitti:

        kyllä ensin parutaan täällä, että minulla on ylimääräistä äidinmaitoa myynnissä, mutta sitten kun joku ottaa yhteyttä maidon ostamis tarkoituksessa. niin sitä ei voikkaan sitten myydä yksityiselle henkilölle, vaikka toinen haluaisi ostaa sitä 0,5 l - eteenpäin. itsekin olen parinkertaan kysellyt, mutta aina myydä peruttaa tai keksii jotakin muuta. minun mielestä ei kannata mainostaa äidinmaitoa, jollei sitten pysty tosissaan myymään sitä ostajalle.

        ihan uteliaisuutta vaan, miks joku tahtoo ostaa äidinmaitoo? itellekkö?


      • im.äiti
        bn,mcbn,bn kirjoitti:

        ihan uteliaisuutta vaan, miks joku tahtoo ostaa äidinmaitoo? itellekkö?

        nuo näyttävät täällä sitä haluavan:((( Ei ole eka viesti aiheesta. Yököttävää..


      • ihmettelevä ostaja
        im.äiti kirjoitti:

        nuo näyttävät täällä sitä haluavan:((( Ei ole eka viesti aiheesta. Yököttävää..

        kerro sitten parempi paikka, mistä sitä äidinmaitoa voisi ostaa. kyseinen henkilö voi vaikka
        tarvita sitä maitoa sairauden vuoksi. käytetään sitä vaippojakin aikuisena virtsasairauksien vuoksi.


      • ,
        ihmettelevä ostaja kirjoitti:

        kerro sitten parempi paikka, mistä sitä äidinmaitoa voisi ostaa. kyseinen henkilö voi vaikka
        tarvita sitä maitoa sairauden vuoksi. käytetään sitä vaippojakin aikuisena virtsasairauksien vuoksi.

        minkä sairauden hoitoon aikuinen ihminnen tarvitsee äidinmaitoa. (urbaaneja kaup.legendoja ei lasketa mukaan..)

        Tämä äidinm. versus vaipat ei oikein auennut..


      • ihmettelevä ostaja
        , kirjoitti:

        minkä sairauden hoitoon aikuinen ihminnen tarvitsee äidinmaitoa. (urbaaneja kaup.legendoja ei lasketa mukaan..)

        Tämä äidinm. versus vaipat ei oikein auennut..

        Jos kerran kysyit, että mihin aikuinen tarvii äidinmaitoa. Asia voi johtua vaikka vauva aikaisista asioista, jonka johdosta on jäänyt virtsasairaus eli käyttää vaippoja, tuttia, tuttipulloa jatkuvasti.Sitten kysyinen ihminen on ihan rehellisesti puhunut tästä asiasta terveyskeskus-
        lääkärin kanssa ( oma lääkäri ). Lääkäri on voinut käskeä/ tiedustellä yksityisiltä henkilöiltä
        äidinmaitoa. Tuliko nyt asia sinulle tarpeeksi selvästi kerrottua. Mutta ainahan asioista täytyy
        jonkun tulla valittamaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Hei. Tämän ilmoituksen voi poistaa, koska ei ole tullut yhtään vastauksia.


      • Anonyymi

        Tämän ilmoituksen voi poistaa, koska ei ole tullut järkeviä vastsuksia.


      • Anonyymi
        ihmettelevä ostaja kirjoitti:

        kyllä ensin parutaan täällä, että minulla on ylimääräistä äidinmaitoa myynnissä, mutta sitten kun joku ottaa yhteyttä maidon ostamis tarkoituksessa. niin sitä ei voikkaan sitten myydä yksityiselle henkilölle, vaikka toinen haluaisi ostaa sitä 0,5 l - eteenpäin. itsekin olen parinkertaan kysellyt, mutta aina myydä peruttaa tai keksii jotakin muuta. minun mielestä ei kannata mainostaa äidinmaitoa, jollei sitten pysty tosissaan myymään sitä ostajalle.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ostaisin rintamaitoa.
        sp [email protected].

        Sipoosta löytyy litroittain, kunhan hinnasta päästään sopuun!


      • Anonyymi
        Frono kirjoitti:

        Sipoosta löytyy litroittain, kunhan hinnasta päästään sopuun!

