Olen menossa häihin. Aiemmat värikkäät juhla-asuni eivät enää sovi minulle enkä ole löytänyt vaatekaupasta minua miellyttävää häihin sopivaa asua. Enkä halua ostaa sellaista asua, josta en pidä, vain siksi, että se sopisi häihin. Minulta löytyy vuoden vanha pikkumusta mekko kaapista. Pelkkään mustaan en toki pukeutuisi, vaan koristelisin asua kenties värikkäällä huivilla ja juhlakäsilaukulla.
Pelkään kuitenkin, että mekko on liian seksikäs häihin. Se on olkaimeton ja ylettyy reisien puoliväliin. Luin jostain, että puvun pitäisi ylettyä peittämään polvet. En kuitenkaan viitsi seurata iänikuista etikettiäkään liiaksi, kun nykyaikaa eletään kuitenkin. Joten mitä mieltä te olette? Onko asu sopimaton häihin? Auttaisiko jonkinlainen yläosa, joka peittäisi hartiat? Onko kuitenkin lyhyys liiaksi ongelma?
Liian paljastava asu häihin?
2
803
Vastaukset
- ggggggggggggghhhhhhh
Jos sinua noin paljon asu epäilyttää, niin todennäköisesti syystä. Valitse jotakin muuta päällesi. Muuten riskinä on, että sinulla on koko juhlan ajan itsetietoinen ja nolo olo ja muutkin huomaavat, kun nyhdät sitä vesirajamekkoasi kokoajan neuroottisesti kohti polvia.
- Bliss*
Itse en mustaa laittaisi häihin, vaikka en normaalisti paljon muihin väreihin pukeudukaan. Jotkut hääparit voivat olla yllättävän konservatiivisia sen suhteen, kuinka toivovat vieraidensa pukeutuvan häissä. Onhan kyseessä sentään heidän päivänsä ja rakkautensa juhla. Jopa kovin nykyaikaiset ihmiset saattavat olla todella perinteisellä linjalla häissään.
Oletko ajatellut juhla-asun vuokraamista, jos kerran kaupoista ei ole löytynyt mitään mieleistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192