Hei!
Sellainen kysymys, että kun joissakin (bloggerin) blogeissa on sivupalkissa lista linkkejä muihin blogeihin. Tässä listassa näkyy toisen blogin nimi ensin, sitten uusimman kirjoituksen otsikko sekä pieni kuva. (suurimmassa osassa siis näkyy tuo pikku kuva)
Mutta siis ongelma on, että eräs tuttuni linkitti minun blogini tuollaiseen listaan, niin jostain syystä oman blogii kohdalla ei näy sellaista pikkukuvaa?! Mistä kummasta tämä voisi johtua. Muutama muukin sellainen blogi listalla on, joissa pikkukuvaa ei näy, mutta suurimassa osassa näkyy.
Olen yrittänyt käydä läpi asetuksia mutta en löydä mitään minkä ymmärtäisin asiaan vaikuttavan.
Lataan kuvani blogiini Flickrin kautta, mutta sillä ei mielestäni pitäisi olla vaikutusta, sillä joillain muilla jotka myös lataavat flickrin kautta näkyy blogilistassa kyllä pikkukuva.
En usko että mikään monimutkainen asia voi olla kyseessä, sillä useat tuttuni listalla olevat blogit (joissa pikkukuva tulee näkyviin) ovat sellaisten blogin pitäjien jotka eivät sen kummemmin tietotekniikasta ymmärrä ja olen varma, että he eivät ole mitään monimutkaisia koodijuttuja tehneet saadakseen kuvan näkyviin.
Olisin tosi kiitollinen jos joku osaisi auttaa, olen tätä asiaa pähkäillyt jo monta viikkoa.
Miten pikkukuva blogi listan listaukseen?
aaweli
2
444
Vastaukset
- pikkukuva
Varma en ole, mutta se pikkukuva saattaa olla sama kuva, joka on liitetty gmailin käyttäjätilin kuvaksi.
- ap
Ei, siis se pikkukuva on aina uusimman blogitekstin kuva, siis siihen blogilistaan päivittyy aina ylimmäksi se blogi mikä on viimeksi päivitetty ja sen blogitekstin ensimmäinen valokuva. Selitin kai vähän huonosti tuossa alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669