        Hei. Vieläkö teillä olisi myytävänä äidinmaitoa , ja mikä olisi mahdollinen hinta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Vieläkö teillä olisi myytävänä äidinmaitoa , ja mikä olisi mahdollinen hinta

        Löytyy reilusti ja lisää tulee! Hinnasta voidaan keskustella. Mitä ajattelisit? Onnistuuko nouto Sipoon alueelta?


      • Anonyymi
        Frono kirjoitti:

        Löytyy reilusti ja lisää tulee! Hinnasta voidaan keskustella. Mitä ajattelisit? Onnistuuko nouto Sipoon alueelta?

        Hei. Kyllä minulle sopii nouto täältä Sipoosta asti. Kun vain saan tietää nouto osoitteen. Ja mikä olisi sinulla luovutettava maito määrä, että pyytämäsi korvaus hinta. Ilmoittele


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Kyllä minulle sopii nouto täältä Sipoosta asti. Kun vain saan tietää nouto osoitteen. Ja mikä olisi sinulla luovutettava maito määrä, että pyytämäsi korvaus hinta. Ilmoittele

        Vähintään 10l löytyy heti luovutettavaksi. Ajattelin hinnaksi 20e/l. HUS maksaa äidinmaidon luovutuksesta 17e/l.

        Mikäli kuulostaa hyvältä, niin laita mulle viestiä KIK-sovelluksessa nimimerkille frono251, niin sovitaan noudon ajankohta!


      • Anonyymi
        Frono kirjoitti:

        Sipoosta löytyy litroittain, kunhan hinnasta päästään sopuun!

        Hei. Voisitko kertoa äidinmaito tilanteesta vähän lisä tietoja. Ja Sipoo on aika suuri alue hakee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Vieläkö teillä olisi myytävänä äidinmaitoa , ja mikä olisi mahdollinen hinta

        Hei. Kuinka paljon pidät hintaa äidinmaidoilla. Ja missä päin Sipoosta sitten myytävänä.


      • Frono kirjoitti:

        Vähintään 10l löytyy heti luovutettavaksi. Ajattelin hinnaksi 20e/l. HUS maksaa äidinmaidon luovutuksesta 17e/l.

        Mikäli kuulostaa hyvältä, niin laita mulle viestiä KIK-sovelluksessa nimimerkille frono251, niin sovitaan noudon ajankohta!

        Minulla ei käytössä mitään KIK sovellusta. Anteeksi


      • Rintamaito kirjoitti:

        Minulla ei käytössä mitään KIK sovellusta. Anteeksi

        Puhelimeen saa helposti ladattua ilmaiseksi.👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Voisitko kertoa äidinmaito tilanteesta vähän lisä tietoja. Ja Sipoo on aika suuri alue hakee.

        Myyn 20e/l, nouto Nikkilästä.

        10l pystyn myymään heti.

        En jaa tänne numeroa/osoitetta.
        Laita KIK-sovelluksen kautta viestiä nimimerkille frono251, niin sovitaan ajankohta!


    • milla.

      Taitaa täällä tosiasiassa olla vaikeutta saada myöskään asiallista vastausta. Allekirjoittanut ei rupea ainakaan syytä kertomaan...sillä oli se miten siedettävä tai ei niin täältä saa ahdasmielisten ihmisten nälvimisen

      • Entinen meijerimamma

        Kysele mieluumin imetystukilistan kautta.

        Kymmenisen vuotta sitten esikoiseni, kuin myös kaverin esikoinen olivat vauvoja. Kaverin imetys epäonnistui, multa tuli maitoa yli tarpeiden, myin sitä sairaalaan (kun oma pakastin oli täyttynyt). Kaverin vauvan kasvu oli vaan niin pirun hidasta... Joten lopulta sitten kaveri otti minun pakastemaitoni ja syötti ne vauvalleen (korvikkeiden ohella, noin riittivät pidempään parantaen myös korvikkeiden imeytymistä samalla). Kaverin vauva kasvoi huomattavasti paremmin sinä aikana kun sai lahjoitettua AITO-maitoa.

