Huoneistokeskus

Ei enää tätä firmaa

Varokaa Huoneistokeskusta antaessanne asuntojanne myyntïin. Siellä on erittäin ammattitaidtonta porukka töissä. Ammattilaiset ovat lähteneet jo muualle.

Minulle tuon havaitseminen maksoi lähes kymppitonnin, älkää te enää erehtykö!

36

5853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sebi

      jännä kuulla, koska minulle kävi täsmälleen sama tilanne. ostin asunnon jossa sanottiin olevan kylpyhuone, mutta rakennusvirastosta ja isännöitsijältä selvisi myöhemmin, ettei tilaan ollut rakennuslupaa eikä sitä virallisesti ollut olemassa. huoneistokeskus on kiistänyt koko homman, ja niiden oma paskamainen lakimiehensä osaa kiertää koko jutun. harmi myyjille ja minulle, sillä seuraavaksi (puolen vuoden kiistelyn jälkeen) aion viedä asian oikeuteen. oikeus on minun puolellani, sillä ostamani asunto ei vastaa sitä mitä myyntipapereissa on lukenut. "välittäjä ei tajunnut tarkistaa asiaa". tässä tilanteessa liikutaan 10.000-15.000 euron edestä. huoneistokeskus on periaatteessa huijannut sekä ostajaa että myyjää, ammattitaidottomuutensa vuoksi.

      • utelia101

        Öö..mikä on se vahinko, minkä olet kärsinyt? Ja eikö nyt ole aika hyvä, jos asunnossa on kylpyhuone?


      • Käyttökielto
        utelia101 kirjoitti:

        Öö..mikä on se vahinko, minkä olet kärsinyt? Ja eikö nyt ole aika hyvä, jos asunnossa on kylpyhuone?

        Jos kylpyhuonetta ei ole virallisesti olemassa, ei sitä saa myös kylpyhuoneena käyttääkään. Jos kuitenkin käyttää ja sattuu vaikka vesivahinko, on se täysin asunnon omistajan vastuulla ja vahinko katsotaan tahallaan aiheutetuksi. Sama, kuin jos vetäisi vesiletkun makuuhuoneeseen ja suihkuttelisi siellä ja aiheuttaisi vesivahingon. "Oikean" kph:n ollessa kyseessä suurin osa vahingostahan menisi taloyhtiön piikkiin.

        Niin, ja jos kylppäriä ei ole virallisesti olemassa, se tuskin on myöskään virallisesti tarkastettu/huolella tehty joten vesivahingon pelko on hyvin aiheellinen.


      • Tyttiviirunen
        Käyttökielto kirjoitti:

        Jos kylpyhuonetta ei ole virallisesti olemassa, ei sitä saa myös kylpyhuoneena käyttääkään. Jos kuitenkin käyttää ja sattuu vaikka vesivahinko, on se täysin asunnon omistajan vastuulla ja vahinko katsotaan tahallaan aiheutetuksi. Sama, kuin jos vetäisi vesiletkun makuuhuoneeseen ja suihkuttelisi siellä ja aiheuttaisi vesivahingon. "Oikean" kph:n ollessa kyseessä suurin osa vahingostahan menisi taloyhtiön piikkiin.

        Niin, ja jos kylppäriä ei ole virallisesti olemassa, se tuskin on myöskään virallisesti tarkastettu/huolella tehty joten vesivahingon pelko on hyvin aiheellinen.

        Okei, ymmärrän, mutta eihän tuo nyt suuri juttu yleensä ole, että hakee luvat ym. Tehdään turhaan kärpäsestä härkänen.


      • Haet luvat
        Tyttiviirunen kirjoitti:

        Okei, ymmärrän, mutta eihän tuo nyt suuri juttu yleensä ole, että hakee luvat ym. Tehdään turhaan kärpäsestä härkänen.

        jo tehtyyn rakennelmaan, mikä on määräysten vastainen ja tuskin vesieristeistä tms löytyy dokumentteja? Niin jos saisikin luvan tehdä kylpyhuone ko tiloihin, niin sehän pitäisi remontoida määräysten mukaiseksi...? Niin kenen piikkiin menee silloin se pieni kärpänen?


      • Haet luvat kirjoitti:

        jo tehtyyn rakennelmaan, mikä on määräysten vastainen ja tuskin vesieristeistä tms löytyy dokumentteja? Niin jos saisikin luvan tehdä kylpyhuone ko tiloihin, niin sehän pitäisi remontoida määräysten mukaiseksi...? Niin kenen piikkiin menee silloin se pieni kärpänen?

        Ensiksi se riippuu siitä milloin kylpyhuone on rakennettu, ja minkä ikäinen rakennus on kyseessä. Toisaalta lupien hakeminen jälkikäteen ei yleensä ole mikään ongelma. Vesieristeiden ikäkään ei vaikuta, etenkin jos kyseessä on vanha yhtiö jossa "luvallisissa" kylpyhuoneissakaan ei ole nykyaikaista vesieristystä. Ja on vähän vaikea uskoa että kukaan taloyhtiön edustaja ei olisi saanut tietoonsa että asuntoon rakennetaan kylpyhuonetta, ihan jo viemäriliittymän rakentamisen, ja suihkuhanan asennuksen aiheuttamista vesikatkoksista johtuen.

        Useimmiten tuollaisessa tapauksessa on kyseessä ennen vuotta 1960 rakennettu rakennus, ja "luvaton" kylpyhuone on rakennettu "vanhana hyvänä aikana" jolloin suullinen lupa AsOy:n edustajalta riitti.

        Toki vahingonkorvausta kannattaa hakea, kunhan ensin selvittää todelliset kulut (nykyaikaiset vesieristeet jne tuskin lukeutuvat niihin).


      • pihallapihallapihall

        Menikö multa jotain ohi...

        Ostit asunnon jossa manittiin olevan kylpyhyuone?
        Sitten kun kaupat oli tehty ei asunnossa ollutkaan kylpyhuonetta???
        Etkö käynyt asunnossa ennen ostoa?
        Miten voi olla asunto, jossa ei ole kylpyhuonetta? Ei tämä mikää Zambia ole...

        Ihan pihalla


      • pihallapihallapihall kirjoitti:

        Menikö multa jotain ohi...

        Ostit asunnon jossa manittiin olevan kylpyhyuone?
        Sitten kun kaupat oli tehty ei asunnossa ollutkaan kylpyhuonetta???
        Etkö käynyt asunnossa ennen ostoa?
        Miten voi olla asunto, jossa ei ole kylpyhuonetta? Ei tämä mikää Zambia ole...

        Ihan pihalla

        Löytyy vanhoja asunto-osakeyhtiöitä joissa ei alun perin ole ollut huoneistokohtaisia kylpyhuoneita, tai edes vessoja. Toisaalta sellaisessa yhtiössä kylpyhuone olisi todennäköisesti niin kauan sitten rakennettu, että rakennusluvalla ei enään ole väliä. Vanhat omakotitalot ovatkin sitten ihan oma lukunsa, pahimillaan 70 % "asuintiloista" eivät ole virallisesti asuintiloja, toisaalta omakotitalo ostetaankin aina tyyliin "what you see is what you get".


      • samaaaa

        Meille kävi samoin! Ei enää huoneistokeskusta. Ovat onnettomia työntekijöitä.


      • Anonyymi

        Tapauksessasi näyttää siltä että sinulla olisi mahdollisesti kaupanpurku oikeus jos kaupanteosta on kulunnut se alle 4kk. Mutta eikö pidä itse tarkistaa ennen kuin ostaa??

