Ihanan tyyni olo

....................

Tein noin vuosi sitten rakkausloitsun jonka tarkoitus oli tuoda vaihtelua yksinäiseen elämääni. No, yllätys yllätys tämä loitsu toimi liiankin hyvin: Elämääni ilmaantui heti eräs herra täydellinen, joka rakastui minuun ja vaikutti liian hyvältä ollakseen totta. Hän vastasi jokaista toivettani, jotka olin toivonut loitsun yhteydessä. Kuitenkin sain huomata, että henkilökohtaista etua tavoittelevilla loitsuilla on huonot seuraukset. Tämä mies kertoi kärsivänsä ja itkevänsä, kun tiesi, että ei voi koskaan saada minua. Hän alkoi jo pikku hiljaa käydä hermoilleni. Jouduin lopuksi sanomaan hänelle, että emme voi olla yhdessä, koska en tunne samoin häntä kohtaan. Siitä lähtien hänen kasvonsa ovat vainonneet minua ja olen tuntenut oloni todella ahdistuneeksi.
Tänään päätin oikaista tekemäni vääryyden ja tein loitsun, jonka tarkoituksena oli auttaa meitä kumpaakin unohtamaan ikävä menneisyys, jotta voisimme elää elämiämme rauhassa ja siunattuina.
Loitsun jälkeen minulle tuli heti aivan käsittämättömän ihana ja tyyni olo, eikä enää ahdista yhtään! Tunnen tehneeni hyvän teon, hyvän loitsun, jolla on hyvät seuraukset. Ensimmäistä kertaa elämässäni minulle tuli loitsun jälkeen tunne, ettei tarvitse pelätä mitään! :) Taidan jatkaa näiden hyvien loitsujen tekemistä. Voisin myös viettää enemmän aikaa luonnonhelmassa.
Siunattu olkoon! :)

3

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maagiaa

      En suosittele tiettyihin ihmisiin tarkoitettuja rakkausloitsuja, koska niillä on tapana epäonnistua merkillisillä tavoilla kuten huomasit. Parempi lähettää maagisesti haku päälle, jos olet wicca niin suosittelen lähettämään pyynnön kumppanista sinne suuntaan.

      • Maagiaa

        Sinne suuntaan eli siis jumalalle tai jumalattarelle.


    • Poistetaanpa väärinkäsitys. Magiaa VOI tehdä itselleen, henkilökohtaista etua voi tavoitella ja saa, mutta juju onkin siinä, miten. Ja kannattaako edes.

      Rakkausmagiaa voi tehdä, mutta juuri "Maagiaa" nimimerkin tavoin, lähettää yleinen pyyntö, että olisit valmis siihen että rakkautta voisi tulla elämään.
      Samalla vaikka "sytyttää" majakan, auran itsessään, joka auttaa rakkauden etsimisessä.

      Magiaa ei tulisi koskaan kohdistaa kehenkään suoraan ilman ihmisen pyyntöä. (Poikkeuksena on yleensä perheenjäsenet tai tapaukset joissa tilanne vaatii toimintaa.) Mutta aina muistissa vastuu ja ymmärrys magian toiminta tavoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe