Olen harkinnut aussien ottamista, mutta aktiivisuuden vuoksi aussieristeytys olisi minulle varmaankin parempi vaihtoehto. Toivoisin koiralta yhteistyöhalukkuutta ja intoa, mutta sen pitäisi myös jaksaa vähän odottaakkin, koska koulun vuoksi minulla ei ole rajattomasti aikaa. Harrastuksena olisi agilitya ja tokoa, lenkkeilyyn löytyy metsiä ja kotona on jo valmiiksi koiria seurana. Valmiuksia löytyy kaikenlaisiin muihinkin virikkeisiin. Pidän aussien koosta ja rakenteesta. Olisi kiva tietää mihin rotuihin aussieita on risteytetty, ja millaisia koiria on tullut :)
Vastaukset 1
- cao
Jos haluat harrastaa kannattaa hankkia puhdas paperikoira, ettei sitten kun harrastekärpänen puree niin menekkään sormi suuhun kun ei olekkaan koiralla papereita kun sinne palveluspuolelle haluaisi.
Eli katselet pentueita ja soittelet kasvattajille ja kerrot minkälaisen koiran haluat yms. kyllä asiantuntijat osaavat sinua neuvoa : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361871Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t176864- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63576
- 36531
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128517