        Meille kävi samoin osakkeen kohdalla espoossa(oli huoneistokeskusken myynti) Mutta minä vaadin selvitystä saunan rakennuksesta ja onko laillinen. Välittäjä väitti että on laillinen ja kaikki luvat kunnossa noh.... minä olin suoraan yhteydessä espoonkaupunkiin jossa selvisi että sauna rakennus on rakennettu komeroon ja on laiton rakennelma. Mitään lopputarkistusta ei olla pyydetty ja rakennusluvasta löytyi jokin paperi mutta asia jätetty ns: keksen Tässä välittäjä toimi huolimattomasti kun ei perehtynyt mitä myy. mutta syyllinen on myyjä ja me emme tätä osaketta ostaneet sillä emme olleet kiinnostuneita lähtemään purkamaan toisen laitonta rakennelmia. ja kun sa<una oli rakennettu kummallisen ylös ja lattian välissä erikoinen kolo ?? ja wc oli tehty niin pieneksi ettei sinne olisi mahtunut isyumaan hieman kookkampi henkilö .....Tarkistaa hyvät ihmiset ennen kuin ostatte ja jos ei löydy dokumentteja tai tositteita että jokin rakennelma on laillinen ja tehty ns: lopputarkistus ja kaikki ok niin ostakaa joku toinen asunto ja jättäkää sellaiset ostamatta ...

        Välillä tuntuu kuin ihmiset olisi aidosti tyhmiä.....


      • Anonyymi
        Käyttökielto kirjoitti:

        Jos kylpyhuonetta ei ole virallisesti olemassa, ei sitä saa myös kylpyhuoneena käyttääkään. Jos kuitenkin käyttää ja sattuu vaikka vesivahinko, on se täysin asunnon omistajan vastuulla ja vahinko katsotaan tahallaan aiheutetuksi. Sama, kuin jos vetäisi vesiletkun makuuhuoneeseen ja suihkuttelisi siellä ja aiheuttaisi vesivahingon. "Oikean" kph:n ollessa kyseessä suurin osa vahingostahan menisi taloyhtiön piikkiin.

        Niin, ja jos kylppäriä ei ole virallisesti olemassa, se tuskin on myöskään virallisesti tarkastettu/huolella tehty joten vesivahingon pelko on hyvin aiheellinen.

        niin ja vesivahingon sattuessa voi joutua maksamaan myös muiden asuntojen kohdalla missä vseivahinko on mahdollsiesti tehnyt tuoha. EN ostaisi sellaista asuntoa jossa joku neropatti on rakennellut omin päin ja asiasta ei ole esittää mitään laillisia rakennus lupia tai loppukatselmusta tai toistteita ammattitaidosta kuka on rakentanut kun nykyään edes vesi sulkua ei saa itse tehdä jos ei ole ns: koulutettu.
        Ajattele minkä näköinen on 4 vuoden kuluttua kun on väärin rakennettu on aiheuttanut mahdollisesti muille rakenteille home ja koskeus vahingot ja kaikki kun ei ole aina silmin nähtävissä. En tuollaista ostaisi. Me tarkistamme tarkoin ennen ostoa ja emme ikinä luota täysin välittäjään sillä hän vain myy ja on tienaamassa ja on voinnut oikoa tarkistamatta itse ja uskoo myyjän sepityksiin.


    • Tyytymätön

      Aivan samat kokemukset. Välttäkää Huoneistokeskusta!!!

    • Hua

      Ette suinkaan puhu Kouvolan Huoneistokeskuksesta?!

      • Anonyymi

        Hämeenlinnan huoneistokeskus kantsii kiertää kaukaa jo huomenta sanominen tulee 500 eken lasku hehh. Hinnoiteltu liian korkeaksi


    • jussi j

      Rakennusluvan voi hakea aivan helposti, eikä se kovin paljon edes maksa. Pitää selittää asia rakennusvirastoon, niin eiköhän lupa heltiä aivan helposti.
      Tässä nyt tehdään kärpäsestä härkänen.

      • fgdfggdffg

        Meneeköhän nyt puurot ja vellit sekaisin?
        En ole ikinä kuullut, että kerrostalo kämppää kun saneeraa, niin tarvitaan joku helvetin rakennuslupa.
        hehehehhe
        Olen sentään ollut alalla kohta 15 vuotta ja useamman saneeraus/ uudiskohteen tehnyt.
        Älkää vaan menkö rakennusvirastoon esittelemään uutta pesuhuonesuunnitelmaanne... Tai menkään... Saahan hyvät naurut


    • amatöörimaista

      Kyllä se on sillä tavalla, että jos myyntiesitteessä mainitaan kph, niin silloin se KPH ON MYÖS OLTAVA VIRALLISISSA PAPEREISSA. Muussa tapauksessa välittäjä on antanut harhaanjohtavaa tietoa: Mitä hel-vetin virkaa on välittäjän palveluilla, jos itse joutuisi paikkailemaan asuntokauppaan iiittyviä virallisia dokumentteja ja hakemaan jotain lupia, kyllä se kuulkaa on niin, että jos kalliilla rahalla ostaa kämpän, niin asiakirjojen on pidettävä paikkaansa, onko tuo muka palvelua tuo kusetus.

    • ljdo

      Meillä kanssa huono kokemus Huoneistokeskuksesta. Annoimme asuntomme myyntiin heille ja oli kyllä pettymys. :(
      Välittäjä otti todella huonot kuvat, ei laittanut ilmoitukseen mitään kunnon tekstiä, ei edes kuntoluokitusta asunnolle!
      Välittäjä sanoi, että he ilmoittavat etuovessa, jokakodissa JA oikotiellä. No totuus oli toinen. Ihmettelimme miksi myynti-ilmoitusta ei ollut etu-ovessa vielä kuukaudenkaan kuluttua siitä kun asunto oli laitettu myyntiin, kun kysyimme tätä hän sanoi, että eivät enään ilmoitakaan sielä! No kuukausi tästä eteenpäin ilmoitus hävisi myös oikotieltä... mitenköhän ne meinaa että kukaan löytää meidän asuntoa kun ei ilmoiteta kuin yhdessä paikassa... onkohan toi ihan oikein, että kesken välitys sopimuksen hommat muuttuu näin, eikä edes meille ilmoiteta... :/

    • sanelma4

      Tuosta kylpyhuoneiden rakennusluvasta sen verran, että näitä nimimerkillä "fgdfggdffg"-urakoitsijoita tulisi välttää viimeiseen asti. Kylpyhuoneremontti vaatii aina LVI-luvan rakennusvalvonnalta, jos siellä tehdään ei näkyviä putkimuutoksia. Lisäksi kylpyhuoneen tekeminen vaatii luvat, jos se tehdään esimerkiksi vaatekomeroon. Vesieristykset saa tehdä vain ja ainoastaan VTT:n sertifioima eristäjä. Listan tekijöistä löytyy netistä.
      Asunto-osakeyhtiöissä lupaa ei hae asukas itse vaan taloyhtiön hallitus.

      Se mitä tulee tähän "laittomaan" kylpyhuoneeseen niin isännöitsijän todistuksessa, minkä ostaja on saanut ennen asuntoa ostaessa on tullut ilmi, onko asunnossa KPH vai ei. Vanhoista rakennuksista ei muutenkaan ole rekistöröityjä tietoja kylpyhuoneiden olemassaolosta, joten jos KPH on rakennettu aikoja sitten ja siitä löytyy maininta isännöitsijän todistuksesta, on asia mitä ilmeisimmin ollut ok myyjän/välittäjän puolesta.

      Huoneistokeskuksesta itsellä on vain ollut huonoja kokemuksia.
      mm. tuttu teki tarjouksen asunnosta sillä hinnalla, mitä siitä pyydettiin.
      Hetkeen ei kuulunut välittäjältä mitään. Vastausta aikanaan udeltaessa välittäjä kertoi asunnon menneen toiselle, joka oli tarjonnut enemmän. Kun tuttu kysyi sitä miksei hänelle oltu asiasta aikaisemmin ilmoitettu ja että hän olisi kenties saattanut korottaa tarjousta, oli vastaus "no, se olisi mennyt vain tarjouskilpailuksi" (eikös se olisi ollut esim. myyjän kannalta vain hyvä idea?)

      Eräs tuttu olis myös tullut 200km päästä maksamaan sovittua käsirahaa asunnosta ja tekemään kauppapaperit, oli häntä odottanut vastassa välittäjä, joka oli tarjonnut vastatarjousta. Miksei tätä voinut puhelimessa ilmoittaa ja hoitaa tarjoukset esim. faxilla?

    • Hampparainen
    • taru1981

      Onko kukaan käyttäny tuota Unique ratkaisua Huoneistokeskukselta? Auttoiko se myynnissänne?

    • 1235678910112

      Kaikki kokemukseni Huoneistokeskuksesta ovat olleet negatiivisia.

      Meinasi käydä huonosti. Kysyimme välittäjältä kiinnostuttuamme eräästä talosta onko salaojat tehty. Välittäjä sanoi, että ovat. Papereista ilmeni, että niitä ei voitu varmuudella todistaa olevan.

      Onneksi tajusimme ajoissa ja vetäydyimme kaupasta. Lisäksi meiltä pimitettiin tietoja mitä olisi ollut ehdottoman tärkeää tietää.

      Toinen kokemus Huoneistokeskuksesta on, että peruvat itse jo sovittuja tapaamisia. Luulisi, että tällaisessa taloustilanteessa ei olisi varaa kieltäytyä asiakkaista.

    • Xsxl

      Huoneistokeskus on ala arvoinen työpaikka, sieltä kun välittäjä lähtee alkaa lakimiehet ahdistella, ala arvoista touhua, yrityksen ala mäki on pitkä kuin nälkävuosi... ei nouse enää isoksi ja suureksi... henkilökunnaksi kerätään kaikki kadun miehet ja naiset, johto joka ei tiedä mistään mitään, surullista että vanha hyvä bälitsliike on ajattelin alas

    • hyväkunluurissakuulee

      Tarjalla on hiljainen ääni.

    • Oranssinpuolesta

      Minulla vain hyvää Huoneistokeskuksesta, Remaxilla oli asunto myynnissä eikä meinanneet millään lopettaa markkinointia. Huoneistokeskuksella ammattitaitoinen ote asunnon myyntiin, viikko ja kauppa.

      • R-rane

        Sama täällä. Vaikka olikin hintavampi kuin kilpailijat, palvelu todella ammattitaitoista. Meidän talomme myivät viikko ennen ensiesittelyä pyyntihinnalla. Eikä kohdetta oltu hinnoiteltu liian alhaiseksi. Käytän jatkossakin jos joskus taloa vaihdan.


    • Ananasika

      Huono firma en enää palkkaa myymään yhtään asuntoani ikinä. Olen vuosien varrella käyttänyt muitakin välitysfirmoja, mutta tämä huoneistokeskus on kyllä ollut pohjanoteeraus. Kuvat helsingissä sijaitsevasta asunnostani oli kyllä hyvät ja hintapyyntöni ei ollut aluetta suurempi. Jotenkin vain kykenivät ryssimään homman niin ettei asuntoon tullut ainuttakaan tarjousta sovitun neljän kuukauden aikana. Muita asuntoja samasta yhtiöstäkin ja alueelta kyllä meni. Homma lähti ko firmalla lapasesta heti kun asunnonvälittäjä parin näytön jälkeen ilmoitti lähtevänsä viikon lomalle, jolta palattuaan hän jäi sairaslomalle. Asuntoani kävi tämän jälkeen esittelemässä joukko kiinteistömaailman "ammattilaisia", tietoa keitä he olivat minulla ei edelleenkään ole, koska yksikään heistä ei vaivautunut tulemaan esittelemään itseään. Puhelinyhteyttä näihin supermyyjiin oli lähes mahdoton saada, vaan asiat piti toimittaa kuten pissisaikana yleensä tekstiviestein. Olin myös alusta saakka korostanut että yksityisesittelyjä voi sopia vaikka tunnin varotusajalla, mutta ainuttakaan yksityisesittelyä kyseisen lafkan edustajat eivät kyenneet pitämään, mikä kertoo kaiken heidän kyvyistään hankkia asiakkaita. Eli minkäänlaista myynnin tehostamista tai lisäarvoa en tuosta firmasta saanut. Välittäjät vain laittoivat asiat oikotielle ja toivoivat jonkun ostajan löytävän sitä kautta. sen osaa kuka tahansa tehdä ja kuluissa säästää sitten sen välityspalkkion verran. Ainiin ja myyntisopimukseen vedoten firma tietysti vielä laskutti markkinointikulut, vaikkeivat mitään saaneetkaan aikaan.

      • hkggjgkyfyr

        Itsepä teit toimeksiantosopimuksen vaikka hyvin tiesit ETUKÄTEEN ettei mitään lisäarvoa huoneistokeskus tms. ym. niljakkeet tuo asuntokauppaasi.
        Turha täällä vinkua. Vai menetkö seuraavaan välitysliikeeseen ja taas tänne jotain vinkumaan?
        Myy itse.


    • Entinenasiakas7

      Huoneistokeskus on todella surkea firma. Annoin asuntoni myyntiin ja pettymys oli suuri kaikilta osin.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on. Kokemus on Porvoon huoneistokeskus, jonne en enää jalallani astu. Viimeinen paikka jonne menisin. Surkeita valehtelijoita, ja selkään puukottajia.


    • Anonyymi

      Välttäkää ko. Kiinteistönvälitystä (Lahti)ja muita realiagroupin välitysliikkeitä. Meillä välittäjä ei kertonut että talo on tarkastamatta ja nyt sitten haetaan uutta rakenuslupaa, pääsunnittelijaa ja tarkastajia. Vetosivat että RAHU todistuksesta olisi pitänyt tämä tajuta vaikka olimme ensi kertaa taloa ostamassa. Kiinteistövälitysliiton ohjeissa kuitenkin sanotaan ,että tämä on välittäjän selvitettävä ja tuotava ilmi sekä myyjälle että ostajalle.
      ÄLKÄÄ käyttäkö tätä yritystä. Nyt meille tiedossa 5000 - 10 000 euroa kuluja

      • Anonyymi

        Suosittelen välttämään Huoneistokeskusta. Minua yritettiin huijata loppupalkan kanssa ja olen kuullut muiltakin samaa. Ihmettelen suuresti, miten kuitenkin suhteellisen iso yritys uskaltaa huijata työntekijää...


    • Anonyymi

      Huoneistokeskus on kallis toimisto en ymmärrä kun valitaan paras myyjä sanotaan parhaiten valehtelija ja pussiin puhuja. Luotto meni.

    • Anonyymi

      Minulla huono kokemukset huoneistokeskuksen kanssa. Välittäjällä oli todella kiire. Ei vasta kysymykseen ja tule vihainen kun ei osa vastaa asiasta ja huutaa puhelimella. Suomi minulle vieras kieli se vuoksi pyysin asia hoidetaan englannin kielillä, mutta ei kovin auttanut. Pyydetty toisen kerta katselemaan ei suostunut. Piilottanut paljon asia jota hinnat ei pudotetaan. Kaikki reunat ja kiskot olivat kaksois teipillä liimattu ja tiskikoneen alle ei oli suojaimet ja oli myös epäsiisti lattia, kun ilmoitettu asia sitten uhkaillut että laita kaikki vika ilmoitus osakkeelle, jos hänelle kysy hän sakko laita minulle. Olin ensimainen ostaja minulla jai huono kokemus. En todellakaan kaverille suosittelen Huoneistokeskus

    • Anonyymi

      Mistäköhän maksoit mukama 10 000€. asunnon myynnistäkö ? Sinun kannattaa olla yhteydessä poliisiin sillä kyse on tuolloin huijauksesta. toki kuluja syntyy mutta 10 000€ Ilmoituksessasi et mainnut mistä tuo väittämäsi 10 000€ koostuu.

    • Anonyymi

      Jaan kokemuksen huoneistokeskuksen huonoudesta. Hämeenlinnassa erään ”ammattitaitoisen ja asiakaslähtöisen + rehellisen” välittäjän touhu viime syksynä sai näkemään punaista. Epärehellistä valehtelua ja vilppiä, ei jatkoon. Menee välityspalkkiot kyllä ne ansaitseville omasta toimesta jatkossa, eli ihan muualle kun ko lafkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe