Mun poikakaverilla on tosi vino penis. Mä huomasin sen heti kun näin ekan kerran hänet alasti, että kulli kääntyy vasemmalle. Mun veljillä ja ne pari muuta mitä oon livenä nähny on aina olleet suoria. Runkatessa on aina vähän hankalaa kun pelkään satuttavani häntä, jos yritän tehdä sitä suoraan.Mä olen nähny hänen runkkaavan ja senkin se tekee erilaisesti kuin jätkät yleensä, vasemmalla kädellä sivulle. Eilen illalla olimme uimassa kahdestaan ja mun piti ottaa se suuhuni ekaa kertaa, mutta en sitten uskaltanu kun se sojotti 90 asteen kulmassa vasemmalle, siis ihan juuresta asti. Me ei olla vielä oltu sillee ja mua hieman pelottaakin miten se onnistuu. Onko kellään vastaavaa kokemusta ja voisko jätkät sanoo, joilla on vino kulli, että sattuuko sen "oikaiseminen" vaikka just yhdynnässä? Joo mun varmaan pitäis jutella tästä poikakaverini kanssa, mutta en todellakaan kehtaa ottaa sitä puheeks...
Toimiiko vino kalu?
20
2717
Vastaukset
- ugytgfxzvgoikc
Siis suurimmalla osalla miehistä penis ei sojota suoraan alaspäin, vaan on jonnekki päin vino.
Ja kyllä se kalu taipuu ihan kumpaankin suuntaan, ei se mene siitä rikki, josset nyt ihan kierteelle meinaa laittaa. :D- sdfgsgh
On niitä joitain munansolmijahindujakin, mutta Intiassahan on niin kuuma että sielä on varmaan kalutkin melko velttoja aina
Kyllä sen pitäs toimia siinä ku suorienki.
- janne-93
Mistä toi juttu on peräisin että jätkillä olis yleisesti vino kalu? Koko eroja löytyy, mutta kyllä ne normaalisti suoria on ainaskin levossa. Enkä mä ainakaan anna kenenkään muijan taivuttaa mun munaa esim. alaspäin kun se on stondiksessa, sattuu meinaan vit....! Eli voisin kuvitella sen "suoristamisenkin" tekevän kipeetä.
- aaaaazziiii :D
Hahaha vittu mikä jonne, heti rupeaa homoa huutamaan. :) Onko sinunmielestä homoissa jotain pahaa..? Normaaleja ihmisiä nekin on, mutta he vaan pitävät pojista.
- Käyrä vasemmalle
Eihän siinä ole mitään vikaa, vaikka se vähän vino olisikin, itseläni käyrä vasemmalle eikä suoristaminen satu, tuntuu kiihottavalta vain
Vai on hänellä vino kalu? Sen siitä saa kun runkkaa liikaa käyttäen vain toista kättä. (tai sitten se on geeneissä)
- utelias...
Tuota... Sitä mä vain, että miten oot sattunu näkemään veljiltäs seisokissa?
- randomizator
Itsellänikin on Vino Vasemmalle ja suoristaminen ei satu
- doctorman
Ongelma voi olla paisuvaiskudosten verenpaineissa, jolloin oikeanpuoleisen paisuvaisen täyttö on parempi kuin vasemman puoleisen, syy silloin verenkierrollinen ja on osittain hoidettavissa.
Sitten kun puhutaan suuresta vinoutumasta kuin ensimmäisessä tapauksessa, niin todennäköisesti miehellä on Peyronien tauti.
Peyronien sairauden syy on epäselvä, sairaudelle on esitetty useita mahdollisia syitä kuten paikallinen tulehdusreaktio, autoimmuunisairaus, perinnöllinen taipumus, toistuvat penikseen minitraumat seksin aikana, virtsaputken tulehdus ja ateroskleroosi. Miehillä jolla on HLA-B27 antigeeni on suurempi riski saada peyronien tauti, ainakin jonkin asteisena.
Peniksen sisällä olevan paisuvaisen kapseliin ja sen alaiseen kudokseen muodostuu paikallinen epätarkkarajainen kova fibroottinen alue. Se voi olla alussa kosketusarka ja erektio kivulias. Erektiossa penis alkaa käyristymään induraation suuntaan, mutta on lepotilassaan normaalin näköinen.
Induraatio voi muodostua usein peniksen yläpinnalle jolloin penis käyristyy ylös päin tai jommalle kummalle sivulle, mutta induraatio voi muodostua virtsaputken viereen tai sen alla oleviin kudoksiin jolloin penis käyristyy alaspäin.
Pienimmät kovettumat voivat olla muutamasta millimetristä koko peniksen varren mittaiseen. Yleensä induraatio on noin 1-2cm pitkä ja sijaitsee peniksen keskialueella, joka saa sitten peniksen vinoutumaan.
Hoitomenetelmiä on useita, mutta yleensä näitä ei hoideta jos erektiossa peniksessä ei ole kipuja.
Jos kuitenkin erektiossa peniksessä on kipuja niin suosittelen ottamaan yhteyttä lähimpään Urologiin joka tutkii tarkemmin asian.
doctorman(at)helsinkilainen.com - sohkusolevakikuli
Mulla ei oo vino mut mul on sojottava muna
- saiskotoisenkinluunapin
tytön tuottama kipuhan on vain nautintoa....
- Tää-on
jo niin vanha juttu ,että eiköhän se ole jo vääntynyt käytössä suoraks ? Jos ei niin ota se sisääs niin ,että itse olet nurkan takana .
Onko sillä kaverillasi Italialaiset juuret ? He keksivät nurkantakaa ampuvan tykin. - asdfh34
Minulla on vino sekä ylöspäin, että vasemmalle. Oonko normaali?
- pjotrr
ihan normaali heppi on...
- V_niinkuin_Veriperse
Voiko pippeli oikeasti olla vino sivusuunnassa?
- Mutta.toimii
Huomatkaa mussukat, on kaksi eri asiaa olla käyrä tai vino kulli. Käyrä on kiihottava, vino.... no jaa....
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Oot varmaa hyvän näkönen
- Anonyymi
Itsellänikin on vino kalu, mutta ihan hyvin sen kanssa on kaikki onnistunut.
Seksi, runkkaaminen ym.
Ja runkkaan oikealla kädellä, vaikka se on vasemmalle päin vino.
Tosin mulla ei ole noin rajusti vino, jos tuo nyt tosiaan on noin, että on juuresta asti vino 90 astetta...
Itsellä on ehkä noin 40-35 asteen kulmassa vasemmalle vino.
Mutta tosiaan, paneminenkin onnistuu hyvin, ei satu eikä mitään, kun työntää pillun sisään ja kestää kyllä aika roisiakin, ihan "nylkyttämisenkin" tasoista työntelyä.
Ja tyttöystävä runkkaa myös aika usein, tykkää tehdä sitä ja kyllä mäkin siitä nautin, niin sama juttu. Vetelee mua ihan vapaasti menolle, ja nautin vain.
Ainoat kerrat, kun on tehnyt ilkeetä toisen runkatessa mua, on se, jos pitää liian tiukasti kiinni tm. Kun eihän sitä ole tarkoitus irti repiä kuitenkaan. Sama juttu tytöilläkin klitoriksen suhteen, ei sitä nyt ole tarkoitus runnoa mitenkään, vaan hieroa sopivalla paineella..
Mutta kun sen sopivan puristusotteen löysi, niin hyvin on mennyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802877Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911676Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771491Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651408- 1311363
- 1461256
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j931138Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118- 741117