        Ei todellakaan ole mikään huono idea ohjata aitoa oikeaa (ja huom. järkyttävän KALLISTA) maitoa niille jotka sitä tarvitsevat. Naurettavaa että toisaalla menee viemäriin ylimääräiset aito-maidot, kun toisaalla syötetään vauvalle halpaa kopio-maitoa. Litrahinta aidolla on 15€ ja kopiolla 1,5€.


      • Ihmettelevä ostaja
        Entinen meijerimamma kirjoitti:

        Kysele mieluumin imetystukilistan kautta.

        Kymmenisen vuotta sitten esikoiseni, kuin myös kaverin esikoinen olivat vauvoja. Kaverin imetys epäonnistui, multa tuli maitoa yli tarpeiden, myin sitä sairaalaan (kun oma pakastin oli täyttynyt). Kaverin vauvan kasvu oli vaan niin pirun hidasta... Joten lopulta sitten kaveri otti minun pakastemaitoni ja syötti ne vauvalleen (korvikkeiden ohella, noin riittivät pidempään parantaen myös korvikkeiden imeytymistä samalla). Kaverin vauva kasvoi huomattavasti paremmin sinä aikana kun sai lahjoitettua AITO-maitoa.

        Ei todellakaan ole mikään huono idea ohjata aitoa oikeaa (ja huom. järkyttävän KALLISTA) maitoa niille jotka sitä tarvitsevat. Naurettavaa että toisaalla menee viemäriin ylimääräiset aito-maidot, kun toisaalla syötetään vauvalle halpaa kopio-maitoa. Litrahinta aidolla on 15€ ja kopiolla 1,5€.

        Hei. Voisitko sitten auttaa ja kertoa, että mistä saan imetystukilistaan yhteyttä, että pystyisi heidän kanssaa käymään keskusteluita. Kyseisellä maidolla olisi todella tarvetta, ja hinnaltaan se ei ole päätä huimaava. Olemme valmiit maksamaan tuon 15 € / litra, kunhan vain saisi edes vähän äidinmaitoa.


      • ----------------
        Ihmettelevä ostaja kirjoitti:

        Hei. Voisitko sitten auttaa ja kertoa, että mistä saan imetystukilistaan yhteyttä, että pystyisi heidän kanssaa käymään keskusteluita. Kyseisellä maidolla olisi todella tarvetta, ja hinnaltaan se ei ole päätä huimaava. Olemme valmiit maksamaan tuon 15 € / litra, kunhan vain saisi edes vähän äidinmaitoa.

        Minkä ikäinen vauvasi on?


      • ?
        Ihmettelevä ostaja kirjoitti:

        Hei. Voisitko sitten auttaa ja kertoa, että mistä saan imetystukilistaan yhteyttä, että pystyisi heidän kanssaa käymään keskusteluita. Kyseisellä maidolla olisi todella tarvetta, ja hinnaltaan se ei ole päätä huimaava. Olemme valmiit maksamaan tuon 15 € / litra, kunhan vain saisi edes vähän äidinmaitoa.

        Olisiko halukkaita ostamaan äidinmaitoa? Kuinka paljon olisitta halukkaita maksamaan.. mistä päin olette, ettei tule ongelmaa kyydityksellä, ite olen pohjanmaalta!


      • pikkumies62
        ? kirjoitti:

        Olisiko halukkaita ostamaan äidinmaitoa? Kuinka paljon olisitta halukkaita maksamaan.. mistä päin olette, ettei tule ongelmaa kyydityksellä, ite olen pohjanmaalta!

        Sanotaan nyt aluksi ainakin noin 1,0 litran verran, ja katsotaan sitten lisää. Sopisiko hinnaksi se 15 € / litra. Ostaja asuu Varsinais - Suomen alueella, mutta kyllä hakeminenkin onnistuu, jos vain asiasta pästään kauppoihin.


    • Mistä voisi ostaa rintamaitoa, yksityiseltä?

    • Anonyymi

      Hei. Löytyykö ketään äidinmaito myyjää, joka haluaisi vaihtaa äidinmaitoa euro rahaan. Voitaisiin ostaa 4 - 6 litraa.

      • Anonyymi

        Vieläks on tarve? Mulla on pakkasessa joku 15L.


      • Anonyymi

        Pakkasesta löytyy litroittain. Myyn mieluusti jos joku vailla. Mulla on tunnari siinä vihreässä, Kolmen Ison Kirjaimen sovelluksessa.

        "hommataan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläks on tarve? Mulla on pakkasessa joku 15L.

        Joo kiinnostaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläks on tarve? Mulla on pakkasessa joku 15L.

        Hei. Vieläkö sinulla olisi myytäväksi äidinmaito. Ilmoittele niin katsotaan tilannetta paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Vieläkö sinulla olisi myytäväksi äidinmaito. Ilmoittele niin katsotaan tilannetta paremmin.

        Moikka! Mulla paljon maitoa pakkasessa ja päivittäin tulee 1 litra liikaa oman vauvan tarpeisiin. Myyn mielelläni myös yksityiselle, mikäli hinta ok. Olen myös HUS alueen äidinmaidon luovuttaja, joten homma on hygienistä, taudit poissuljettu + maito tutkittu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka! Mulla paljon maitoa pakkasessa ja päivittäin tulee 1 litra liikaa oman vauvan tarpeisiin. Myyn mielelläni myös yksityiselle, mikäli hinta ok. Olen myös HUS alueen äidinmaidon luovuttaja, joten homma on hygienistä, taudit poissuljettu maito tutkittu!

        Hei. Mitenkä sinuun saisi yhteyttä, että voisimme keskustella tästä äidinmaito myynti määrästä, että myös korvaus hinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Mitenkä sinuun saisi yhteyttä, että voisimme keskustella tästä äidinmaito myynti määrästä, että myös korvaus hinnasta.

        Täällä olisi myös varsinais-suomessa ylimääräistä maitoa yllin kyllin..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Mitenkä sinuun saisi yhteyttä, että voisimme keskustella tästä äidinmaito myynti määrästä, että myös korvaus hinnasta.

        Moi! Missä päin asut? Löytäisitköhän mut jodelista, jos laitan sinne aloituksen..


      • Frono kirjoitti:

        Moi! Missä päin asut? Löytäisitköhän mut jodelista, jos laitan sinne aloituksen..

        Mut löytää nyt KIK-viestipalvelusta nimimerkillä frono251 ! Laita viestiä, niin jutellaan lisää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkasesta löytyy litroittain. Myyn mieluusti jos joku vailla. Mulla on tunnari siinä vihreässä, Kolmen Ison Kirjaimen sovelluksessa.

        "hommataan"

        Hei . Vieläkö on sinulla pakkasessa tallessa äidinmaitoa . Ilmoittele niin katsotaan nouto hetki


      • Frono
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei . Vieläkö on sinulla pakkasessa tallessa äidinmaitoa . Ilmoittele niin katsotaan nouto hetki

        10l löytyy heti!

        Nouto Sipoon Nikkilästä, 20e/l.

        Laita KIK-sovelluksessa viestiä nimimerkille frono251, niin sovitaan aika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi myös varsinais-suomessa ylimääräistä maitoa yllin kyllin..

        Ahdasmielisyys pois ja kysyn vaan suoraan. Onnistuukohan ostaa suoraan rinnoista imettynä? Hinta voi tietysti olla vähän korkemapikin


    • Anonyymi

      Mihin 40 v mies tuollaista lientä tarvitsee ?

    • Anonyymi

      Täällä olisi

    • Anonyymi

      Minulla olisi myydä maitoa, laita vaikka Redditissä viesti (luminainenxoxo)

    • Anonyymi

      Sipoossa olis monta litraa tarjolla, jos vielä kiinnostaa!

      • Anonyymi

        Joo vielä kiinnostaa! miten saan sinuun yhteyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo vielä kiinnostaa! miten saan sinuun yhteyttä?

        Kik-sovelluksessa jos laitat viestiä nimimerkille frono251!👍


      • Anonyymi
        Frono kirjoitti:

        Kik-sovelluksessa jos laitat viestiä nimimerkille frono251!👍

        Moi! Lähetin jo viestin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Lähetin jo viestin!

        Moi! Lähetin viestin!


    • Anonyymi

      Minäkin ostaisin, mutta haluan sitä suoraan rinnasta. Oheistoimistakin voisi neuvotella. Varsinais-Suomesta.

    • Anonyymi

      Minäkin haluasin ostaa!

      • Laita säkin mulle viestiä kikissä nimimerkille frono251!👌🏻


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe