Mulla on neljä USB-mikkiä, Singstarit ja sitte semmoset mitkä tuli soitinpaketin mukana. Kaikkien paketin soitinten (langaton nykon kitara,rummut ja kaks mikkiä) piti nettikaupan mukaan toimia sekä Rock band että Guitar hero world tourin kanssa. Meillä on myös ennestään guitar heron kitara. Kaikki muut soittimet toimii molemmissa peleissä, Rock bandissä ja Band herossa, mutta kummatkaan mikit ei toimi band herossa. Molemmat mikit toimii kyllä Rock bandissä. Paketin mukana tulleiden mikkien USB-muuntajassa lukee NEXUS.
Konsoli on PS2. Osaako kukaan sanoa että pitääkö mun ostaa erikseen kuudennet(!) mikit band herolle, vai onko joku toinen vaihtoehto?
Singstar mikit ja band hero
Mysli95
1
637
Vastaukset
- Mysli95
Sori, mikkien Usb-muuntajassa ei luekaan nexus, vaan EAXUS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809